От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП
Това дето го искаш няма да работи. За толкова сняг си трябва ротор да го изхвърля или ратрак да го уплътнява. Не е проблем да направиш тънки колела с голям диаметър които да стигат грунда, но после като набере малко сняг отпреде си и няма да има сцепление да го преодолява въпреки диаметъра. Виж тука се продаваше един малко неясен Унимог. За целта ти ще е добре и ще е несравнимо по ефтин от изработката на това което искаш. Ако все пак ти се наливат мноого пари има един участник тук който конструира и изработва професионално специализирана техника.
Това дето го искаш няма да работи. За толкова сняг си трябва ротор да го изхвърля или ратрак да го уплътнява. Не е проблем да направиш тънки колела с голям диаметър които да стигат грунда, но после като набере малко сняг отпреде си и няма да има сцепление да го преодолява въпреки диаметъра. Виж тука се продаваше един малко неясен Унимог. За целта ти ще е добре и ще е несравнимо по ефтин от изработката на това което искаш. Ако все пак ти се наливат мноого пари има един участник тук който конструира и изработва професионално специализирана техника.


беше .......... R.I.P.

... тест драйва. Извинявам се за шегичката. Направи го здраво и вече като се окаже слаб двигателя на трабчо, има от Вартбург, от мотоциклети по 1000 и повече кубици. Има и турбини за последните. Въпросът е да устиска конструкцията на всичко останало. Ще изникват проблеми откъдето не си очаквал, ще трябва да ги решаваш един по един и да преценяваш възможните решения, защото едно нещо може да повлияе на друго и т.н.
. И по-сериозно моля. Какъв краш , какъв траш. Първият тест е на стойките.
И
Коментар