Обява

Свий
Няма добавени обяви.

7-те рилски езера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 7-те рилски езера

    Първо здравейте, че съм нов във форума.
    С приятеле решихме да се качваме до 7-те с джипките , който не са правени за оф-роуд и искам да попитъм качвал ли се е някой тази година на езерата и какав е пътя , дали се е стопил снега. Значи разполагаме с един Риндж Ровър3.5L v8 който е и най-проходим , мойта фронтеричка 2.4L и една витара дълга база 1.8L и 4 китайски тирфора. И въпроса ми е с това дето разполагаме имали смисъл да се опитваме да се качим или няма да успеем

  • #2
    Може да се качите, питайте Йори, него го срещнах там с Голфа (а аз бях с Вранглер)
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Re: 7-те рилски езера

      Първоначално публикуван от dimy
      Първо здравейте, че съм нов във форума.
      С приятеле решихме да се качваме до 7-те с джипките , който не са правени за оф-роуд и искам да попитъм качвал ли се е някой тази година на езерата и какав е пътя , дали се е стопил снега. Значи разполагаме с един Риндж Ровър3.5L v8 който е и най-проходим , мойта фронтеричка 2.4L и една витара дълга база 1.8L и 4 китайски тирфора. И въпроса ми е с това дето разполагаме имали смисъл да се опитваме да се качим или няма да успеем
      няма да имате проблем само по-бавничко че са големи камъните да не счупипте някой диф. нареждате се Рейнджа Фронтерата и останалите та да може вие да ги дърпате
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        благодаря за отговорите , живи здрави щом се стабилизира малко времето и позатопли тръгваме

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от dimy
          благодаря за отговорите , живи здрави щом се стабилизира малко времето и позатопли тръгваме
          Да се обадите тук с тема че да ходим заедно.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от dimy
            благодаря за отговорите , живи здрави щом се стабилизира малко времето и позатопли тръгваме
            То още малко като се позатопли ,може и с байкове да се качите.
            B+

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от vokel
              Първоначално публикуван от dimy
              благодаря за отговорите , живи здрави щом се стабилизира малко времето и позатопли тръгваме
              То още малко като се позатопли ,може и с байкове да се качите.
              ние ще ходим за 2-3 дни с някой колежки , и нали се сещаш как ще тръгнат в кофти време , а односно байковете с тях няма как да качим прасенцето и винцето

              Коментар


              • #8
                ако колежките са вповече, свиркайте да идваме на помощ!

                ПС: същото важи и за винцето + прасенцето
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  Ходихме с моторите преди 2 седмици.НЕМА сняг никаде-аре лек пат нагоре.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                    ако колежките са вповече, свиркайте да идваме на помощ!

                    ПС: същото важи и за винцето + прасенцето
                    не само да свиркате ,ами направо духов оркестър ангажирайте .
                    А за помощ форума си има МСС не ма празно ,всички сме за купона,да не дойде малко прасето,айде виното евентуално с бира ще смениме .Не сме толкова лоши хора,каквото има.
                    B+

                    Коментар


                    • #11
                      В крайна сметка пътя не се оказа толкова лек , поне за мен като начинаещ. Тъй като в последния момент G-класата не дойде , а фронтерата беще нотоварена до пръсване и извикахме един от местните да се качим с 2-та джипа . Реакцията му като видя фронтерата беше , че си умря от смях и заяви, че тва посмъртно няма да се качи до горе, което ме амбицира доста :x . и твърдо реших да стигна докадето мога очакваки да събера доста кмани тъй като е ниска , но за мое голямо очудване през целия 4.5 км. път никаде не закачи и дори се изненадах , че кадето пред мен пробуксуваше текезесарката , фронтерата вобще не ибоксува, единствения проблем който срещнах на горе беше , че загря и спирах 2 пъти за да се охлади смисъл , не е прегряла но като стигна на 1 чертичка над средата и отбих да се охлади. Докато чаках да се охлади между разклона за 2-те хижи мина един от охраната на парка й ми каза да надуя парното на макс / някой от вас ще си умрът от смях ма аз не го знаех тоя номер/ и след тва нагоре нямах проблеми с загряването.
                      Оня с текезесарката беше доста изненадан и огледа обстойно джипа от долу оказа се че изгнилото гърне което си припукваше по начало по точно последната тръба не е издържала на вибраците и се е срубила в буквалния смисъл кто нямаше никаде следи от удар.
                      същата вечер бяхме още по изненадани като видяхме един чисто нов нисан5 местен- пикап с чешка регистрация спрял до фронтерата и беше с 10 см по нисък от нея , същите тия фенове тръгнаха към 11 вечрта да се прибират на сутринта намерихме малко след хижата на първите камани кадето и аз на долу като тръграх закачих само че предния булбар и тва ми бе единствиното място кадето закачи . а от нисана локва масло и парчета метал от деференцияла , имаше и пътека от масло почти до долу. ето и малко снимки от мен за съжаление не се сетих да снимам нисана в крадкия му престой и локвите масло от него на другия ден













                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                        Първоначално публикуван от dimy
                        благодаря за отговорите , живи здрави щом се стабилизира малко времето и позатопли тръгваме
                        Да се обадите тук с тема че да ходим заедно.

                        Скивай какво правят хората а ние само семки си белиме .
                        LZ1VMH

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от dimy
                          тъй като е ниска , но за мое голямо очудване през целия 4.5 км. път никаде не закачи и дори се изненадах , че кадето пред мен пробуксуваше текезесарката , фронтерата вобще не ибоксува,
                          Колега Фронтерата по характеристики си е висок джип, клиренса и е повече от на паджеро например, такаче не се изненадвай че не опира.

                          Първоначално публикуван от dimy
                          единствения проблем който срещнах на горе беше , че загря и спирах 2 пъти за да се охлади смисъл , не е прегряла но като стигна на 1 чертичка над средата и
                          А и това не е проблем в книжката пише че работната температура и е между средната чертичка и крайната бяла, значи ти си загрял до края на работната имаш още 7-8 градуса до температурата когато трябва да спреш и да почиваш ;-) аз затова съм си монтирал 2 вентилатора опред и си ги пускам с копче когато карам на 1-ва и на бавни че наистина седи високо темперетурата.
                          А пътя си е екстра по него с повече внимание и късмет и леки коли се качват.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            това, че Т е мръднала "една чертичка над средата" въобще не значи, че колата е загряла...
                            преди 6 години като си купих Омегата /мотор С20НЕ/ и гледам спра на кръстовище - загрява /в червеното/... карам с над 50-60кмч и веднага се оправя... а то водната помпа сдала багажа и изхвърлила почти всичката вода тогава ми направи впечатление, че като форсирам на място Т спада...

                            А иначе омегата още се кара /като служебна от 3-4 човека/ и няма грижи по мотора вече 100хкм в БГ

                            та мисълта ми е, че трябва да спираш за изстиване чак ако влезе в червеното...

                            а проблема явно е комплексен при почти всички автомобили над 10 години - задръстен радиатор, полу-развалена вискомуфа и т.н.

                            Парното е все едно още един охладителен кръг за мотора - това го знам още като се минаваше през Витиня /нямаше м-ла ХЕМУС/
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              [img]А пътя си е екстра по него с повече внимание и късмет и леки коли се качват.[/img]
                              А там е абсурд да се качи лека кола до хижата, дори ме съмнява ,че ще мине изобщо първите 200м от черния път, освен ако няма и друг 2-ри път от паничще.

                              относно , че не се обадих цялата организация до последно не бе сигурна заради времето

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X