Обява

Свий
Няма добавени обяви.

С евтина ветроходна лодка от UK до България по море

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • С евтина ветроходна лодка от UK до България по море

    Сюжета: Купувам евтина ветроходна лодка от Кралството.Вземам един или двама приятели ентусиасти,оборудваме лодката с каквото кажат Бенцбоса ,Никсд,Бат Венци дребния и другите светила от форума,тръгваме където те кажат по което време кажат. Пропускам нещо много важно....Аз нямам никакъв опит (може обаче малко да придобия) ,останалите от екипажа също. Та по същество, какъв е шанса да се удавим,да не се удавим ,но да удавим лодката и има шанс да я доберем до нашенски води с късмета на начинаещия.За тактика ще разчитаме на гореспоменатите заедно със светилата и какви прогнозни разходи ще хфръкнат ако не се чупи лодката

  • #2
    Ъъъъ, жена ти знае ли за тия планове? Хахаха
    Абе шантава работа, обаче може и да стане. Не, че те навивам, даже напротив, ама може и да се получи, еле ако сте късметлии.
    Съвсем без никакъв опит няма да стане. Отдели си една седмица някой да ти покаже основните неща. И понаучи малко правила, светлини... Навигацията е лесна, с един Айпад и сте готови, ама “гледам в радара, и само точки виждам...”...
    Какви са ви шансовете- ами дърпатв дявола за опашката. Ама с малко подготовка шансовете ви се увеличават доста.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • pan_rt
      pan_rt коментира
      Редактиране на коментар
      жена ми ако прочете това горното от утре съм болничен от средна телесна повреда (50 оки съм)

  • #3
    Абонамент.

    Такива хора ме кефят, жалко, че аз не съм като тях...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • pan_rt
      pan_rt коментира
      Редактиране на коментар
      Колич ,да си купиш няколко комбайна ,не е по малко рисково

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      То и само един, и не толкова скъп е достатъчно рисково, знам аз...
      Ама каквото и да стане-дървета много, въжета се продават на всеки ъгъл, в тубата ще видя как се прави възел, малко сапун и съм готов. Риташ стола и за две секунди си готов.

      А ако трябва да се давя-майко мила...

  • #4
    аз не казвам че се мислим да се качим на автобус без книжки и да не знаем ляво или дясно,курса с книжката ще го карам ,ще се моля и дращя на душата на инструктора срещу такса да ми покаже някои най общи тънкости,опцията да караме предимно на моторедка е ок,ама няма да съм аз ако не разперя платната и не секна мачтата на две

    Коментар


    • #5
      Понеже цените на лодките в UK са горе долу колкото на Дискавърита, като нищо може да се подлъже някой.
      Обаче, цените не случайно са такива. В повечето случаи де.

      Изкарай курса зимата, пролетта един курс практика в Гърция, едно плаване организирано за трупане на мили. И тогава го мисли това с лодката от Англия до България.
      Оферти за плаване вече има много и цените се конкурират.

      Хубаво е да си чешем клавиатурата де. Имаше няколко пътеписа на българи по този маршрут.

      Коментар


      • pan_rt
        pan_rt коментира
        Редактиране на коментар
        дай линк. няма ги във форума

    • #6
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Абонамент.

      Такива хора ме кефят, жалко, че аз не съм като тях...
      стига ся ...ако се обеся няма да ме дават по телевизора,ама я си представи че корабокрушираме у френски води ,няма да има сутрешен блок дето да не ни дават,понякога и да се изложиш не е малко

      Ще помисля малко ,,за да конкретизирам въпросите които имам.

      като за начало кога е сезона за плаване през ламанша?

      като вземеш лодката ,тя документално готова ли е да плава,какви документи трябва да има?

      на какво разстояние от брега трябва да се държи курс за да е безопасни имайки предвид незначителния опит?
      Последно редактирано от pan_rt; 29-10-20, 20:57.

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Абе ти нямаш ли си какво да приказваш...
        Ако ти се иска да те дават по телевизията-пусни си брада, иди на някой оживен площад във Франция и извикай силно Аллаху акбар. Без да правиш нищо друго. Ще те дават по телевизиите, със сигурност. Особено, ако е утре-другиден...

      • pan_rt
        pan_rt коментира
        Редактиране на коментар
        че то където Франция там и Юк, по премерен риск ми се вижда с лодката отколкото да чакам да ми поникне брада

    • #7
      Ти пък ветроход, изпадна ми траулер рибарски за 350 паунда, верно без двигател ама тонове желязо на вода и с покрив, жената като видя цената и се нави ама не ми стискаше, щото съм сам във водата.

      Ако е за навитаци , едвам ме нави ако ме поканите, имам инструменти и опит с техниката и риболова
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • pan_rt
        pan_rt коментира
        Редактиране на коментар
        мен платната ме теглят,имам те в предвид

    • #8
      Ти не си у ред

      Английски говориш ли поне да знам линкове да ти пращам,че така трябва да превеждам постоянно?

      Джими Корнел - цяла книга има за това кога е сезона за даден океан.
      Лодка без пари която да става няма да намерите,след като намерите евтина такава ще заминат едни 5 000 - 10 000 евро за да се оборудва с необходимото.

      Послушай съвета на Венци за курсовете и оморячването преди да скачаш в дьлбокото.

      Лудите движат света и прогреса,ше подсказваме с каквото трябва,няма да е кой знае какво плаване,ще имаш само седмица материал за разказване на внуците,денонощно разказване.С много четене ще научите много неща,ако имате опит в къмпингуване и сте половин механици и електричари то другото е лесно.



      Аз ви предлагам да прегледате някой стар Картер 30 или нещо от тоя род.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #9
        Мен тия форум ме качи на мотор,е сега е време да ви го върнем с брата и Венци 🤣
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #10
          Аз точно на картър 30 съм метнал око ,дърводелец съм с 17 г опит и всички машини в цеха си ги поправям сам дори и цифровите. Един реставриран руски джип и два метнати през таван така че имам няколко положитилни фактора. Дай английските линкове

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Ехе,ти си половин ветроходец значи.
            Мина времето на компаси и секстанти,сега с един дьрт айпад и апче за 50 кинта ставаш Магелан ма познаваш повече от него.Не се гонят високи спортни резултати и ако сте внимателни ще ви пердашат 2-3 бури преди да се преберете,не се мре лесно тия дни.
            От другите двама си избери по-добрия електричар и да прегледа някоя каравана там,лодката е същото умножено по 3-4-5

          • nissan_gr
            nissan_gr коментира
            Редактиране на коментар
            Абе, на мен ми се струва, че платната е добре малко да ги понаучи, ако мисли да ги пипа. То и само на мотор пак не е за гол гъз работа.

        • #11
          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          ...

          Аз ви предлагам да прегледате някой стар Картер 30 или нещо от тоя род.
          Това не е ли древна полска яхта?
          С какъв двигател е това корито?
          Нещо произведено преди 40 години и за да е евтино трябва да е неподдържано струва ли си въобще да се възстановява и да се рискува да се плава?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • pan_rt
            pan_rt коментира
            Редактиране на коментар
            Колко батерии може да има това нещо, геноато по ли се къса от грота,соларите вече са на поносима цена ,резервоарите ще се плакнат това е ясно

          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            pan_rt коментира
            Днес, 17:17
            Колко батерии може да има това нещо, геноато по ли се къса от грота,соларите вече са на поносима цена ,резервоарите ще се плакнат това е ясно

            Според снимката на таблото би трябвало да са два акумулатора.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Има поне 2 банки с батерии,едната стартова което е единична батерия,а другата тягова банка където може да са 2-3-4-5-15 батерии,като му гледам алтернаторчето и с тия умрели 15 коня няма да са повече от 2 батерии на тяговата банка.

            Алтернатора принципно показва колко ампера батерии можеш да сложиш,грубо казано 20-25% от капацитета на батериите ти е алтернатора.

            Нищо не се къса лесно на тая лодка,грота е носна кьрпичка размер,а геноата е на ролриф та се свива лесно,номера е,че това само на геноа върви докато само на грот към вятъра не та ако не искаш да си Магелан и да катериш по 80-90 градуса макс към вятъра ако сьдереш нещо си приготви яка среден или малък размер геноа.Ще намразиш попътния с това,но ще пристигнеш

        • #12
          Да и да ти кажа сега се продава такава в приличен на пръв поглед вид за 6к еуро

          Коментар


          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            @pan_rt& Може ли линк на това, което сте харесал.

          • pan_rt
            pan_rt коментира
            Редактиране на коментар
            https://www.yachtworld.com/boats/198...er-30-3711369/ аз съм на 1 светлинна година от покупката първо опит малко

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            А така,покрай такива проекти човек си намразва живота и събира спомени за трима

        • #13
          Имате време за подготовка,поне 7-8 месеца,зимата това не се прави,преди няколко дни беше 15 метра вълна там
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #14
            Да не изберете нещо с десен волан , че трудно ще го регистрирате .............
            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

            Коментар


            • #15

              Вземи си Channel Almanac, отговаря на много въпроси. И да не забравиш, че от януари Англия вече не е в ЕС, има митници и ДДС Избери си къде точно ще влезеш в Европата. Документацията е малка и доста неща в Англия не са задължителни, но различните държави през които евентуално ще минеш имат различни изисквания, някои са по-дребнави от други. Може да погледнеш как стоят нещата с регистрация, радио и капитанско. Желателно е да имаш идея какво се пише в договора по прехвърлянето.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X