До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил
Оказа се че го има съвсем реален. И нов и втора уптреба. Само не може да задоволи изискването за фул тайм и парт тайм едновременно
.
Рамна конструкция. 4.2 атмосферен дизел. Цели и бая големи мостове, и диференциали. Отзад ресьори, отпред пружини. Парт тайм. Бавни скорости. На задния диференциал твърд блокаж, на предния не съм сигурен, ама и да няма не е проблем. Дълга, ама много дълга база. Две врати. Климатик.
Какво повече му трябва на човек
.
Що е то
?
Оказа се че го има съвсем реален. И нов и втора уптреба. Само не може да задоволи изискването за фул тайм и парт тайм едновременно
.Рамна конструкция. 4.2 атмосферен дизел. Цели и бая големи мостове, и диференциали. Отзад ресьори, отпред пружини. Парт тайм. Бавни скорости. На задния диференциал твърд блокаж, на предния не съм сигурен, ама и да няма не е проблем. Дълга, ама много дълга база. Две врати. Климатик.
Какво повече му трябва на човек
.Що е то
?
с 4.2Д не отстъва по нищо на тази Тойота. Дори по-добре, аз бих предпочел широките мостове...

Коментар