До: Проблем с гаранция
Значи аз какво бих направил:
ако ми се занимава (в смисъл устройството си струва), ще си мина търпеливо по законите, които защитават правата ми.
Ако не ми се занимава (нямам време или за устройството е безсмислена загубата на време, щото времето е пари, нали знаете), тогава си отивам в сервиза, който си ползвам и знам, че работят качествено там, техникът пред мен чупи пломбите, с мое съгласие, прави си ремонта като хората и си ползвам години наред без проблеми. А тези, дето са ми продали устройството, просто ме губят като клиент.
А на въпроса за фирмите, които следят стриктно гаранционния сервиз в България - не знам дали е заради някаква форма на контрол или просто хората от българска страна са коректни, но за Асус съм получил безупречно обслужване, въпреки, че ме дели разстоянието от Бургас до София. Дефектните компоненти ги пращам в София, те ги ремонтират или направо подменят и ми пращат резултата.
Между другото тук в Бургас Ритони също ми направиха силно впечатление - там за течнокристален монитор, който даде дефект (една зелена линия в десния край на екрана) направо взеха решение да ми го подменят, въпреки, че даже отидох без гаранционната карта. По серийния номер откриха кой е мониторът, кога е продаден и т.н. и всичко си мина по гаранционния ред.
Значи аз какво бих направил:
ако ми се занимава (в смисъл устройството си струва), ще си мина търпеливо по законите, които защитават правата ми.
Ако не ми се занимава (нямам време или за устройството е безсмислена загубата на време, щото времето е пари, нали знаете), тогава си отивам в сервиза, който си ползвам и знам, че работят качествено там, техникът пред мен чупи пломбите, с мое съгласие, прави си ремонта като хората и си ползвам години наред без проблеми. А тези, дето са ми продали устройството, просто ме губят като клиент.
А на въпроса за фирмите, които следят стриктно гаранционния сервиз в България - не знам дали е заради някаква форма на контрол или просто хората от българска страна са коректни, но за Асус съм получил безупречно обслужване, въпреки, че ме дели разстоянието от Бургас до София. Дефектните компоненти ги пращам в София, те ги ремонтират или направо подменят и ми пращат резултата.
Между другото тук в Бургас Ритони също ми направиха силно впечатление - там за течнокристален монитор, който даде дефект (една зелена линия в десния край на екрана) направо взеха решение да ми го подменят, въпреки, че даже отидох без гаранционната карта. По серийния номер откриха кой е мониторът, кога е продаден и т.н. и всичко си мина по гаранционния ред.
Коментар