Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виртуалния идеален експедиционен автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

    Една нежна добавка от мене, която видях в експедиционен и съпровождащ автомобил.

    Компресор + приспособена въздушна възглавница от камион. Удобна и лесна за употреба. Например за повдигане на автомобила за секунди. Било за смяна на гума или измъкване от ситуация.

    А самия автомобил имаше клетка, допълнителни фарове закрепени директно на бронята, сателитен телефон и гуми All Terain. Багажника му беше изпълнен предимно с резервоари за гориво и вода.... и това е

    Търсих лебедка, Булбари, багажници ама Нъц... даже и лифт нямаше. Стандартен Нисан....

    А пропо маршрута му беше от северния до южния полюс

    Коментар


    • #32
      До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      .
      Я дайте да ги разнищиме тия Патрули и Дифендъри.
      Новия GR, освен с 3,0DI, с друг мотор предлага ли се?
      По света се предлага. В Европа - не. Има 4.2 ТД и 4.5 и 4.8 бензин.
      Technical Rescue Direct - life lies in courage
      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

      Коментар


      • #33
        До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

        Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
        По света се предлага. В Европа - не. Има 4.2 ТД и 4.5 и 4.8 бензин.
        Остава да кажеш че правят още стария ГР?
        Значи засега Патрула и Тойотата дръпнаха с едни гърди пред Дифендъра.

        Коментар


        • #34
          До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          Остава да кажеш че правят още стария ГР?...
          За стария GR (Y60) не знам, но има места, където и до момента се правят 160 и 260.

          Коментар


          • #35
            До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
            ето предложение за критериите и моето мнение:
            двигател - дизелов, атмосферен или с турбо, между 2,5 и 4,5 литра обем, 4 или 6 цилиндров
            шаси - класическа рама с цели мостове отпред и отзад
            трансмисия - фул тайм, бавни диференциали и възможност за блокажи
            окачване - пружини и амортисьори
            купе - с 4 врати и падаш отзад врата, твърд таван, дълга база
            товароносимост - поне 500 кг. с двама пътници
            комфорт - задължително климатик, СиДи, ел. пакет
            допълнителни екстри - възможност за поставяне на багажник, брони, тунинг окачване и други оффроуд екстри без да се налага конструктивна промяна
            ремонтопригодност( наличие на части и достъпност) - да може да се обсляжва безпроблемно в Европа, Африка, Русия, Австралия
            В този списък има неща с които не съм съгласен.

            Дизеловия двигател е добре но ако искам да направя експедиция извън България бих предпочел бензинов до 2500см3 и монтирано АГУ. Дизеловия двигател е капризен към гориво и не можеш навсякъде да намериш качествен. Бензиновия пък може да работи с какво ли не: бензин,корселин,пропан,метан,Газгенераторно гориво и т.н..

            Трансмисията е по-добре да е Парт-тайм. Колкото по-малко детайли се движат толкова по малко части ще се повредят а и разхода на гориво е осезателен (представете си едно Дискавари колко щеше да харчи ако беше с такава кутия а и щеше ли да има проблеми с раздатката)

            Пружинното окачване е комфортно но класическото ресьорно и да се счупи може са те прибере

            Купето с 4 врати за експедиция с двама човека не е много практично. Купето е по-слабо от това с 2 врати и е по-тежко. Падащата на зад врата е неудобна,отварящата на страни врата е много по-добър вариант.

            Климатика е добре ама това CD и ел.пакета за какво са. Едно обикновенно радио и трансмитер с флашка ще ми заемат много по малко място от дисковете и ще имам много повече музика а и автомобилите от експедицията ще могат да слушат музика там където няма обхват от радиопредавател. Бих си монтирал и CB-radio.
            Ел пакета незнам с какво ще ми направи комфортно пътуването.

            Ремонтопригодноста означава да можеш да вземеш част от един автомобил и да го монтираш да друг без преправяне. До сега само японските и руските са ми покривали тази точка. От Мицубиши съм слагал на Сузуки,от Сузуки на Тойота,от Хонда на Сузуки от лека кола на 4х4.
            Знаете как руснаците правеха Волга , Газ,УАЗ,Нива,Жигули,БТР и т.н.
            Можеш да вземеш бутало ,диференциал, каре ,скоростна кутия ,съединител от едно и да го монтираш на друго.

            Ами ако се сетя нещо друго пак ще се включа.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #36
              До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

              То, че всеки се стяга за някъде е ясно.

              Не е ли време вече да се "разделим" по посоки и маршрути.

              Марки и модели машини (според мен) са си лично предпочитание. Наличен VIN каталог с номерата на частите, CC и DHL, Amex и т.н. са напълно достатъчни.

              Мен ме блазнят пустините. Ама истинските! Маршрутите на маврите с камили. Асфалт да не виждам. За хотел да не говорим.
              Туристически обект=Чернобил.
              Шатри, бедуини, камилско мляко и месо. Истински местни ХОРА. Никакви тракове, GPS'и, Сателитни телефони, гостоприемни познати на познати, местни гидове и тем подобни щуротии - да си ги нямаме. Има си Полярна звезда.

              Тук някой подхвърли "имало и по-интересни начини да те застрелят". Интересно. Аз оръшнах като хлапак пустинните части на Либия и Тунис, да не говорим за Сицилия, с Лада, семейство и т.н. и само 1-2 пъти се опитаха да ме оберат и то в Югославия и Италия. Ба си, няма да ходим на война?!

              Дано някой ме разбере. В основата на всичко е Бог. Да му дадем възможност да ни помогне...
              “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
              Б.Франклин

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X