Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
    Не се бъркай в туй дет не разбираш !! Остави човека да завърши ивъл машината на спокойствие После ще говорим какво е "ход на окачване" "лонжер" а това "едно действащ" ще трябва някой да ми го обясни
    Еднодействащ амортисьор наричам този който при натискането му да се прибере не оказва съпротивление,а вече като започне да се разгъва удължава това става с усилие.Но мисълта ми беше че точно това усилие никак не може да изкриви кво и да е по окачването.

    Коментар


    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

      То няма да се изкриви от ината на амортисьора...
      Нищо не мога,и нищо не знам...

      Коментар


      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Мисля, че прекалено много място е отделено на глупостта. Това не е същия форум...
        Тъжна констатация,но за съжаление вярна.Обаче пък опровергаваме Маркс,че количествените натрувания водят до качествени ...съмнения...

        Коментар


        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

          Нема ли да мирясате?!
          Оставете човека да завърши проекта. Ако има проблем, той сам ще попита. И споко, нема да се пребие...
          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

          Коментар


          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

            абе на много пъти все се сдържах да дам и аз малко акъл ама и аз да се разпиша.тъй като отсъствах от страната за малко а темата се развива бързо,надявам се да не се повтарям.
            та колега ти хубаво си удължил носачите и си направил чертеж на ходовете,ама пресметнал лиси че по този начин тежеста която понасят амортесьорите и (вече не помня дали ползваш оригиналния) ресор-а се увеличава пропорционално на дължината на носача.или казано по друг начин тежестта която понасят е по-голяма и ще трябва да ги смениш или трябва да измислиш нещо по въпроса

            Коментар


            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
              Ко речи?

              Колко трябва да е тъп катетЪ,за да е умнЪ хипотенузътъ...

              Коментар


              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                Колко трябва да е тъп катетЪ,за да е умнЪ хипотенузътъ...
                Ко?
                Не!

                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                  Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                  абе на много пъти все се сдържах да дам и аз малко акъл ама и аз да се разпиша.тъй като отсъствах от страната за малко а темата се развива бързо,надявам се да не се повтарям.
                  та колега ти хубаво си удължил носачите и си направил чертеж на ходовете,ама пресметнал лиси че по този начин тежеста която понасят амортесьорите и (вече не помня дали ползваш оригиналния) ресор-а се увеличава пропорционално на дължината на носача.или казано по друг начин тежестта която понасят е по-голяма и ще трябва да ги смениш или трябва да измислиш нещо по въпроса
                  Някъде по горе споменах че ще усиля носачите,те и без това са слаби за моята цел.

                  Коментар


                  • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ко?
                    Не!

                    Ко? Да!Г-н млааад меринджеи,24% се определяш.Весела шегичка...

                    Коментар


                    • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                      Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                      Нема ли да мирясате?!
                      Идеята не е да се подиграваме на човека, а да вземе да помисли, защото има реален шанс да пребие себе си, и по голям шанс да пребие някой друг. Друг е въпроса, че си знае своето и не взема от дума.

                      Скоро гледам един отворен мотор. Казвам си мнението за проблема, човека който го прави ми обяснява, че не съм прав защото всичко било в норми. Е, добре. Две седмици труд, части за няколко хиляди. Пали мотора и греда. Проблема си остава. Хайде още две седмици труд, още няколко хиляди и прави това което му казвах, като ми обяснява колко не съм прав. Пали мотора и всичко е ок.

                      Не е грешно да не знаеш нещо. Всички се учим докато сме живи. Грешно е да не приемаш знания наготово, особено от хора които са достигнали до тях понякога по трудния начин.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                        Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                        това бездимното каква му е марката.
                        Марката му е "Х" ,демек неизвестна!И от самото ти клипче се вижда колко "дървено" е окачването!Клати се точно като талига!
                        HONDA DOMINATOR 650
                        ОРЕЛ ASTRA
                        РСПБЗН-Приморско

                        Коментар


                        • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                          Първоначално публикуван от Ангел Иванов/sereco1/ Преглед на мнение
                          Марката му е "Х" ,демек неизвестна!И от самото ти клипче се вижда колко "дървено" е окачването!Клати се точно като талига!
                          Трабант и меко окачване са на две различни места по принцип.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Идеята не е да се подиграваме на човека, а да вземе да помисли, защото има реален шанс да пребие себе си, и по голям шанс да пребие някой друг. Друг е въпроса, че си знае своето и не взема от дума.

                            Скоро гледам един отворен мотор. Казвам си мнението за проблема, човека който го прави ми обяснява, че не съм прав защото всичко било в норми. Е, добре. Две седмици труд, части за няколко хиляди. Пали мотора и греда. Проблема си остава. Хайде още две седмици труд, още няколко хиляди и прави това което му казвах, като ми обяснява колко не съм прав. Пали мотора и всичко е ок.

                            Не е грешно да не знаеш нещо. Всички се учим докато сме живи. Грешно е да не приемаш знания наготово, особено от хора които са достигнали до тях понякога по трудния начин.
                            Гледай сега ,ако искаш да съм честен донякъде си прав тука.Но този проект съм решил на 200% да го завърша,и то така както съм решил.При мен става въпрос за 2-ву цифрени суми за части,мога да си го позволя.Щом трябва режем,завяряме,играе големия чук пак заваряме режем итн.Но мисля че долу горе спазвам материелознанието и другите науки.Точно да правя джипове нямам много стаж,но селскостопански машини доста пъти съм механизирал.Все пак има много общи неща между двете.

                            Коментар


                            • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                              Трабант и меко окачване са на две различни места по принцип.
                              Отговорът ти е верен,вози като каруца особенно отзаде.Но не мисля да ходя на море с него,а половин час ще издържа някък да стигна до близкия язовир,таман няма да ми се доспива от неголямата скорост

                              Коментар


                              • От: ТРАБАНТ-ТРАНСФОРМЕР-ДЖИП

                                Първоначално публикуван от 6traka Преглед на мнение
                                ...селскостопански машини доста пъти съм механизирал....
                                Сега се светнах защо селското стопанство е на този хал
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X