Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

    Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
    Нямаш окачване бе човек...Трабито си е каруца,отзад е на напречен ресор,само ок му липсва....Ходовете на окачването къде са?
    Абсолютно си прав това и аз си го мислех,но най интерсното знаеш ли кво се оказа,След като разширих междуколесното разтояние доиде и хот дойде и мекота на окачването.Лостовата система проработи.Вярно оригинално хода долу колело горе колело беше не по голям от 10см,сега с това разширение хода е общо почти 25см. Не е пак много но за траби е постижение.

    Коментар


    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

      Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
      Абсолютно си прав това и аз си го мислех,но най интерсното знаеш ли кво се оказа,След като разширих междуколесното разтояние доиде и хот дойде и мекота на окачването.Лостовата система проработи.Вярно оригинално хода долу колело горе колело беше не по голям от 10см,сега с това разширение хода е общо почти 25см. Не е пак много но за траби е постижение.
      Снимай ги тия ходове,че ми стана интересно. Хич грам идея си нямам да остроумнича в темата ти...Просто (поне според мен ) някои неща не си ги премислил...
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

        Първоначално публикуван от ivaka77 Преглед на мнение
        Колега до тук прочетеното разбирам,че ти не искаш да послушаш поне един съвет от всичко изписано до тук. Но когато подкараш това инженерно чудо в пълния му завършен вид и се почнат проблемите с това или онова отвори темата и ще видиш,че някой хора са били прави. П.П. Що се отнася до изгарянията 90% от дрехите ми вкл. и бельото са на дупки от шлака така,че има и др хора дето са се парили и горили.Успех!
        Както виждам ти се влючваш сега,не те слагам в тази категория дето заварят така,...досещаш се .Съвети как да приемам като всичките ади поне голяма част от тях са точно противоположни на видяното от мен не говоря за знания и кво съм направил.Как да кажа на черното бяло -никога,не ме разбирайте погрешно.

        Коментар


        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
          Снимай ги тия ходове,че ми стана интересно. Хич грам идея си нямам да остроумнича в темата ти...Просто (поне според мен ) някои неща не си ги премислил...
          Братле ето просто обяснение.Преди промяната като вдигна траба на крик гумата се отдалечаваше 5-7см надолу дефакто и толкова нагоре ако е пуснат.Сега изнесено колелото е спо голямо рамо,пак вдигаме пада 11-12см надолу,същото и нагоре.

          Коментар


          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

            Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
            Братле ето просто обяснение.Преди промяната като вдигна траба на крик гумата се отдалечаваше 5-7см надолу дефакто и толкова нагоре ако е пуснат.Сега изнесено колелото е спо голямо рамо,пак вдигаме пада 11-12см надолу,същото и нагоре.
            Именно ,защото ги знам ходовете на Пръдливия Ханс ми е интересно...Без ходове ще го караш или на равно,или по надолнището.По надолнището-докъдето те спре гравитацията-като кормилачките....Но еднократно...
            Виден столичен ихтиолог

            Коментар


            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

              Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
              Така без да се обиждам,ама честно ела ти направи по хубава дори на вид заварка ,и те признавам.Както повечето от тук не бъди и ти такъв,от тези които НЕ са заваряли на терсене място върху ръжди и прочиие.И баба може да и сложиш две прави планки една върху друга и тя да ги завари като първото определение -рибя кос.
              Ами колега ас заварям вече 16 години само таван заварки с ръжди кал и кот са сетиш. но на твойте заварки им липсва ампераж. неможе да стане добра спойка между двата метала.видимо е заварено но като здравина е слабо. Не съм казал че неставаш за заварчик просто увеличи ампеража да се лее заварката и ще видиш, че и на теб ще ти стане кеф.

              Коментар


              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                Както виждам ти се влючваш сега,не те слагам в тази категория дето заварят така,...досещаш се .Съвети как да приемам като всичките ади поне голяма част от тях са точно противоположни на видяното от мен не говоря за знания и кво съм направил.Как да кажа на черното бяло -никога,не ме разбирайте погрешно.
                Да вярно,че се включвам късно в темата но това не значи,че не съм я прочел от самото начало. Аз също съм направил няколко самоделки и ми допадна твоята идея затова ти казвам че има много проба грешка при самоделките.

                Коментар


                • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                  Първоначално публикуван от ivaka77 Преглед на мнение
                  Ами колега ас заварям вече 16 години само таван заварки с ръжди кал и кот са сетиш. но на твойте заварки им липсва ампераж. неможе да стане добра спойка между двата метала.видимо е заварено но като здравина е слабо. Не съм казал че неставаш за заварчик просто увеличи ампеража да се лее заварката и ще видиш, че и на теб ще ти стане кеф.
                  Разбирам го това,и съм съгласен с теб,Заварям на 4-ри това е макс,Господата от енерго-про с толкова ток ме снабдяват,не е моя вината.И по горния пост те подкрепям,никой не прави нещо иделно за първи път

                  Коментар


                  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                    Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                    Разбирам го това,и съм съгласен с теб,Заварям на 4-ри това е макс,Господата от енерго-про с толкова ток ме снабдяват,не е моя вината.И по горния пост те подкрепям,никой не прави нещо иделно за първи път
                    С какво заваряш?

                    Коментар


                    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                      Именно ,защото ги знам ходовете на Пръдливия Ханс ми е интересно...Без ходове ще го караш или на равно,или по надолнището.По надолнището-докъдето те спре гравитацията-като кормилачките....Но еднократно...
                      Хайде утре ако дочакаш ще обясня по поробно за какво говоря относно хода.

                      Коментар


                      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                        Първоначално публикуван от ivaka77 Преглед на мнение
                        С какво заваряш?
                        С цео апарат 160амп.,монофазен П-П Вармиг 1600 е марката. Да но напреженито 220 -240 тук е почти винаги 190-210.До болка вече усещам промяната на звука на цеото ,при по силния ток.

                        Коментар


                        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                          Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                          Хайде утре ако дочакаш ще обясня по поробно за какво говоря относно хода.
                          Аллах да удължи дните ми! Мисля да преживея нощта... .А ти пак си помисли за окачването...25-30 см ход общо или в посока?
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар


                          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                            Аллах да удължи дните ми! Мисля да преживея нощта... .А ти пак си помисли за окачването...25-30 см ход общо или в посока?
                            Хаха ,колега говоря за общ ход,де му се вика долна и горна мъртва точка.И то не на амортисиора а гледам изнесеното колело.

                            Коментар


                            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                              Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                              Хаха ,колега говоря за общ ход,де му се вика долна и горна мъртва точка.
                              Т.е нямаш ходове...Мисли в тази посока...
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                                Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                                С цео апарат 160амп.,монофазен П-П Вармиг 1600 е марката. Да но напреженито 220 -240 тук е почти винаги 190-210.До болка вече усещам промяната на звука на цеото ,при по силния ток.
                                Не е само от тока и машинката ти е малка тя е за ламарини не за такива детайли.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X