Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

    Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
    Поредната хамериканска, мързелска приумица!Те за това са по 150 кила цялата нация,немат ли дистанционно не става работата! Сигурно като се женят им връчват дистанционно за оная работа и клипче в тубето какво се прави с булката!
    Кога за последно ти се е налагало да закачаш САМ колесар за лодка с общо тегло 1200кг.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

      Не му задавай и ти въпроси де, чакай да каже за дистанционното, че ми е интересно.

      Хахах, ама големи образи има на тоя шарен свят!
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Аз очаквам скоро някой тук да вземе нобеловата награда за изобретяване на бендикс предаващ движение и в двете посоки. Между другото като се нафърфалякат толкова стартери може да се ползва идеята с трите генератора от темата за РФЧ на Близнаците. Там Ясен и Спартак разработиха донякъде нещата, те тука поне ще се довършат.
        Искаш или си мислиш ,че не може ,но ще стане.Някъде да съм споменал бендикс,не нали ,защото въобще няма да има.Там ще има заварка за оста направо.Така питаш ме какво ще се мести да зацепва за венеца?Ами отговарям ти.Ако Мохамед вика планината а тя не идва ,той отива при нея.Така значи, стартера ще се движи целия по водачи,така наречени от мен .Посока ляво -дясно,в едната зацепва с венеца на маховика.а в другата е незацепена.Все пак за какво гумата да върти стартера и да тормози,при нужда придвижвам по нужната посока който и да е от двата стртера,или и двата за блокаж.И второ защо да има недостиг на ток,нали все пак двигателя ще работи.От личен опит знам ,че по този начин ще има по дълго електр.Един прост опит който правя постоянно,а да подавам ток с кабели на някой зимата да запали.Има ги и такива дето по 20 -30 мин въртят е не постоянно .И после нямам проблем с недостиг на ток.С Трабанта също няма да са постоянно включени само когато трябва за 2-3 ади 5 мин.е кво тока ще изчезне ли.

        Коментар


        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

          Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
          Искаш или си мислиш ,че не може ,но ще стане.Някъде да съм споменал бендикс,не нали ,защото въобще няма да има.Там ще има заварка за оста направо.Така питаш ме какво ще се мести да зацепва за венеца?Ами отговарям ти.Ако Мохамед вика планината а тя не идва ,той отива при нея.Така значи, стартера ще се движи целия по водачи,така наречени от мен .Посока ляво -дясно,в едната зацепва с венеца на маховика.а в другата е незацепена..
          Интересното е самото зацепване как ще става,когато тръбито е в кал до калниците?Ще ровиш с лопатата за да видиш(наместиш)зацепването!Или по звука на "хъркащия"венец и стартер?
          HONDA DOMINATOR 650
          ОРЕЛ ASTRA
          РСПБЗН-Приморско

          Коментар


          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

            Директно зацепен стартер , без редуктор ще изтощи акумулатора за около 5 мин , и това само единия стартер ако работи ... Ако са и двата са зацепени ще имаш ток точно за едно завъртане ... Някога хвърлял ли си да кажем 4 лебедки една след друга и всяка по двайсетина метра , и тогава да видиш за колко време ти устисква акумулатора ... Поне питай някой като не знаеш ...
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Някога хвърлял ли си да кажем 4 лебедки една след друга и всяка по двайсетина метра
              Баси, не ви ли се измятат ръцете при такова хвърляне. Тежи си лебеда, да не е без хич?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Баси, не ви ли се измятат ръцете при такова хвърляне. Тежи си лебеда, да не е без хич?
                Тежи , тежи колко да тежи ...
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                  Спам: Ако имате лебедки за хвърляне, имайте ме предвид. Че ми стои едно такова празно на бронята.
                  The Flat Earth Society has members all around the globe.

                  Коментар


                  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                    Първоначално публикуван от Ангел Иванов/sereco1/ Преглед на мнение
                    Интересното е самото зацепване как ще става,когато тръбито е в кал до калниците?Ще ровиш с лопатата за да видиш(наместиш)зацепването!Или по звука на "хъркащия"венец и стартер?
                    Е колко да е интересно,както казах самото зацепване ще става като се мести стартера ,по водачи.Най лесно с пружина,която да го придърпва към венеца,после разцепването аз с жило ще го връщам.За още по голяма сигурност на зацепването ще увелича наклона на зъбите на венеца към стартера.Стартера ще се пуска след като вече е зацепен,пружината прави натиск в/у него така аз съм си на скорост, съединителя леко да се завъртят колелата и пружината си знае работата.Става за секунда.

                    Коментар


                    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Директно зацепен стартер , без редуктор ще изтощи акумулатора за около 5 мин , и това само единия стартер ако работи ... Ако са и двата са зацепени ще имаш ток точно за едно завъртане ... Някога хвърлял ли си да кажем 4 лебедки една след друга и всяка по двайсетина метра , и тогава да видиш за колко време ти устисква акумулатора ... Поне питай някой като не знаеш ...
                      Бакалов, виж сега:
                      Акумулатора на трабанта е 6-волтов.
                      5 мин х 6В х 2 стартера х 4 лебедки = 240 км автономност...

                      И това е, ако стартера е без редуктор - иначе се включва и предавателното число в сметката и ...

                      Коментар


                      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                        Директно зацепен стартер , без редуктор ще изтощи акумулатора за около 5 мин , и това само единия стартер ако работи ... Ако са и двата са зацепени ще имаш ток точно за едно завъртане ... Някога хвърлял ли си да кажем 4 лебедки една след друга и всяка по двайсетина метра , и тогава да видиш за колко време ти устисква акумулатора ... Поне питай някой като не знаеш ...
                        Колега говорим за запален двигател,зареждащ генератор и всичко в изправност,така ли да го разбирам?Ако намеря редукторен стартер вграден , още по добре,Но редукция след него задължително ще има,веднъж зъбното колело с венеца 1/10 +- след това венец (поставен на спирачния барабан)и зъбно колело 15зъба зацепва за втората повдигната главина с гума 45зъба, съотн.1/3. За лебедки нямам пряк поглед,може ли да дадеш инфо на кви киловати са,и колко оборота.Благодаря.

                        Коментар


                        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          Бакалов, виж сега:
                          Акумулатора на трабанта е 6-волтов.
                          5 мин х 6В х 2 стартера х 4 лебедки = 240 км автономност...

                          И това е, ако стартера е без редуктор - иначе се включва и предавателното число в сметката и ...
                          Привет колега ,тука малко не отцели волтовете.Вярно че имаше 6в Трабове,ама казвам имаше.Те бяха едни от първите модели,сега са на 12вт,и моя също. Пък и нищо не ми пречи да направя инсталацията за задвижващите страртери 24вт.
                          Последно редактирано от 6traka; 05-12-13, 14:47.

                          Коментар


                          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                            ... няма смисъл ... 9500 lb 400 А под пълен товар и редукция от 173 : 1 , стандартен акумулатор изкарва две до три дърпания от около петнайстина метра ...
                            Не става това което си мислиш , освен че чисто конструктивно е тъпо изпълнение , ел часта също е недомислена и глупава ...
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                              Я тук било интересно.
                              SUZUKI VITARA V6
                              HONDA CBR 919RR
                              MERCEDES ML
                              MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

                              Коментар


                              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                                Ще се открива в тази тема топлата вода ( от някого).Мое мнение е да се уважава парнаджията и са се открие крана за топла вода Може по- да се хвана на идеята да изкопаме дупка във водата...
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X