До: Среща и разходка около София - Несериозните Ферози
По-добре и да не знаеш.
Дърпаха ме 5-6 пъти. Сгънах ауспуха, за което аз съм си виновен, щото така и не го направих като хората, а пък тръбата от задното гърне до отзад се намачка като макарон, счупи се и ми разпра гумата.
А гърнето думна. Предполагам заради сгънатат тръба вътре са се насъбрали недоизгорели газове, след което като съм и дал газ е цъфнало като майска роза.
Добре че вчера правих кюнци, та болтовете към катализатора бяха прясни и се развиха безгрижно, че иначе щяхме да берем доста ядове, понеже нямаше как да се сложи резервната гума, без да се махне гърнето (или каквото беше останало от него), понеже щеше да разпори и нея.
Та тъй. Само една фероза мина първоначалното трасе, с цената на едно гърне, разпрана гума, и сигурно 5-6-7 лягания по корем и "помощ от приятел.
В тоя дух, благодаря на всички за помощта още веднъж, и особено тая за преборването на гърнето.
А това ми беше първия истински хард, предвид възможностите на машината.
И не на последно място - не съжалявам!
Може би съм бил в тежест на някои колеги, но това не развали купона.
А ако си бях направил кюнците както трябва, сега нямаше и щети да имам. А ако си бях сложил лебедката и сменил ресорите, вероятно и дърпанията щяха да са по-малко.
Първоначално публикуван от iiiopo
Преглед на мнение
А гърнето думна. Предполагам заради сгънатат тръба вътре са се насъбрали недоизгорели газове, след което като съм и дал газ е цъфнало като майска роза.Добре че вчера правих кюнци, та болтовете към катализатора бяха прясни и се развиха безгрижно, че иначе щяхме да берем доста ядове, понеже нямаше как да се сложи резервната гума, без да се махне гърнето (или каквото беше останало от него), понеже щеше да разпори и нея.

Та тъй. Само една фероза мина първоначалното трасе, с цената на едно гърне, разпрана гума, и сигурно 5-6-7 лягания по корем и "помощ от приятел.
В тоя дух, благодаря на всички за помощта още веднъж, и особено тая за преборването на гърнето.

А това ми беше първия истински хард, предвид възможностите на машината.
И не на последно място - не съжалявам!
А ако си бях направил кюнците както трябва, сега нямаше и щети да имам. А ако си бях сложил лебедката и сменил ресорите, вероятно и дърпанията щяха да са по-малко.

.



Коментар