Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада и нейната сигурност на пътя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Лада и нейната сигурност на пътя?

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    От всичкия. Основно леки коли.
    Хъм, а интересно - това може ли да стане в София?!!
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • #62
      До: Лада и нейната сигурност на пътя?

      Ладите са си супер за това, което са. Морално са пооестарели наистина, но аз не съм фен на крайните изказвания. Независимо за или против. Инак ако трябва да си купя лада или да ми подарят нов западен ще избЕра авантата хаха.


      и малко офтопик. някой знае ли защо на 4-ките/комбитата ако не бъркам/ им се налага палене на смукач и лятото? имам приятел с такава и е абсурд да не гасне докато загрее без смукач. мислих е частен случ. щото много лади съм видял, но никоя не е била така, но наскоро попаднах на още 1 комби същата работа. и лампата на смукача не гасне никога. имате ли някво знание за таз аномалия. или си е така фабрично. дядо му на моя приятел/той е на 25/е не дядо му / и е доста кротък и разумен шофер/ твърди че си е така открай време. колата е на около 50к км.

      Коментар


      • #63
        До: Лада и нейната сигурност на пътя?

        няма такова нещо.мотора е от 2105.или петица.имах такава от нова няма нищо такова

        Коментар


        • #64
          До: Лада и нейната сигурност на пътя?

          Да видят да и изчистят карбуратора.
          Комбитата са 2102 (двигателите 1 100 и 1 200 кубика) и 2104 (двигателите са 1 300 и 1 500 кубика).

          Коментар


          • #65
            До: Лада и нейната сигурност на пътя?

            това, че не гасне смукача може да е и от недобър контакт с бутончето, което управлява лампичката на таблото /а реално смукача да е върнат/...
            иначе това е друга неприятна особеност на ладата - като е студена и в най-големите жеги си иска смукач докато позагрее... съответно гори страшно много първите 1-2км...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #66
              До: Лада и нейната сигурност на пътя?

              Най-опасното на ладите е, че поради неизвършени жизнено необходими ремонти и висок разход на гориво съотнесен към стойност на автомобила(т.е. карат ги сиромаси, които пестят и от гориво) се движат със 70 на магистралата и 50 на първокласните пътища. А един движещ се със 70 на магистрала е доста по-опасен за околните.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #67
                До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                е то и аз на магистрала не се движа много бързо. вдигам си и 130-140 ама вс тея 32" гуми за оф, как да ти кажа... Затва избягвам магистралите. Но не мисля да ми е проблем грамотно да изпреваря нещо дето се движи бавно там кадето може и по-бързо. Гарнитурата м/у волан и седалка е най-опасното. Без значение дали е с трабант или Бугати с 1001 коня. Наистина е малко куцо да се предлага нов автомобил с данни от преди 30 години, но спирането му от движение просто така не е редно. Както е казано по-нагоре, това е машина далеч по-ефтина за потдръжка и ако се кара разумно няма проблеми. Щот ако дадеш на някой беден човек, скъпа кола дето не може да потдържа е далеч по-зле. Всеки според чергата си. А за челното съпротивление, точно в тоз форум няма ко да се пише с/у лада. Повечето, да не кажа всички истЕнски жипки са каде каде по зле от нея. Че и не толкоз истЕнските. По-добре измислете как да се махнат от пътищата хората дето наистина не могат да карат. Щот са къмто 90% и нагоре. И колите им са секви. от такива за 200 лв до такива за 200к евро и нагоре. Всеки ден се боря с изкушението да не натисна спирачките и да пусна някой да се удари в мен с 30-40 км. Да му гледам сеира. Но това е щото нямам здрава броня. Като си сложа просто незнам, ще удрям лекичко всеки нарушител, пък да видим после кой прав кой крив. То и не трябва да ги удрям, те сами си се удрят ако не се дръпна навреме. Пример: има тема за удър м/у нисан с броня ТЖМ и лек автомобил. Ако помя добре нисанът е спрял... удърът е в бронята му. Колата се удря странично. Става само за скраб. Бронята на нисана е леко объната, много не си личи. Не е и хеви дюти ами от по-лекинките. Не може да няма начин да се спре това с великите и можещите шофЕри, дето едва си стоят на пътя. Ква лада кви 5 лв. При сериозен удър сигурно само много малък процент коли стават за нещо. Лейди Ди загина в последен модел Мерцедес. И не само тя...

                Коментар


                • #68
                  До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                  Лейди Ди загина в последен модел Мерцедес. И не само тя...
                  За другото си прав приятелю, но точно за случая с Лейди ДИ... И в ТАНК да беше се возила пак щеше да е същия резултат... те в МИ... си разбират от занаята...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #69
                    До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                    за шофьорите е друга тема, но според моите наблюдения, поне 60% си спазват съвестно знаците, светофарите и т.н. 30-ина % се колебаят, но по-скоро спазват, отколкото нарушават и САМО 10% нарушават редовно и целенасочено...
                    Та мисълта ми е, кога държавата ще се заеме с тия заклети нарушители и в крайна сметка някои от тях убийци?

                    както навсякъде и във всичко в тая страна, заради шепа идиоти страдат всички!
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #70
                      До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                      Знаех си, че т'ва че каже някой Еми да, но то тя си е била жива час 2 вътре, нарочно май не са я извадили овреме. Но, като знам колко джигити карат последните си модели коли с по дан 220-260 км/ч незнам дали им трябва ми6 ге7 или убо за да се гътнат. Пък било и с 30 еърбега. Помните трагичния инцидент с удавниците от автобус паднал в река. то те не са само 1-2 инцидента, но тазгодишния не стана като преди с децата от заспал шофер на бус-а/което оставям без комента, мои приятели се прибраха на стоп с бус каран от холандия от разните му там "търговци", шофера заспал и челен, за щастие без жертви. приятелят ми е много добър шофиор, но не могъл да убеди да му дадът да кара/. Поркан идиот с претоварена Ифа блъска странично автобус пълен с хора и го мята в реката. Е ако същият автобус удари лека кола или жип става обратното, в него всички живи, другите са чао. Има огромна доза късмет в тая работа. Както е на Събин подписа, "Никога не карай по-бързо отколкото може да лети твоя ангел хранител!", но и до голяма степен съдбата ни е в наще си ръце. Наскоро карах форд фиеста чисто нов. много ефтин за 15к лв. Еми страй ме беше да дигам над 100/той горкия и много не можеше/. Бюджетен бил. Ужасна изработка грозота, пфу отфрат. Ладата поне си е класика, а не нещо недомътено в мозъците на проектантите, дето нямат руският опит в спестяването /шегичка/. Да не говорим за ресурс. Скоростите влизаха с леко хъркане, само щот поизпилили съединителя на полусъединител малко. А аз без да щъ усмърдях 1 10 годишно пежи на "феродо", щот собственичката ме накара да тръгна на задна на огромен наколон, а бях изморен и не се заиграх с ръчната. Еми да, но после скоростите си бяха същите. Да вярно е удачно да си смениш колата като ти писне, но не и ако разъждаваш като мен. Пък аз не се кефя на 2-3 години да се чудя ко да си купя пак, щот съм си зел ефтин, но нов боклук. Затова като тавам не малко пари гледам да идат за нещо дето ще изкара повече от 2 години. Пак по таз причина и мраза 3 в 1 нещата. то вече стана на 10 в 1. Много практично било. Ма ни мога да направя снимка като снимка с телефон, нито имам доволно функции в мп3-ката, абе мъка. Ще си нося килограмите лещи и ще си снимам с кеф. Отплеснах се, май е от жегата, мозъкът работел добре на хладно...

                      Коментар


                      • #71
                        До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                        Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                        е то и аз на магистрала не се движа много бързо. вдигам си и 130-140 ама вс тея 32" гуми за оф, как да ти кажа...
                        130 не е бавна, а нормална скорост. Проблем е когато постоянно се застигат движещи се със 70 и трябват престроявания. И не е толкова опасно когато ги изпреварва човек, който знае какво прави. Само е досадно. Проблем е, че ужасно много хора не знаят за какво се използват огледалцата. И така стават повечето катастрофи на магистралите. Този петък пак докато изреварвах колона коли със 130 една руса мацка с червена кола изкочи на броени метри пред мен с не повече от 100, за да избегне един пълзящ пред нея трабант.
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                          за шофьорите е друга тема, но според моите наблюдения, поне 60% си спазват съвестно знаците, светофарите и т.н. 30-ина % се колебаят, но по-скоро спазват, отколкото нарушават и САМО 10% нарушават редовно и целенасочено...
                          Та мисълта ми е, кога държавата ще се заеме с тия заклети нарушители и в крайна сметка някои от тях убийци?

                          както навсякъде и във всичко в тая страна, заради шепа идиоти страдат всички!
                          т'ва сега го видях. та бих вметна, че освен опасните законо нарушители, които са ясен проблем, има и много такива, дето са уж изрядни, но от спазване на знаци и т.н. правила не им остава време и сила да реагират адекватно на ситуации. щот понякога леко нарушение спасява живот, а спазването на маркировката го отнема. Случи ми се да избегна челен, навирайки се в насрещното, бях така грубо засечен, че нямаше как. На мокри павета, аз със 50км/ч, изкача БМВ от пряка, вместо да се изтегли, и завие се шашка и спира напреки запълваки цялото ми платно. това става на около 5-10 метра пред мен. аз няма как да спра на такава настилка, с рошавите гуми за 5 метра. щях да го помеля, и то баш връз шефера да се настаня, без да съм в никакво нарушение, щях да го убия 90%. мернах празно насрещно, и почти губейки контрол, задницата полудя, и само по инстикт/тогава имах 2-3 месеца зад волана и максимум 5к км навъртяни/ успях да овладея машината и да спра в насрещното 10 метра по надолу. незнам колко от вас знаят, но 4х4/аз съм с перманенто такова/ се кара лесно само докато не излезе от контрол. после става ад. щот задното и предното се владеят много по-лесно с контрол над горивоподаванет, при задно отпускаш, при предно даваш/условно, но това е основно правило/, дорде 4х4 като се лашне става на предно и задно в 1. предното иска газ, задното неще. та мани ти тая с правилата, имам и дост по-леки подобни ситуации в ежедневието, дето ако не си адекватен а спазваш условните правила е по-опасно от това да ги нарушиш. Но наистина правилата трябва да са много добре затвърдени за да се нарушават, когато е неизбежно. животът е такъв, че в различните ситуации 1 нещо е приложимо и полезно а друго не. в оглед на това, плахите са много опасни и те. дорде се наканят да тръгнат и минава момента, и оп засечка. и т.н. и т.н до безкрай. ама така е като се продават книжки са куцо и сакато. то 1 е да бутнеш некой лев да не ти губят месеци за 1 книжка, а ти караш ок/приятел, доста добър шофер сега, го късат 6 пъти и му казват, абе момче ти как не разбра, няма кеш, няма книжка./ друго е просто да ти я дадът и тати да те понаучи...

                          п.п. аз МОГА да вдигна 130, но се движа с около 100 макс. вдигал съм и 150 с моя таралясник, но само за проба. и то с 29" гуми. пък сега ми се появи 1 ужасна вибрация при 100 и съм като ограничен. Мразя магистралите и си мичтая за времето, когато ще са като в Австралия, чакълени/е май имат и нормални тук таме/. А първокласните пътища без настилка. Дам. кеф. никъф асфалт.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                            Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                            т'ва сега го видях. та бих вметна, че освен опасните законо нарушители, които са ясен проблем, има и много такива, дето са уж изрядни, но от спазване на знаци и т.н. правила не им остава време и сила да реагират адекватно на ситуации. щот понякога леко нарушение спасява живот, а спазването на маркировката го отнема. Случи ми се да избегна челен, навирайки се в насрещното, бях така грубо засечен, че нямаше как. На мокри павета, аз със 50км/ч, изкача БМВ от пряка, вместо да се изтегли, и завие се шашка и спира напреки запълваки цялото ми платно. това става на около 5-10 метра пред мен. аз няма как да спра на такава настилка, с рошавите гуми за 5 метра. щях да го помеля, и то баш връз шефера да се настаня, без да съм в никакво нарушение, щях да го убия 90%. мернах празно насрещно, и почти губейки контрол, задницата полудя, и само по инстикт/тогава имах 2-3 месеца зад волана и максимум 5к км навъртяни/ успях да овладея машината и да спра в насрещното 10 метра по надолу. незнам колко от вас знаят, но 4х4/аз съм с перманенто такова/ се кара лесно само докато не излезе от контрол. после става ад. щот задното и предното се владеят много по-лесно с контрол над горивоподаванет, при задно отпускаш, при предно даваш/условно, но това е основно правило/, дорде 4х4 като се лашне става на предно и задно в 1. предното иска газ, задното неще. та мани ти тая с правилата, имам и дост по-леки подобни ситуации в ежедневието, дето ако не си адекватен а спазваш условните правила е по-опасно от това да ги нарушиш. Но наистина правилата трябва да са много добре затвърдени за да се нарушават, когато е неизбежно. животът е такъв, че в различните ситуации 1 нещо е приложимо и полезно а друго не. в оглед на това, плахите са много опасни и те. дорде се наканят да тръгнат и минава момента, и оп засечка. и т.н. и т.н до безкрай. ама така е като се продават книжки са куцо и сакато. то 1 е да бутнеш некой лев да не ти губят месеци за 1 книжка, а ти караш ок/приятел, доста добър шофер сега, го късат 6 пъти и му казват, абе момче ти как не разбра, няма кеш, няма книжка./ друго е просто да ти я дадът и тати да те понаучи...

                            п.п. аз МОГА да вдигна 130, но се движа с около 100 макс. вдигал съм и 150 с моя таралясник, но само за проба. и то с 29" гуми. пък сега ми се появи 1 ужасна вибрация при 100 и съм като ограничен. Мразя магистралите и си мичтая за времето, когато ще са като в Австралия, чакълени/е май имат и нормални тук таме/. А първокласните пътища без настилка. Дам. кеф. никъф асфалт.
                            И къде ти е нарушението?! По закон имаш право да навлизаш в насрещното за избягване на сблъсък. Няма нищо нередно. Проблема е, че този с БМВто е нарушил правилника като е изкочил така. В предното мнение пък казваш, че караш бавно със 130 на магистрала, което пък е точно разрешената скорост. Позапознай се малко повече със закона. Не спазването му, а именно не спазването са проблема. Между другото на магистрала има ограничение и за минимална скорост...
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                              Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                              И къде ти е нарушението?! По закон имаш право да навлизаш в насрещното за избягване на сблъсък. Няма нищо нередно. Проблема е, че този с БМВто е нарушил правилника като е изкочил така. В предното мнение пък казваш, че караш бавно със 130 на магистрала, което пък е точно разрешената скорост. Позапознай се малко повече със закона. Не спазването му, а именно не спазването са проблема. Между другото на магистрала има ограничение и за минимална скорост...
                              не казвам, че карам бавно със 130, пак виж, казвам, че мога и със 130, но не ми се ще, гумите и колата ми се са подходящи за целта. карам си със около 100. затова и избягвам да ходя на магистрала. както и бих, ако карах лада, която е немощна. излизането в насрещното не е нарушение зарати евентоално птп, но ако се бях хакнал в нещо, а бмв-то се махне читаво, полицаите няма как да ми повярват. та си е на ръба на нарушението. предполагам не се изразявам много ясно, та ако трябва и пак ще повтарям.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Лада и нейната сигурност на пътя?

                                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                                е то и аз на магистрала не се движа много бързо.<-ЕТО ТУК ИМА ТОЧКА, демек край на изречението, друг смисъл следва в нов изречение. вдигам си и 130-140 ама с тея 32" гуми за оф, как да ти кажа...ДЕМЕК МОГА ДА СЕ ДВИЖА И СЪС 130, НО НЕ Е ПРИНЦИП А ИЗКЛЮЧЕНИЕ. Затва избягвам магистралите. ИЗБЯГВАМ ГИ ДА, А ТАКА ТРЯБВА ДА ПРАВИ И ВСЕКИ, КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА ПОТДЪРЖА 1 ДОБРА СКОРОСТ, ДА УСКОРЯВА И Т.Н.

                                Познавам си законите доста прилично. Но се спирам на жълто, в средата на кръстовичето щото така пише в закона. То не пише нищо за средата, но като ме хване жълто на 3 метра от сфетофара, а аз съм с 50, няма да спра за 3 метра, гаранция. Спря ме 1 малдок така и ми вика що не псря на жълто. И някрая призна, че съм прав, щото по опасното е да накова спирачки и да се озова на средата. вика ми карай със съобразена скорост. пък преди това казва, не те спирам за превишена скорост. пък аз точно с 50 бях. та така, не виняги спазването на закона е гаранция за липсата на ПТП.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X