Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виртуалния идеален експедиционен автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

    Оказа се че го има съвсем реален. И нов и втора уптреба. Само не може да задоволи изискването за фул тайм и парт тайм едновременно.
    Рамна конструкция. 4.2 атмосферен дизел. Цели и бая големи мостове, и диференциали. Отзад ресьори, отпред пружини. Парт тайм. Бавни скорости. На задния диференциал твърд блокаж, на предния не съм сигурен, ама и да няма не е проблем. Дълга, ама много дълга база. Две врати. Климатик.
    Какво повече му трябва на човек.
    Що е то?
    Последно редактирано от Аndro 160; 02-11-08, 09:00.

    Коментар


    • #17
      До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

      А кое е по удачният вариянт , автоматични или ръчни скорости ?
      Здравина ,надеждност , ресурс

      Коментар


      • #18
        До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        Оказа се че го има съвсем реален. И нов и втора уптреба. Само не може да задоволи изискването за фул тайм и парт тайм едновременно.
        Рамна конструкция. 4.2 атмосферен дизел. Цели и бая големи мостове, и диференциали. Отзад ресьори, отпред пружини. Парт тайм. Бавни скорости. На задния диференциал твърд блокаж, на предния не съм сигурен, ама и да няма не е проблем. Дълга, ама много дълга база. Две врати. Климатик.
        Какво повече му трябва на човек.
        Що е то?
        Е изплюи камачето де Кое е това животно

        Коментар


        • #19
          До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          Оказа се че го има съвсем реален. И нов и втора уптреба. Само не може да задоволи изискването за фул тайм и парт тайм едновременно.
          Рамна конструкция. 4.2 атмосферен дизел. Цели и бая големи мостове, и диференциали. Отзад ресьори, отпред пружини. Парт тайм. Бавни скорости. На задния диференциал твърд блокаж, на предния не съм сигурен, ама и да няма не е проблем. Дълга, ама много дълга база. Две врати. Климатик.
          Какво повече му трябва на човек.
          Що е то?
          Toyota HZJ 78..

          Коментар


          • #20
            До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

            Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
            Toyota HZJ 78..
            Познаваш ли я добре? Кажи нещо за мотора? С предкамера, или директно? Чугунена , или алуминиева глава?

            Коментар


            • #21
              До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

              Първоначално публикуван от nedialko dimitrov Преглед на мнение
              А кое е по удачният вариянт , автоматични или ръчни скорости ?
              Здравина ,надеждност , ресурс
              Е, това е вечният въпрос .

              От една страна автоматичната предлага много по-голям комфорт при дълги пътувания. Ако е качествена и правилно подържана, също така и много по-голям ресурс.

              Некачествените ги оставяме на страна, ясно е, че за такава машина ще се внимава какво се взима.

              Обаче и хубавата е много по-уязвима от към неправилна подръжка... което не е без значение, когато се взима техника втора ръка. Също така трябва да се отчете и на какъв двигател се поставя. На мощния е ОК, но на по-слаб може да влоши динамиката до степен да превърне шофираното по асвалт в по-натоварващо, отколкото с ръчни.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #22
                До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                Искам да добавя само един детайл:

                GKN Overdrive

                Накратко, става въпрос за допълнителен редуктор, който се монтира към раздатката на ЛР. Позволява движение с по-висока скорост при по-ниски обороти на двг. От там увеличаване на ресурса на мотора и намаляване разхода на гориво.
                Има два варианта - с ръчно и автоматично управление. Ръчното е по-надеждно.

                Който има 6-степенна скоростна кутия, горното няма да му трябва.

                Коментар


                • #23
                  До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Ама що сме зарязали тази ?
                  Чаво, въпреки конкретните поставени въпроси, и темата която цитираш, и тази, в която пишем се затлачват някак си. Вместо конкретни и технически обосновани мнения тръгваме да дискутираме условия, организации, маршрути и прочие. Че и дори да дефинираме що е това експедиция. Аз очаквам конкретна и интересна технически обснована информация, мнения и идеи, а защо не и личен опит( който има) за техническата страна на нещата, а то става бла-бла-бла
                  LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                  www.ADV-Bulgaria.com

                  Коментар


                  • #24
                    До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                    ...Вместо конкретни и технически обосновани мнения тръгваме да дискутираме условия, организации, маршрути и прочие. Че и дори да дефинираме що е това експедиция...
                    Злати, ами тези неща за пряко свързани, за това става така.
                    Защо трябва да се обикаля асвалтова Европа с Унимог, при условие че един бус(ван) е по-бърз и удобен?

                    Вчера например, ходих до Белград с Диското. Защо? Аааа, трябваше повечко хора и багаж да возя. Магистрала-слънце, за к'во ми беше лифта, големите ходове на окачването, фултайма и АТ-то?
                    Последно редактирано от Lazar; 02-11-08, 18:41. Причина: уточнение

                    Коментар


                    • #25
                      До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                      Злати, ами тези неща за пряко свързани, за това става така ...
                      +1

                      Не мисля, че има "експедиционен джип" по принцип. Ако ще стягам джип за експедиция, то ще е за конкретен проект, съобразен с условията по маршрута, който планирам. Как иначе? Не е едно и също да тръгнеш из Сибир и из, например, Северна Африка.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                        Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        Оказа се че го има съвсем реален. И нов и втора уптреба. Само не може да задоволи изискването за фул тайм и парт тайм едновременно.
                        Рамна конструкция. 4.2 атмосферен дизел. Цели и бая големи мостове, и диференциали. Отзад ресьори, отпред пружини. Парт тайм. Бавни скорости. На задния диференциал твърд блокаж, на предния не съм сигурен, ама и да няма не е проблем. Дълга, ама много дълга база. Две врати. Климатик.
                        Какво повече му трябва на човек.
                        Що е то?
                        Toyota HZJ 78..
                        Не бих искал да противопоставям марки , но Патрула, който Андро, знам, че ти харесваш с 4.2Д не отстъва по нищо на тази Тойота. Дори по-добре, аз бих предпочел широките мостове...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          +1

                          Не мисля, че има "експедиционен джип" по принцип. Ако ще стягам джип за експедиция, то ще е за конкретен проект, съобразен с условията по маршрута, който планирам. Как иначе? Не е едно и също да тръгнеш из Сибир и из, например, Северна Африка.
                          Ами в предишната тема бях задал конкретен маршрут и какво... Явно идеята на тези теми аз нещо не я излагам правилно и дискусията тръгва в друга посока.
                          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                          www.ADV-Bulgaria.com

                          Коментар


                          • #28
                            До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                            Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                            Toyota HZJ 78..
                            Това май не е много далеч от 75? Пътувал съм с такова до Швейцария и обратно преди няколко години. Въпреки изключително добрите спомени, които имам за това пътуване, съм длъжен да отбележа, че комфорта за пасажерите е.... да кажем незадоволителен. Иначе поддържа с лекота 140 на магистрала.
                            Но и както Яро правилно отбеляза много, ама много тесни мостове. Под определен ъгъл напомня буханка долу
                            Предимство е наистина, че можеш да си я купиш истинска нова....
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #29
                              До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              +1

                              Не мисля, че има "експедиционен джип" по принцип. Ако ще стягам джип за експедиция, то ще е за конкретен проект, съобразен с условията по маршрута, който планирам. Как иначе? Не е едно и също да тръгнеш из Сибир и из, например, Северна Африка.


                              Аз не съм ходил нито в Сибир ни в Северна Африка.
                              И ми е интересно-опишете какви пътища са,какъв автомобил трябва и за двете дестинации,след това да ги сравним един с друг и да видим какви съществени разлики ще съществуват

                              Не съм запознат много с направата на такъв автомобил,но ме интересува и следя темата с интерес.
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар


                              • #30
                                До: Виртуалния идеален експедиционен автомобил

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Не бих искал да противопоставям марки , но Патрула, който Андро, знам, че ти харесваш с 4.2Д не отстъва по нищо на тази Тойота. Дори по-добре, аз бих предпочел широките мостове...
                                .
                                Я дайте да ги разнищиме тия Патрули и Дифендъри.
                                Новия GR, освен с 3,0DI, с друг мотор предлага ли се? Между другото за 3,0DI, 160 к.с., след 2004г. се чуват само хубави работи. 4 цилиндъра, 16 кл. директно впръскване. Няма греене, няма пукане на глави.
                                Дифендъра, само с TD5 ли се предлага?
                                Какви са им недостатъците? Освен ел. управлението и компа на помпата за други не се сещам?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X