Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

    Първоначално публикуван от Пламен Ковачев (zaiko1234) Преглед на мнение
    ХЪм ? Въпроса или питането ти е мнаго просто решение сложи на търбчо 4 четри различн гуми по цолаж напимер 13 14 15 16 според зависи от терена тази която провисва я заменяш с погорния цолчжц
    Това да ме убиеш няма да го направя,не искам да усуча или скъсам нещо,положил съм труд.

    Коментар


    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Оборотите не влиаят, защото при сметката са нула, когато сцеплението се приема за 100%, когато подадеш въртящ момент, до момента на приплъзване на гумата спрямо грунда сцеплението си е пак 100%. Когато пръплъзне вече не е 100%, но точно този момент пак може да се разглежда като момент във времето с нулеви обороти. Все едно си на голям наклон и се пързаляш надолу на спирачки.
      Или казано по просто колкото колкото повече са моментите на пръплъзване толкова обикновено увеличаваме оборотите за да настигнем приплъзването в проценти. И така докато спрем да се движим, а гумите въртят или задницата ни изпревари.
      6++++Половината по горе е ок,ама има значение как ще се развърти гумата да не губи сцепление.Ако това е рязко на големи обороти започваш да буксуваш.Ако е плавно и точно се цели тази въпросна граница на приплъзване ,преди да сме загубили сцепление.
      Последно редактирано от 6traka; 12-12-13, 00:16. Причина: п

      Коментар


      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

        Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
        Английски учил ли си.Съкращенията можеш ли да ги четеш.АБС-Anti -Bloket-Sistems.Демек анти блокираща система....
        Аз пропуснах много от уроците по английски- даскалицата беше едно млано гадже и така и не успя да ни вкара в ред, та идея нямам от граматика и правопис.
        Тебе обаче те съветвам това горното да го изтриеш за да не се излагаш.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Бе,то е ясно че намеква за обороти,ма нещата дето са преди тях са особено много...
          Филл-цолажа,до някъде се приема,оборотите също са много важни ,но за конкретната тема не се вписват.

          Коментар


          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            Аз пропуснах много от уроците по английски- даскалицата беше едно млано гадже и така и не успя да ни вкара в ред, та идея нямам от граматика и правопис.
            Тебе обаче те съветвам това горното да го изтриеш за да не се излагаш.
            Кое по точно аз много писах...Не мисля че писах нещо невярно,пък зависи вие как го възприемате.
            Последно редактирано от 6traka; 12-12-13, 00:56.

            Коментар


            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

              Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
              Кое по точно аз много писах...Не мисля че писах нещо невярно,пък зависи вие как го възприемате.
              http://en.m.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
              Anti-lock braking system (ABS)
              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
              0885 660 613

              Коментар


              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                Английски учил ли си.Съкращенията можеш ли да ги четеш.АБС-Anti -Bloket-Sistems.Демек анти блокираща система,за спирачките играе ролята да не блокира напълно колелата,а на границата на приплъзването.За тракшъНа намаля оборотите на буксуващото колело,за да може това в покой да завърти.Друго..А.при куатро той намяля оборотите на вътрешните завиващи колела. Разбрах ти намека,абс-а се стреми да не се губи сцепление,и така може да се каже.
                Ти май само четеш....
                Anti - добре
                Bloket - такава дума няма
                Sistems - такава също
                Газ 69 2.4i
                Густо майна, пътят свърши !!!
                GSM: О895 7О6О59

                Коментар


                • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                  Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
                  Ти май само четеш....
                  Anti - добре
                  Bloket - такава дума няма
                  Sistems - такава също
                  Сега че не съм написал точно съкращението,не означава че не е за това което описвам,цялата работа е да не се губи сцеплението.Просто да държи гумата в постоянно сцепление.

                  Коментар


                  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                    Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                    Филл-цолажа,до някъде се приема,оборотите също са много важни ,но за конкретната тема не се вписват.
                    Пуркуа бе джанъм не се вписват...Я конкретизирай условието.При така зададения въпрос и последвалите изключения,излиза че"имаш гума,има сцепление" - "нямаш гума,нямаш сцепление"...

                    Коментар


                    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                      Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                      Пуркуа бе джанъм не се вписват...Я конкретизирай условието.При така зададения въпрос и последвалите изключения,излиза че"имаш гума,има сцепление" - "нямаш гума,нямаш сцепление"...
                      Значи търсим максималното сцепление,гуми има без тях не може,има и повърхност на която стъпват.Търсим друг критерии,не дали гумата е лятна или зимна или копанка,асфалт или лед.Тук вече идва ред на физиката да помага... Пуркуа,ми звучи на френски,то не беше ли перке(защо)
                      Последно редактирано от 6traka; 12-12-13, 09:26. Причина: п

                      Коментар


                      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                        Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                        6++++Половината по горе е ок,ама има значение как ще се развърти гумата да не губи сцепление.Ако това е рязко на големи обороти започваш да буксуваш.Ако е плавно и точно се цели тази въпросна граница на приплъзване ,преди да сме загубили сцепление.
                        Казваш рязко на големи обороти губела сцепление а ... що забравяш мотора обаче в това уравнение ... С твоя вентилатор и "редукторите " гумите кротко ще си мажат грунда без възможност за самопочистване поради липсата на обороти ...
                        А сега аз да ти дам една задача
                        Нисан Патрол тегло 1.7 т , гуми Силвърстоун 35" , двигател RB25
                        Стръмен леко кален склон ,дължина около 50 м , фронтална атака от място
                        В задачата се пита за колко секунди джипа ще е изкачил склона ?
                        P.S. Знаещи и очевидци да не се обаждат ...
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                          Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                          ...Тук вече идва ред на физиката да помага...
                          Предавам се...За Хиксовете в стоманата поназнайвам нещичко,ама за тия Хиксове в гумите хич ме няма...

                          Коментар


                          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                            Аз съм тъп. Искам да ми се обяснява повече. АБС-са помага да не блокират гумите при спиране. Каква е търсено от инженерите за да го измислят? Защо са го сложили и защо искат гумите да не блокират. От англииски знам само няколко думи, та те моля за обяснение.

                            За сцеплението си доста далече вече. Загуби ме за спора. И там не разбирам много. Само, че разглеждам сцеплението като прост замръзнал момент във времето и си играя със сили с определени стойност, после и едни ъгли влизат в действие....абе, обърках се в превода...пуст англииски....

                            Та каква каза, че е основната цел на това гумите на не блокират. Имаш право на един отговор. Пишеш го и няма да те мъча повече. Ще си говорим за траби и по темата. Да кажеш незнам и това е отговор.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                              Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                              Предавам се...За Хиксовете в стоманата поназнайвам нещичко,ама за тия Хиксове в гумите хич ме няма...
                              Щото си зле с френския, и с италианския дори....

                              Коментар


                              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                                Щото си зле с френския, и с италианския дори....
                                Аз и с бългаскияТ не съм добре,ама поне леб моем си потрасим...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X