Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: При Дядо Владо

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Владо, що не снимаш какво те мъчи? Дълбоко се съмнявам да е направено така че да не може....
    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    Деди, свЕтни ни къв точно е зора ?
    Монтаж на глави на "Гранд 4.7".....ама си ги монтирах, въпроса е по-скоро теоретичен.

    Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
    Иначе усета (на старото куче ) казва кога греши динамометричния....
    Баш!
    Както казвам от дългогодишно вдигане на чаши ракия и правене на чикия лакътя ме боли ( някой да не си помисли че е от работа) и съм открил, че при двигател на станок когато подхода и стойката ми са еднакви, уравнението 30Нм+90градуса+90градуса ( стягане на глава по "Крайслер") води до различна болка в ставата, т.е. усилието върху нея е различно и за това си стягам 30-60-90Нм и да бяга.
    Ето и илюстрация как бай жабар щеше да ме превърне в голям американски бобър и да гризна дървото

    Ангренажното колело се нанизва на разпределителния вал и щифт в средата фиксира точното му положение. Слагам, стягам, напасвам белези, слагам вериги, въртя, няма удари паразитни усилия и шумове, последна (ей така) проба на болтовете на валовете.....и единият изпружинира, съвсем леко се донатегна. Псувам се че съм левак, слагам капаци на клапани, ангренаж, алтернатор, клима и "све по списку" на муцунката на мотора, после вечеря ракия легло.....ама нещо ме гложди, там не трябва да има "пружиниране".....на сутринта всичко вън МЯУууу
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06093.JPG
Прегледи:1
Размер:83.8 КБ
ID:5739098
    Вероятно някой е правил ремонт само на едната глава, не се е преборил с обтегача и ангренажната верига и зъбното колело е застанало под ъгъл без да се наниже на вала. "Донаместил" го е с голям`то гайковрЪт и щифта вече е по-дебел ......грррррр викам африканската магьосница мама Мудеба,с нейна помощ + диамантена пиличка и леко, леко.....
    Усета + липсата в този момент на странични дразнители
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • От: При Дядо Владо

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      ...уравнението 30Нм+90градуса+90градуса ( стягане на глава по "Крайслер") води до различна болка в ставата, т.е. усилието върху нея е различно и за това си стягам 30-60-90Нм и да бяга.
      Ако вместо на градуси го стягаш на нютони и това върви, са впечатляващо дуракоустойчиви двигатели.

      Коментар


      • От: При Дядо Владо

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        дуракоустойчиви двигатели.
        Ми в общия случай 5 литра сто коня
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • От: При Дядо Владо

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Ми в общия случай 5 литра сто коня
          Матолкосиневчасченяманакъде...
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • От: При Дядо Владо

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Сигурен ли си?
            Не. Отдавна беше, но все си мисля, че беше част от смятане на трептене, което е динамика.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            И къде видя динамика тук?

            Усилието което прилагаш за да усучеш лост е еднакво като величина и обратно като посока в двата му края. Просто като фасул!
            Това, когато е статично, но има трептене, което праща нещата в динамиката. Повишаването на въртящия момент при затягане не е с константно увеличение и наличието на пружиниращ елемент, променя и моментно усилието между динамометричния ключ и болта.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:torque-testing.jpg
Прегледи:1
Размер:54.5 КБ
ID:5739108
            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
            Drag Grand Canyon Daily
            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
            LZ1JYM

            Коментар


            • От: При Дядо Владо

              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
              ...
              Това, когато е статично, но има трептене, което праща нещата в динамиката. Повишаването на въртящия момент при затягане не е с константно увеличение и наличието на пружиниращ елемент, променя и моментно усилието между динамометричния ключ и болта.
              Абе мислех да се заям, че общото между шарнир на Хук и закон на Хук е само и единствено Хук..

              ама много майсторски се измъкна от ситуацията.

              Браво!!!

              Коментар


              • От: При Дядо Владо

                Затягането с динамометричен ключ е изцяло статична задача и за никакви трептения не може да става дума. Освен ако ти треперят ръцете в който случай си вземаш болничен и не правиш двигатели.

                Коментар


                • От: При Дядо Владо

                  Разглеждай удължителя с карето като торсион, и ще видиш, че не си прав.

                  А Джими се е застраховал отлично, като е споменал "...Повишаването на въртящия момент при затягане не е с константно увеличение.."

                  Абсолютно инженерно е отговорил, без забележка. Браво отново

                  Коментар


                  • От: При Дядо Владо

                    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                    Повишаването на въртящия момент при затягане не е с константно увеличение и наличието на пружиниращ елемент, променя и моментно усилието между динамометричния ключ и болта.
                    В разглеждания случай няма маси, скорости и ускорения които да го променят значимо. Ключа щраква на дадено усилие. В момента на щракване усилието към болта е абсолютно същото, ако удължението се държи успоредно на оста на болта - как и да си въртиш гъзО, все ще ти е отзад. Между ключа и болта няма достатъчно маса с достатъчно инерция, която да промени значимо усилието. Сериозна разлика би имало ако през удължител стягаш с гайковерт, който работи с удари - тогава има динамика.

                    @Ясен - те ръцете треперят и със и без удължител.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: При Дядо Владо

                      Абе момчета, аз да питам според вас Ада (този дето отиваш, ако Св. Петър не е твой човек) екзотермична или ендотермична система е?
                      Technical Rescue Direct - life lies in courage
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                      Коментар


                      • От: При Дядо Владо

                        Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                        Абе момчета, аз да питам според вас Ада (този дето отиваш, ако Св. Петър не е твой човек) екзотермична или ендотермична система е?
                        Недей да спамиш с физикохимия разбъркана с теология, тука иде реч за сапромат !
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • От: При Дядо Владо

                          гледам че минахте в друга насока та за да приключи спора по възможно най-простия начин още утре ще направя следния опит,само че с пневматичния винтовер за гуми.
                          на едната гайка без удължение а на другата с голямото удължение и след това проверка с динамометричния и ще покажа резултата,щото и аз мислих че не трябва да има разлика ама изгорях с една почерпка.
                          така че на законите са за четене но дефакто квото практиката покаже

                          Коментар


                          • От: При Дядо Владо

                            Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                            гледам че минахте в друга насока та за да приключи спора по възможно най-простия начин още утре ще направя следния опит,само че с пневматичния винтовер за гуми.
                            на едната гайка без удължение а на другата с голямото удължение и след това проверка с динамометричния
                            Ми няма да приключи - първо в твоята постановка вече има и динамика, и второ пневматичния винтоверт няма фиксиран момент на затягане, тоест нищо не можеш да провериш по тоя начин.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: При Дядо Владо

                              На пневматичния има разлика даже между къса и дълга вложка,какво остава за удължение. А защо не става за опита спарки е обяснил.
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар


                              • От: При Дядо Владо

                                Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                                ...и след това проверка с динамометричния...
                                Тая проверка как се очаква да бъде извършена точно?
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 1 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X