До: СМС до Сателитен телефон Иридиум
http://chicagoandback.org/
Като за начало ето ти да четеш, макар че все си мисля, че един от твоите хора е бил в екипажа или поне се познава с някои от тия. Навремето почти всички се познавахме еле пък варненци. С Бисер даже сме учили заедно в един клас, света е много малко нещо. Ако не се познаваш с нито един от тия, намери начин да се видите и да ти обяснят с какво се захващаш. Има хора от портала ги познават, момчетата които обикалаха Черно море с мотори им ползваха Spot предавателя. Довечера обещавам повече инфо.
					http://chicagoandback.org/
Като за начало ето ти да четеш, макар че все си мисля, че един от твоите хора е бил в екипажа или поне се познава с някои от тия. Навремето почти всички се познавахме еле пък варненци. С Бисер даже сме учили заедно в един клас, света е много малко нещо. Ако не се познаваш с нито един от тия, намери начин да се видите и да ти обяснят с какво се захващаш. Има хора от портала ги познават, момчетата които обикалаха Черно море с мотори им ползваха Spot предавателя. Довечера обещавам повече инфо.


 
							
						




 
							
						

 
							
						 /. От БГ могат да ви дават прогноси по  цял ден, като стане нощ там тука е ден и започваме ние. При получаване на емейл  на мене ми писука телефона в джоба. Мога да проверя времето и да ти върна  прогнозата след 5 мин. Правя го даже със 120 по магистралата докато карам /не  казвай на жената/. Това всичкото важи, ако не се засилим и ние на някъде с някоя  гимия. За сега дай емейл да ти върнем един с нашите координати.
 /. От БГ могат да ви дават прогноси по  цял ден, като стане нощ там тука е ден и започваме ние. При получаване на емейл  на мене ми писука телефона в джоба. Мога да проверя времето и да ти върна  прогнозата след 5 мин. Правя го даже със 120 по магистралата докато карам /не  казвай на жената/. Това всичкото важи, ако не се засилим и ние на някъде с някоя  гимия. За сега дай емейл да ти върнем един с нашите координати.  
							
						 . Хахаха тръгвам дори и на сърф ако се наложи ще го прекосявам. Благодаря за ценните съвети. За екипажа , Аз 30 годишен , занимавам се с ремонтна дейност по автомобили (автомонтьор любител ветроходец) предимно мерцедес BENZBOSS ми е помагал и преди в един друг форум хиляди благодарности. Мартин Капитана 42 г. след казарма бяга в Австралия , за която казва че месечно се провеждат толкова регати колкото за година не могат да се проведат в цял свят. занимава се професионално със спорта. Живко 35г завършва НСА Ветроходство пълен психар на 31 декември реши че ще си кара кайта последно за годината . За лодката,  до колко разбрах към нея имало и ветро генератор но бил свален , работел и докато отидем ще го монтират не знам до колко ще помогне , ще се купят още два акумулатора има платна за които ще си платим допълнително. Резервоара бил сваля и чистен скоро приготвили са ни и туби за гориво около за 250л само да има място да ги складираме.  Имам доверие на екипажа но вашите съвети са безценни . e-mail
. Хахаха тръгвам дори и на сърф ако се наложи ще го прекосявам. Благодаря за ценните съвети. За екипажа , Аз 30 годишен , занимавам се с ремонтна дейност по автомобили (автомонтьор любител ветроходец) предимно мерцедес BENZBOSS ми е помагал и преди в един друг форум хиляди благодарности. Мартин Капитана 42 г. след казарма бяга в Австралия , за която казва че месечно се провеждат толкова регати колкото за година не могат да се проведат в цял свят. занимава се професионално със спорта. Живко 35г завършва НСА Ветроходство пълен психар на 31 декември реши че ще си кара кайта последно за годината . За лодката,  до колко разбрах към нея имало и ветро генератор но бил свален , работел и докато отидем ще го монтират не знам до колко ще помогне , ще се купят още два акумулатора има платна за които ще си платим допълнително. Резервоара бил сваля и чистен скоро приготвили са ни и туби за гориво около за 250л само да има място да ги складираме.  Имам доверие на екипажа но вашите съвети са безценни . e-mail  
Коментар