Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада и нейната сигурност на пътя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Лада и нейната сигурност на пътя?

    А също така са хубави коли - имат климатици. Не са калпави като ладата, която няма климатик.

    Это 64 страны и территории, общим населением под два миллиарда человек:

    Австралия
    Ангилья
    Антигуа и Барбуда
    Багамские о-ва
    Бангладеш
    Барбадос
    Ботствана
    Бруней
    Бутан
    Великобритания
    Виргинские о-ва (США)
    Гайана
    Гонконг
    Гренада
    Доминиканская р-ка
    Замбия
    Индия
    Индонезия
    Ирландия
    Каймановы о-ва
    Кения
    Кипр
    Кирибати
    Лесото
    Маврикий
    Макао
    Малави
    Малайзия
    Мальта
    Мозамбик
    Hамибия
    Hауру
    Hепал
    Hовая Зеландия
    Hормандские о-ва
    Hорфолк о-ва
    о-в Кокос
    о-в Монсеррат
    о-в Мэн
    о-в Питкерн
    о-в Св. Елены
    о-ва Британской Вирджинии
    о-ва Кука
    о-ва Рождества
    о-ва Теркс и Кайкос
    Пакистан
    Папуа Hовая Гвинея
    Свазиленд
    Сейшелы
    Сент-Винсент
    Сент-Киттс и Hевис
    Сент-Люсия
    Сингапур
    Соломоновы о-ва
    Сомали
    Суринам
    Таиланд
    Танзания
    Тонга
    Тринидад и Тобаго
    Уганда
    Фиджи
    Фолклендские о-ва
    Шри Ланка
    ЮАР
    Ямайка
    Япония

    Взято на http://pravo.ruz.net/

    Коментар


    • #47
      До: Лада и нейната сигурност на пътя?

      как нита домарзя да ги напишеш

      Коментар


      • #48
        До: Лада и нейната сигурност на пътя?

        Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
        как нита домарзя да ги напишеш
        Сигурно е подходил научно и е ползвал copy-paste системата

        Коментар


        • #49
          До: Лада и нейната сигурност на пътя?

          Преди 30 години ладите бяха опасни щото са бързи.

          Сега били опасни щото като се блъснели се чупели. Другите коли напр. западните като се блъснат нищо им няма.

          Били ръбести и какво беше пречел им закона за движение по пътишата за да проявят фабричния си дефект за голямо челно съпротивление. - Ами карайте ги с 50 в града и с 90 извънграда и дефекта няма да се прояви.

          Колите които се чува , че ще ги забранят май са други .

          Има друга много важна причина ладите да са много опасни.

          На първо място отношението на голяма част самонадеяни водачи.Които като видят лада им е черна на пътя и предприемат необмислени маневри само и само да не им е пред очите.

          На второ място останалите все още движещи се лади със своите вече пенсионирани собственици.Такива водачи са от времето на бавното потегляне, големите дистанциии и целия път е мой.

          Лада все повече значи човек от малцинствата, или внучето на дядо 16 годишно хлапе зад волана- ако я счупи поне да се отървем от нея щото тя не се чупи проклетият.

          Коментар


          • #50
            До: Лада и нейната сигурност на пътя?

            )))))))))
            +1!

            Коментар


            • #51
              До: Лада и нейната сигурност на пътя?

              Нямам против това че жигулата има сантиментална стойност за много хора , обаче дайте да гледаме реално.Не може автомобил с таези показатели по икономия , екологичност , безопасност , ергономия и тн. , да се продава НОВ в магазина.Не че масата западни таралясници , на по 15-20 години са по-добри , обаче такива морално и технически остарели коли не се продават нови одавна.
              Нямам нищо против да си купя жигула която харчи 5-6 на 100 , има 4-5 звезди на краш теста , има добра ергономия ,покрива евро-4, и все в тоя род.
              Обаче тва вече ще е друга кола
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #52
                До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                Нямам против това че жигулата има сантиментална стойност за много хора , обаче дайте да гледаме реално.Не може автомобил с таези показатели по икономия , екологичност , безопасност , ергономия и тн. , да се продава НОВ в магазина.Не че масата западни таралясници , на по 15-20 години са по-добри , обаче такива морално и технически остарели коли не се продават нови одавна.
                Нямам нищо против да си купя жигула която харчи 5-6 на 100 , има 4-5 звезди на краш теста , има добра ергономия ,покрива евро-4, и все в тоя род.
                Обаче тва вече ще е друга кола
                Ха така, кажи им го, щото аз го повтарям трета страница ама явно на чужд език им говоря.

                Аааа, сигурно щот не е на руски (нема се обиждате ей).

                Коментар


                • #53
                  До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                  пределно ясно е, че не може да се спре от движение цял един вид автомобили...
                  обаче, ако ГТП се правеха както трябва, поне 95% от ладите и поне 50% от останалите коли ще бъдат спрени от движение
                  То не са гуми по на 10-15 години, "помпащи се" педали на спирачката, задрали кормилни кутии, облаци пушек от ауспуха, изтекли амортесьори... за корозията няма да споменавам...

                  а сега какво "ГТП - 1001 начина да заобиколим закона"...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #54
                    До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                    Те ако прегледите се правеха както трябва в България ще останат в движение не повече от 50% от ВСИЧКИ автомобили... ако и толкова останат... Защото ако за привеждането на една лада в пълна изправност ще се необходими няколко хиляди лева (пълна подмяна на всичко важно) то толкова ще струва само дебитомера и накладките на едно БМВ 7 серия от преди 15 години...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #55
                      До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Те ако прегледите се правеха както трябва в България ще останат в движение не повече от 50% от ВСИЧКИ автомобили...
                      нали и аз това казвам: 95% от ладите и 50% от останалите марки... Е, за москвич процентът сигурно ще е 99.99%

                      основната причина да се правят коли с по-къс живот /в години/ е, че една нова или 3 годишна кола винаги е по- в нормите за технически преглед от 8 или 10 годишната /дори да е най-ремонтопригодната и дълговечна/... Вместо да се скъсваш от ремонти, продаваш/бракуваш старата и си купуваш нова...
                      А ние се опитваме да излъжем себе си като "заобикаляме" прегледа...

                      Между другото "бракуването" на част от караджайките движещи се из страната и особено в Сф е най-важната част от борбата със задръстванията и замърсяването... А и колко места за паркиране ще се освободят...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #56
                        До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение

                        Между другото "бракуването" на част от караджайките движещи се из страната и особено в Сф е най-важната част от борбата със задръстванията и замърсяването... А и колко места за паркиране ще се освободят...
                        Абсолютно правилно!! Но веднага опонентите ще почнат - ами хората които нямат достатъчно пари, ами това е дискриминация!!
                        Според мен един от вариантите за привеждане в ред на автомобилното движение в София е бързото развитие на градския транспорт (движещи се по график комфортни автобуси, трамваи, тролейбуси), метрото, спирането от движение на замърсяващите въздуха и опасни и за собственниците си и за другите участници в движението таратайки.
                        При един нормален градски транспорт много хора ще изберат да отидат на работа с него, вместо да търсят място за паркиране и да стоят в задръстванията.
                        Например в Прага абсолютно не чувствах нужда от автомобил!! Пък и биричка може да пийнеш!!
                        יעבור
                        «И това ще мине»

                        Коментар


                        • #57
                          До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                          Абсолютно вярно. Когато работех в близост до метрото ходех до първата удобна метростанция с джипа, там го оставях и отивах до работата с метрото. После обратно. Икономисвах пари, време и нерви. Лошото е че в повечето случаи няма как да го приложиш...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                            +1. Веднъж използвах софийското метро. По работа. Бях напълно зашеметен. Струваше ми веднъж 7 и веднъж 4 минути. Спестих половин ден.
                            Нали го правят - ще го доправят. Ами за трамваите трябва да мислят. Най-голяма пропускателна способност, при най-малка заета площ. Теоретически няма по-добро от метрото и трамвая.
                            За последните пет години в Париж са унищожили 19% от автотранспорта. Нарочно.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              За последните пет години в Париж са унищожили 19% от автотранспорта. Нарочно.
                              Ъъъъ, от 19% от общественния автотранпорт?!!
                              А иначе в Париж си е жив кошмар да си с кола!! Мой познат живее на 40 км. от Париж, работи в центъра, пътува до най близката станция на , хм, даже не знам как да го кажа - извънградските скоростни влакове които имат връзка с метрото и за 30 мин е на работното си място!!
                              יעבור
                              «И това ще мине»

                              Коментар


                              • #60
                                До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                                От всичкия. Основно леки коли.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X