Казуса е следният:
Племенникът ми вчера се прибра от Мадрид с голямо закъснение, заради BulgariaAir.
Закупил си 2 седмици предварително билет он-лайн и платен изцяло с карта.
На отиване на гишето за регистрация му отказват достъп до самолета "Защото нямало повече места!" Той бил сред последните трима "печеливши", в рамките на срока все пак.
Оказало се е, че компанията, чрез нейните дилъри са продали повече билети и място няма.
Започват едни разговори до София, тичане на друго гише и на тримата им е сменен маршрута,
вместо Мадрид-София с BulgariaAir,
са пратени на Мадрид-Милано с Iberia, там след 3 часов престой са прехвърлени на Милано-София с BulgariaAir.
Какво се получава в крайна сметка, вместо да пристигне в София в 14.30, самолета му кацна в 20.00 грубо 5 часа и 30 минути по-късно.
Знам че за отказан достъп авиокомпанийте дават обезщетение освен билета и 400евро за полет в Съюза до 1500км. и 600 евро за над 1500, какъвто е случая, но тук имаме премаршрутизиране, ясно е че сумата за която да претендираме ще е по-малка, защото в брошурката която са му дали, пише, че има компенсация и за над 3 часа закъснение. Пазим всички билети и първоначалната резервация.
Към кой да отнесем жалбата, ако някой си е търсил правата от авиокомпанията- директно към тях или си има някаква комисия, знам че с адвокат е най-лесно, но сумата не е толкова голяма за да се правят тези разходи, моля запознатите да дадат съвет и дали може да се пусне на И-мейл, защото не сме от София.
Племенникът ми вчера се прибра от Мадрид с голямо закъснение, заради BulgariaAir.
Закупил си 2 седмици предварително билет он-лайн и платен изцяло с карта.
На отиване на гишето за регистрация му отказват достъп до самолета "Защото нямало повече места!" Той бил сред последните трима "печеливши", в рамките на срока все пак.
Оказало се е, че компанията, чрез нейните дилъри са продали повече билети и място няма.
Започват едни разговори до София, тичане на друго гише и на тримата им е сменен маршрута,
вместо Мадрид-София с BulgariaAir,
са пратени на Мадрид-Милано с Iberia, там след 3 часов престой са прехвърлени на Милано-София с BulgariaAir.
Какво се получава в крайна сметка, вместо да пристигне в София в 14.30, самолета му кацна в 20.00 грубо 5 часа и 30 минути по-късно.
Знам че за отказан достъп авиокомпанийте дават обезщетение освен билета и 400евро за полет в Съюза до 1500км. и 600 евро за над 1500, какъвто е случая, но тук имаме премаршрутизиране, ясно е че сумата за която да претендираме ще е по-малка, защото в брошурката която са му дали, пише, че има компенсация и за над 3 часа закъснение. Пазим всички билети и първоначалната резервация.
Към кой да отнесем жалбата, ако някой си е търсил правата от авиокомпанията- директно към тях или си има някаква комисия, знам че с адвокат е най-лесно, но сумата не е толкова голяма за да се правят тези разходи, моля запознатите да дадат съвет и дали може да се пусне на И-мейл, защото не сме от София.
Коментар