От: BulgariaAir- компенсация за голямо закъснение.
Австрийски авиолинии също ги правят тия неща, видях го лично. Не, че оправдава българските, или някой друг. Защото отношението е от тип "не знам, оправяй се", при платен и успешно чекиран билет. Поне да пускат правостоящи, че в товарния отсек май няма въздух...
Австрийски авиолинии също ги правят тия неща, видях го лично. Не, че оправдава българските, или някой друг. Защото отношението е от тип "не знам, оправяй се", при платен и успешно чекиран билет. Поне да пускат правостоящи, че в товарния отсек май няма въздух...
. А до колегата Рабин - това отношение идва от нашето си родно, мило летище. За всеобщо съжаление проблемът си е в нашия телевизор. Няма как да кажа повече от кухнята, но просто те знаят как да си вършат работата.

Коментар