Здравейте, приятели днес си купих t3 transporter нямах проблем цял ден докато шофирах , изгасих двигателя и повече не запали преди да го взема имаше една ръчна помпичка ама те в сервиза я махнали,има 2 маркуча който подават гориво към двигателя издърпахме ги но по тях не се подава гориво и незнам какво да правя, някаква помощ някои ако разбира
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с паленето на wv T3 transporter
Свий
X
-
От: Проблем с паленето на wv T3 transporter
Т 3 е превозно средство от 80'те , т.е. елементарно. Докато не споделиш с кой ДВГ е, никой не може да ти помогне. Има два варианта с въздушно охлаждане: 1600сс и 2000сс. С водно охлаждане са 1900сс и 2100сс с кабуратори; 2100сс моноинжекцион. Има и дизел 1.6ТД от Пасат/Голф. Да започнем твоят бус, с кой двигател е ?
-
От: Проблем с паленето на wv T3 transporter
Идеалната рецепта!Първоначално публикуван от Izetaptulov Преглед на мнениеАми аз го карах цял ден , изгасих двигателя за 5 10 ю минути и повече не запали
Не е толкова студено ако нафтата е заредена тия дни. Ако е бил за продаване нафтата може да е юлска.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеСтига бе, не е толкова студено.
А че най-вероятно няма компресия, свещи и плътност на горивопроводите е напълно валидно допускане.
Коментар
-
От: Проблем с паленето на wv T3 transporter
Първоначално публикуван от Izetaptulov Преглед на мнение..... преди да го взема имаше една ръчна помпичка ......А има ли гориво в резервоара.Ако има по скоро горното.Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение..... или дърпа въздух, или .....
Коментар
-
От: Проблем с паленето на wv T3 transporter
Замръзнала нафта, въздух, свещи, компресия - лесно се познават само с един поглед.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеИдеалната рецепта!
Не е толкова студено ако нафтата е заредена тия дни. Ако е бил за продаване нафтата може да е юлска.
А че най-вероятно няма компресия, свещи и плътност на горивопроводите е напълно валидно допускане.
И тия работи трябва да се знаят и трябва да могат да се отстраняват такива проблеми, а и не само такива, тоест, човек трябва да е доста квалифициран механик когато си купува 30 г. автомобил.
Коментар
-
От: Проблем с паленето на wv T3 transporter
Имам го същия, но е 1,6 с турбина. Най-безотказната, безпроблемна и функционална машина, на която съм се качвал някога през живота си. На -20 пали с втория подгрев. Километри никой не знае, защото километражът си е изронил зъбните колела на показание 380 хиляди. Неприятното на тия мотори е, че с една изгоряла свещ, на тия температури няма начин да го запалиш. Това за замръзналата нафта също е мнооого вероятно ако е наливана преди септември месец. Дали има нафта се проверява на дюзите-голямата гайка отгоре. Като развиеш малко, трябва да потече нафта при въртене на стартер.От там се и обезвъздушава ако имаш неблагоразумието да я караш докато ти свърши горивото. На помпата има електромагнитен клапан, който спира горивото. Това всъщност е единственото нещо, което ми е давало проблем някога с тая кола заради калпава букса.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
От: Проблем с паленето на wv T3 transporter
Това за заминалия двигател го забрави. Не и на тая машина. Много малко са хората, дето са виждали "заминал" двигател на Т3. В смисъл-механично потрошен. При нормална поддръжка е неубиваем.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.
Коментар