Чавдар в гр.Монтана през 70те години.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Коментар
-
Това е ''FAP 5 GVF''. Каросерията е на Завод ''Sanos''-Скопие, тогавашния FAS "11 Oktobar", влизащ в състава на SOUR "FAP FAMOS BELGRADE". За това, понякога в различни източници се среща обозначен и като ''FAP-Sanos''. В по-късен период, за нуждите на тогавашния ''Балкан турист'' са закупени автобуси и от следващите модификации на марката.Последно редактирано от centurio; 23-04-20, 01:49.
-
''...В периода от 1964 до 1967 година, България закупи 34 автобуса, предназначени за висок клас туризъм и летищни услуги. В същия период ГДР закупи един автобус от тази марка...''
Данни от Годишник Купа-11. Довледжик СкопиеПоследно редактирано от centurio; 23-04-20, 01:29.
-
-
Машините на шаси Шкода 706РТ - и камиони и автобуси, вече са свръх екзотика.
В София все още се движи авариен Чавдар 11Г5 на Столичен Електротранспорт. Същите експлоатират няколко ГАЗ-53А и различни Лиаз - Мадара (Шкода - Европа).
Снимката съм я правил в движение преди няколко месеца. Звукът и миризмата на изгоряла нафта, както и характерният ауспух, изведен по диагонал отзад вляво... Много се изкефих.
Топлофикация са друго "гнездо на орли". И до ден днешен в леговището има на 4-ти километър има ЗиЛове и ГАЗки.
https://www.google.bg/maps/@42.66941...4!8i8192?hl=bgПоследно редактирано от m_g; 04-05-20, 13:30.
- 1 like
Коментар
-
Коментар
-
Около 1990 година и малко след това всичко което можеше да се натовари отгоре на Ифата за насам, а и на ремаркето отзад беше подарък или за стотина марки- Дори и да е пак Ифа. Щото не беше рядкост да се види Ифа с ремарке и отгоре още две Ифи. Но това не значи че Мултикарчето не е строго смислена машинка, особено за времето си.Последно редактирано от jordanov sv; 11-05-20, 20:07.
-
Мултикара е машинка за вътрешно заводски транспорт и поддържане на паркове и градинки . Има страшно много прикачен инвентар . Навремето в посолството на ГДР имаха едно такова с гребло за чистене на сняг и кош за опесъчаване отзад . То заедно с посолството мина в обединена Германия и някъде до 2000 година го виждах да се движи около посолството . За разлика от Жук ; Ниса и другите подобни от този клас които си вдигат с лекота стотина км/ч мултикара има максимална скорост от около 40 км/ч и то по нанадолно . При тая скорост в кабината не се седи . С гуми 14 или 15 цола скоростта малко се вдига ама пак е много куцо от към вървене .
-
Две изображения на автобуси на ''Балкантурист''-едното от София 1954-та, другото от Бургас. Какво ще кажете за марката?
Последно редактирано от centurio; 13-05-20, 00:32.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар