Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с гаранция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с гаранция

    Здравейте колеги,някой да се е сблъсквал с следният проблем.Закупих си ново сд"LG" за кола от Технополис,на 3-та седмица започна да исписва грешка,занесох го в сервиза на технополис в стара загора след 2-3дена ми го върнаха уж поправено,на 3-4песен пак същият проблем.Аз го върнах обратно в сервиза с думите ,че никакъв х-й не става от тях.На 4-тия ден го получих обратно, открили са проблема в оптиката.След тестване на 5-тата песен пак същата грещка,аз пак го върнах.Този път го испратиха в софия на техни колеги и така трипъти ходи в софия,на последният път го получих с протокол,че всичко е наред....Бях много щаслив ,че вече си имам сд-и(работещо) но уви на 6-тата песен,пак същият проблем,направо си нямам на идея какво да правя.
    Нестига,че и държава нямаме но и както излиза и гаранция за нищо няма
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    До: Проблем с гаранция

    Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
    Здравейте колеги,някой да се е сблъсквал с следният проблем.Закупих си ново сд"LG" за кола от Технополис,на 3-та седмица започна да исписва грешка,занесох го в сервиза на технополис в стара загора след 2-3дена ми го върнаха уж поправено,на 3-4песен пак същият проблем.Аз го върнах обратно в сервиза с думите ,че никакъв х-й не става от тях.На 4-тия ден го получих обратно, открили са проблема в оптиката.След тестване на 5-тата песен пак същата грещка,аз пак го върнах.Този път го испратиха в софия на техни колеги и така трипъти ходи в софия,на последният път го получих с протокол,че всичко е наред....Бях много щаслив ,че вече си имам сд-и(работещо) но уви на 6-тата песен,пак същият проблем,направо си нямам на идея какво да правя.
    Нестига,че и държава нямаме но и както излиза и гаранция за нищо няма
    След 5 повреди(за които имаш протокол) би трябвало да можеш да поискаш смяна или връщане на парите.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с гаранция

      Да, прочети си в гаранционната карта какво пише. Ако не е упоменато, виж в ЗЗП какво пише. А по закон мисля че имаш право до някакъв срок да им го върнеш. При дефекти също. Така че мърдане няма. При всяко приемане трябва да ти дадат документ че е прието и поправено. Иначе все едно не е било в сервиз. Или поне на гаранционната карта да е отбелязано като им е носено.

      Вдигни им един скандал. Дай им да разберат че си наясно с правата си, и ако не се вземат в ръце ще се обадиш където трябва. Ако се правят на утрепани - обаждай се и подавай където каквото трябва.

      Проблема рано или късно ще ти се реши, въпроса е че ще загубиш време и нерви.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с гаранция

        И аз имах един такъв проблем с клавиатура в Техно маркет за РС ама като им се развиках ми е смениха.Понеже ми се налага да ходя често до германия та бях си купил едно CD за джипа със слот за SD карта , дистанционно блу тут и т.н Та мисълта ми беше че като го монтирах на джипката и след три месеца му изчезна всичко от дисплея .Бяха минали 5 месеца от както го бях купил, та отивам в германия в Медия маркт магазина и им казвам че така и така не работи, представих касовата бележка когато съм го копувал .Хората го взеха и ми казаха да ида да си избера от витрината за същата стойност,понеже този модел които даде дефект го нямаха вече,а пък ако го пратели в сервиз ,ще е готов след 1-2 седмици ,и за това ми предложиха да ми дадат друг .Аз заложих на JVC и веднага ми дадоха,на това аз му викам коректност към клиента !!!!!!Между другото Техно маркет е част от веригата на Медия Маркт,ама за съжаление в БГ гаранционите условия не ги изпълняват както в Европа !!

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с гаранция

          Ако имаш възможност никога не си купувай нищо от техно*
          Случая не е само със твойто цд ами е практика там.За съжаление при мене единя от тези двата магазина е много близко и чат пат съм купувал от там техника за което след това съм съжелявал жестоко. Това е в София но съм чувал че в други градове положението е още по зле. Иначе ако имаш нерви - кзк.
          When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с гаранция

            Първоначално публикуван от persuader Преглед на мнение
            Ако имаш възможност никога не си купувай нищо от техно*
            Случая не е само със твойто цд ами е практика там.За съжаление при мене единя от тези двата магазина е много близко и чат пат съм купувал от там техника за което след това съм съжелявал жестоко. Това е в София но съм чувал че в други градове положението е още по зле. Иначе ако имаш нерви - кзк.
            Направо ме отчай от живота,половината ми техника е от там
            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с гаранция

              Е то повечето неща откъдето и да ги вземеш, все е същия х.й.

              Аз си поръчах радио със слот за SD от Китай. Жълто е, ама няма механики и други простотии, които да дадат фира. Затова и го взех. В джипката всяка оптика/механика рано или късно ще даде фира.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с гаранция

                Не е точно така във разни по малки магазини обръщат повече внимание на клиента докато специялно тези правят такъв оборот че вобще цялата работа им е през оная работа все пак за тях разправия няма само казват ами ето поправено е цялото разкарване е за тебе.

                Давам пример отивам да купувам монитор - гледам 30 монитора наредени един до друг - дотук добре - обаче на всичките различни картинки на единия формула на другия голф двойка на третия руса мацка - викам ще може ли да пуснем еднаква картинка на тия 3 монитора за да сравня цветовете - оня ме гледа като теле - не може господине нема как. Консултантите са им под всякаква критика - като започнеш от там е ясно и както е цялото отнопение към "клиента".
                When I'm good, I'm very good. When I'm bad, I'm even better!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с гаранция

                  Отнасяй се сериозно към гаранционните ремонти, - искай документацията да е попълнена в гаранционната карта, с дата подпис на служителя и печат на магазина. Обикновено опитат да минат без тия работи. Всеки един ремонт да е детайлно документиран с дата подпис на извършилия, го вид на ремонта и печат.
                  Ако някой вика на продавачите, не е страшен клиент, той обикновено си остава само със заканите. Най често такъв човек не може да напише едно смислено фактологическо изложение да контролния орган, следователно не е опасен.

                  Обаче виж , един сдържан културен и настойчив човек, който педантично държи на документите, плаши шефа на продавачите.
                  Тоя хем , ще знае къде да отиде, хем ще може смислено да се оплаче, хем ще си подготви надлежно документите, а може и връзки да има, и току виж дошъл акт за 2000 лева.
                  Така че направи си извода ) И успех.
                  Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с гаранция

                    Общо взето не зависимо от къде си купиш нещо - Техно-нещо-си, МЕТРО или малко магазинче, гаранцията му обикновено е все на едно и също място - в сервиза на официалния вносител. Има значение само марката, защото всяка си има различен вносител с различен сервиз. За да ги избегнете като посредници при ремон, просто си вижте в гаранционните карти адреса на сервиза и ги носете направо там.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с гаранция

                      Аз имах подобен проблем с един UPS, купен от друга фирма. След втория ремонт пак правеше номера. Когато се ядосам, около мен става страшно - смениха ми UPS-a с нов.
                      Хладнокръвно им вдигни скандал и си защити правата - щом техниката не работи, да я заменят с нова без да се маймунясват!
                      НИКОЙ НЕ Е ТОЛКОВА СЛЯП, КОЛКОТО ОНЗИ, КОЙТО НЕ ИСКА ДА ВИДИ!
                      Omnia vincit amor !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с гаранция

                        Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                        Общо взето не зависимо от къде си купиш нещо - Техно-нещо-си, МЕТРО или малко магазинче, гаранцията му обикновено е все на едно и също място - в сервиза на официалния вносител. Има значение само марката, защото всяка си има различен вносител с различен сервиз. За да ги избегнете като посредници при ремон, просто си вижте в гаранционните карти адреса на сервиза и ги носете направо там.
                        точно това направих,сега чакам 6-път да го върнат от софия,най вероятно няма да е решен проблема тогава ще гледам(вече втора седмица от последното пращане в сервиза в софия ни вест ни кост)
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с гаранция

                          Бре! Епидемия! И аз се боря с гаранции тези дни. Въпреки подписа си за гаранционната карта и кошчето, реших да пробвам.

                          20" LCD монитор, работи 6 дни и направи едни хубави кръгли слепи петна. Отиде в сервиза. Изрично го огледаха за следи от удар, когато го приеха. След два дни отказаха гаранцията "защото е удрян в мека повърхност". След кратки преговори се "навиха" да го пратят в оторизирания сервиз, защото те нямали право да го отварят. Т.е. не са го отваряли и не са го водили в сервиза, а просто са решили, че гаранцията не струва.

                          Отделно, че се опитваха да ме лъжат за чисто технически факти, които зная по-добре от тях.

                          Сега чакаме резултат, след ден-два ще напиша резултата и фирмата.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с гаранция

                            Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                            Общо взето не зависимо от къде си купиш нещо - Техно-нещо-си, МЕТРО или малко магазинче, гаранцията му обикновено е все на едно и също място - в сервиза на официалния вносител. Има значение само марката, защото всяка си има различен вносител с различен сервиз. За да ги избегнете като посредници при ремон, просто си вижте в гаранционните карти адреса на сервиза и ги носете направо там.
                            Коя марка си контролира изкъсо сервиза в България? Приемам отговори и на лично, но ми трябва един пример.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с гаранция

                              HP, Canon....и т.н. Дори ако не ги контролира непосредствено, едно писъмце до централата им върши брилянтна работа! Изпробвала съм го лично три пъти.
                              НИКОЙ НЕ Е ТОЛКОВА СЛЯП, КОЛКОТО ОНЗИ, КОЙТО НЕ ИСКА ДА ВИДИ!
                              Omnia vincit amor !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X