Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с гаранция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем с гаранция

    Значи аз какво бих направил:
    ако ми се занимава (в смисъл устройството си струва), ще си мина търпеливо по законите, които защитават правата ми.
    Ако не ми се занимава (нямам време или за устройството е безсмислена загубата на време, щото времето е пари, нали знаете), тогава си отивам в сервиза, който си ползвам и знам, че работят качествено там, техникът пред мен чупи пломбите, с мое съгласие, прави си ремонта като хората и си ползвам години наред без проблеми. А тези, дето са ми продали устройството, просто ме губят като клиент.
    А на въпроса за фирмите, които следят стриктно гаранционния сервиз в България - не знам дали е заради някаква форма на контрол или просто хората от българска страна са коректни, но за Асус съм получил безупречно обслужване, въпреки, че ме дели разстоянието от Бургас до София. Дефектните компоненти ги пращам в София, те ги ремонтират или направо подменят и ми пращат резултата.
    Между другото тук в Бургас Ритони също ми направиха силно впечатление - там за течнокристален монитор, който даде дефект (една зелена линия в десния край на екрана) направо взеха решение да ми го подменят, въпреки, че даже отидох без гаранционната карта. По серийния номер откриха кой е мониторът, кога е продаден и т.н. и всичко си мина по гаранционния ред.

    Коментар


    • #32
      До: Проблем с гаранция

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      ...
      20" LCD монитор, работи 6 дни и направи едни хубави кръгли слепи петна. Отиде в сервиза. Изрично го огледаха за следи от удар, когато го приеха. След два дни отказаха гаранцията "защото е удрян в мека повърхност". След кратки преговори се "навиха" да го пратят в оторизирания сервиз, защото те нямали право да го отварят. Т.е. не са го отваряли и не са го водили в сервиза, а просто са решили, че гаранцията не струва.

      Отделно, че се опитваха да ме лъжат за чисто технически факти, които зная по-добре от тях.

      Сега чакаме резултат, след ден-два ще напиша резултата и фирмата.
      Ей го и резултата. "Мониторът е подменен. Не зная защо колегите от оторизирания сервиз така са преценили, беше си счупен."

      Мониторът е Асус, а аз по навик го бях купил от Reset. Ще я видим тази работа с навика.

      Коментар


      • #33
        До: Проблем с гаранция

        все още чакам да ми върнат сди-то 6-тия път,и ще видим този път какво ще ме излъжат
        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

        Коментар


        • #34
          До: Проблем с гаранция

          Здравйете
          През зимата преди коледа спря на тъщата телевизора около 4 месеца преди да му изтече гаранцията.Нося го в гаранционния сервиз след нова година оставам го, от там ми казват да се обадя след два дни.След два дни се обаждам и ми обесняват че е имало токов удар и му е изгоряло захранването и някъкъв диод или нещо такова и гаранцията не поема този ремонт.Ремонта излезе около 60 лв.От главния сервиз в София ми казаха че щом колегите са констатирали че е токов удар значи е така.
          Как се разбира че е токов удар ? Всичко друго в тях си работи само телевизора изгасна.
          ЖЕЛАЯ ВИ БЕЗСМЪРТИЕ

          Коментар


          • #35
            До: Проблем с гаранция

            Няма как. В случая май са те послъгали. При правилно захранване при токов удар гори бушон. Ако е нещо друго - да си оправят боклуците.

            А и тоя диод сигурно струва левче.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              До: Проблем с гаранция

              Първоначално публикуван от константин трендафилов Преглед на мнение
              Здравйете
              През зимата преди коледа спря на тъщата телевизора около 4 месеца преди да му изтече гаранцията.Нося го в гаранционния сервиз след нова година оставам го, от там ми казват да се обадя след два дни.След два дни се обаждам и ми обесняват че е имало токов удар и му е изгоряло захранването и някъкъв диод или нещо такова и гаранцията не поема този ремонт.Ремонта излезе около 60 лв.От главния сервиз в София ми казаха че щом колегите са констатирали че е токов удар значи е така.
              Как се разбира че е токов удар ? Всичко друго в тях си работи само телевизора изгасна.
              Има си начини - просто си личи по това кои елементи са пострадали. Макар че няма 100% гаранция - винаги има някакъв процент вероятност да е примерно от старост на елемента или нещо друго ...
              За колегата от горния пост - в днешната електроника няма бушони - не съм виждал. А съм отворил стотици устройства за ремонт. Най-много някакви полупроводникови предпазители и то само на скъпи устройства - музикални инструменти например.

              Коментар


              • #37
                До: Проблем с гаранция

                Бушони има почти навсякъде. Просто не изглеждат винаги като стъкло с жичка вътре. Обикновено са по-тънка писта по платката.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем с гаранция

                  И аз да се оплача. Днес си купих LCD монитор самнсунг, прибрах се, включих го и изненадааа имам изгорял пиксел. По гаранцията никъде не пише при колко пиксела се подменя. Имам ли някво законово право да отида да вдигна едно скандалче да ми го сменят. Идеята ми е, че те фактически ми продават дефектна стока. Дайте съвет как да постъпя. Естествено пиксела е в средата
                  Танки грязи не боятся!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем с гаранция

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Няма как. В случая май са те послъгали. При правилно захранване при токов удар гори бушон.
                    Склонен съм да споря
                    в едно захранване на PS - стандартно, а не FPS, последното , което гори, е бушона

                    опита ми е от 1989 година насам
                    ежедневен....
                    уви...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем с гаранция

                      Първоначално публикуван от KamAZadjiq Преглед на мнение
                      И аз да се оплача. Днес си купих LCD монитор самнсунг, прибрах се, включих го и изненадааа имам изгорял пиксел. По гаранцията никъде не пише при колко пиксела се подменя. Имам ли някво законово право да отида да вдигна едно скандалче да ми го сменят. Идеята ми е, че те фактически ми продават дефектна стока. Дайте съвет как да постъпя. Естествено пиксела е в средата
                      Споко, колега
                      в понеделник ще ти дам необходимата информация
                      единственото лошо, е, че е Самсунг четено обратно е гнусмаС - и е верно..

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем с гаранция

                        Мерси много за съдействието! Това за обратния прочит не се бях сетил но излиза вярно. Просто човек се стяга, отива купува си нещо с мерак и после- изненадаа. Оставаш с кофти вкус в устата и усещане, че си пр**бан.
                        Танки грязи не боятся!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем с гаранция

                          Мисля, че точно Самсунг имат политика за нула пиксела изгорели. Така че просто им го върни. Мисля, че ще ти го вземат. (на мен така ми обещаха, но пикселите си работеха)

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем с гаранция

                            Моя проблем се реши! Занесох им го, казах че три пиксела са си отишли/за по малко от 10 часа/ и веднага ми предложиха нов или да си избера друг. Останах с много приятно впечатление.
                            Танки грязи не боятся!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем с гаранция

                              Ето и докъде стигна моят проблем,вчера 11.06.2008 си получих
                              сиди-то обратно.Пробваха го пред мен 1мин.(всичко нормално както всеки път),монтирах го в колата си покарах извесно време и стана както очакванато на 24-та песен отново блокира.Веднага отидох в магазина,след лют скандал и заплашване,че другият път съм с "господари на ефира" веднага ми уредиха среща с управителя.Последва обаждане до софия от управителя до неговите шефове,след това ми съобщиха,че от софия искали да бъдат запознати със случаят ми,оставих документите и сиди-то,и сега чакам разултат.
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем с гаранция

                                Първоначално публикуван от KamAZadjiq Преглед на мнение
                                Моя проблем се реши! Занесох им го, казах че три пиксела са си отишли/за по малко от 10 часа/ и веднага ми предложиха нов или да си избера друг. Останах с много приятно впечатление.
                                впечатлението ти е ненормално за ежедневието ни

                                мога само за те поздравя за хепиенда

                                честито!!!

                                Самсунг = гнусмаС ,

                                ИМХО и не само

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X