Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каране на мотоциклет в града

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Каране на мотоциклет в града

    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
    Умишлено, не умишлено... ако караш внимателно не би трябвало да е проблем. Не внимаваш ли не са ти криви другите. Това е все едно да кажеш: "Да, не спрях на стопа, но съм сигурен, че той ме видя и нарочно не спря и той."...
    Колега тук не става дума за това кой е виновен , а за моралната страна на въпроса.Това което ме вбеси е че един човек иска да навреди на друг човек без абсолютно никаква причина и на всичкото отгоре се мисли за герой и го афишира пред 5000 и кусур(мисля че бяха) съфорумници!!!!!!
    Да не говорим че в правилника за движение е предвидено наказание за човек който дори и в правото си ,е могъл да избегне ПТП ,но умишлено не го е избегнал разчитайки че е прав.Казано на български виждаш че някой ти отнема предимство ,но си викаш чакай сега да го тресна тоя ,та да му дойзе акъла.Като дойде КАТ ще ти напише акт и на тебе защото си могъл да спреш ,но не си спрял умишлено.
    Последно редактирано от ЕМО; 05-04-08, 22:12.
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #32
      До: Каране на мотоциклет в града

      Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
      Хората не го разбират това(особено пешаходците) и си викат " Глей го тоя самоубиец", но повечето мотористи много добре знаят какво правят.Аз усещам левака само по начина по който кара и веднага през акъла ми минава -"на ония там специално внимание" не се знае -може да се натресе не в мене а в някой друг ,но пак аз ще го отнеса.Като се разхвърчат калници и брони и като ми застане напряко аз къде да отида?.Когато карам и около мене има друг моторист , за него съм спокоен ,защото знам че той е един от малкото които в момента мислят и единствения който със сигурност няма да ми извърти някоя простотия.
      С това хич не мога да се съглася. Някои са си просто малоумни, въпреки моторите. Случвало ми се е по пътя от Видин за Монтана, където са дългите прави да си карам с 90 км/ч, настигат ме трима мотористи, единия ме изпреварва на задна гума, застава отпред и почва да кара с 30 км/ч. Изпреварвам го внимателно и продължавам да карам с 90, той отново ме изпреварва на задна гума и пак почва да се влачи пред мен с 30... отново го изпреварвам... и пак... На четвъртия път по време на изпреварването му се наложи да стъпи на двете гуми и да мине по левия банкет. Пак не му дойде акъла и на петия му се наложи да спре в храстите от ляво на пътя. Не съм го докосвал иначе . Не знам какъв идиот трябва да си, за да се опитваш да си играеш така срещу тон и половина желязо, яхнял нещо дето я има 200 кила, я не и при това на две гуми. Определено не бих казал, че знае какво прави, а още по-малко, че мисли и не може да се очаква някаква простотия от него. Из София пък съм скачал над десетки пъти на спирачките, за да не смачкам слаомиращ на скорост между движещите се коли, почти винаги ми е изкачал от дясно. Веднъж обаче се стреснах от профучаващата от ляво през насрещното пистарка и като я погледнах, не забелязах навреме, че втора такава(може би се съзтезаваха в пиковия час?!) иска да направи същото от дясната ми страна(това май беше забранено от закона?), очевидно напълно разчитайки на факта, че ще го видя и пусна преди да се е забил в спрелия на спирката тролей. Е, точно заради колегата му не го видях и се удари хубавичко, за негово щастие без тежки здравословни последици. Така че нека не навлизаме в сферата на научната фантастика, че няма безгрешни мотористи. Сигурен съм, че всеки от превърналите се в донори си е мислел, че владее напълно ситуацията, преценява събитията с вещината на ясновидец и мислите му са по-бързо от светлината.
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #33
        До: Каране на мотоциклет в града

        Всяко стадо си има мърша.За съжаление ги има и такива , но най-лошото е, че ти ще ги запомниш тях, а не другите , които не са ти направили впечатление защото са карали нормално(зачети се по-внимателно в раздела ендуро и ще видиш че непрекъснато си говорим за тях).Точно те са хората които създават лошо име на моторджиите.

        Знаеш ли колега, кога се мре на мотор?
        КОГАТО СЕ ПОМИСЛИШ ЗА МНОГО ДОБЪР!!!!!Просто трябва да прецениш ,кога можеш да навиеш масура и кога не.Никой не ти говори за безгрешни мотористи.Всеки прави грешки.Лошото е че при нас те са фатални.Затова повечето от нас мислят, макар и с логика непонятна за теб и за всички на четири колела(това някъде май вече го писах).Вярно е и друго-адреналина по някога те кара да поемаш рискове които иначе не би поел.Но пак ти казвам трябва да можеш да прецениш кога може и кога не.Не знам дали дали с карал някога мотор ,но по това което пишеш май отговора е не.Качи се някой път и ще ме разбереш. Има разбира се и такива които се самозабравят и точно те пълнят статистиките. Изключваме лошия късмет,когато някой е ришил да си смени маслото пред блока и цялата улица е лъснала.

        А за слаломирането-точно това имах предвид като казах преди малко че съм изкарал акъла на доста хора.Но замисли се малко!Ако ти караш с 40км/ч , а аз карам с 80км/ч как ще ме удариш? Ти просто не можеш да ме застигнеш-разлика 40км в скоростите-изпитвано хиляди пъти-просто нямаш шанс и да искаш.Единствено можеш да се уплашиш , което и абсолютно естествено правиш-аз също съм се стряскал когато покрай мен профучи някоя пистарка със 160.И тогава съм разбирал как се чувстват другите.Но какво да се прави идва ни отвътре.За какво да си купувам мотор ,ако ще го карам като кола-само заради кефа да ме вали дъжда и да мръзна ли?
        И въпреки всичко пак твърдя , че освен да плаша хората никога не съм им причинявал никаква друга вреда.Повярвай ми моята кожа за мен струва много повече от колкото за теб и затова не бих разчитал ти да ми я пазиш.А за да си буташ пръстите там където скърца не е достатъчно да си тъп,затова трябва да си малоумен.
        Не искам да превръщам темата в безполезен спор.Сега като се замислям май по-добре ще е да наблегна на оффроуда и да намаля асфалта .Така май всички ще са доволни.Пък и шанса да се пребия е доста по-малък.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #34
          До: Каране на мотоциклет в града

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          С това хич не мога да се съглася. Някои са си просто малоумни, въпреки моторите. Случвало ми се е по пътя от Видин за Монтана, където са дългите прави да си карам с 90 км/ч, настигат ме трима мотористи, единия ме изпреварва на задна гума, застава отпред и почва да кара с 30 км/ч. Изпреварвам го внимателно и продължавам да карам с 90, той отново ме изпреварва на задна гума и пак почва да се влачи пред мен с 30... отново го изпреварвам... и пак... На четвъртия път по време на изпреварването му се наложи да стъпи на двете гуми и да мине по левия банкет. Пак не му дойде акъла и на петия му се наложи да спре в храстите от ляво на пътя. Не съм го докосвал иначе . Не знам какъв идиот трябва да си, за да се опитваш да си играеш така срещу тон и половина желязо, яхнял нещо дето я има 200 кила, я не и при това на две гуми. Определено не бих казал, че знае какво прави, а още по-малко, че мисли и не може да се очаква някаква простотия от него. Из София пък съм скачал над десетки пъти на спирачките, за да не смачкам слаомиращ на скорост между движещите се коли, почти винаги ми е изкачал от дясно. Веднъж обаче се стреснах от профучаващата от ляво през насрещното пистарка и като я погледнах, не забелязах навреме, че втора такава(може би се съзтезаваха в пиковия час?!) иска да направи същото от дясната ми страна(това май беше забранено от закона?), очевидно напълно разчитайки на факта, че ще го видя и пусна преди да се е забил в спрелия на спирката тролей. Е, точно заради колегата му не го видях и се удари хубавичко, за негово щастие без тежки здравословни последици. Така че нека не навлизаме в сферата на научната фантастика, че няма безгрешни мотористи. Сигурен съм, че всеки от превърналите се в донори си е мислел, че владее напълно ситуацията, преценява събитията с вещината на ясновидец и мислите му са по-бързо от светлината.
          С това съм съгласен! Верно е че има много малоумници, които непрекъснато си търсят белята без да мислят за евентуалните последици за тях и за околните. Аз тия ги наричам "едногодишни мотористи", защото обикновенно си купуват мотор за да се чувстват в крак с някаква мода, на втория месец започват да говорят и да се държат сякаш са се родили на мотора и са участвали поне в два световни шампионата! Обикновенно до една, максимум две години са се отказали от моторите било защото са успяли да се потрошат, било защото някой друг се е потрошил пред очите им или пък просто решават да минат към някое друго модно увлечение!

          Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
          Умишлено, не умишлено... ако караш внимателно не би трябвало да е проблем. Не внимаваш ли не са ти криви другите. Това е все едно да кажеш: "Да, не спрях на стопа, но съм сигурен, че той ме видя и нарочно не спря и той."...
          С това обаче абсолютно не съм съгласен! Верно е че никой не е застрахован от грешки. Да направи някой нещо поради невнимание е едно, но да извърши напълно съзнателно злоумишлено действие с цел да застраши живота и здравето ми е съвсем друго нещо! Та този, който е решил съзнателно да се опитва да ми навреди без аз с нищо да съм му навредил преди това, съответно ще трябва да е добре подготвен психически че длъжен няма да му остана! Мотора ми понякога се оказва изненадващо здрав и не е проблем с лекичко подаване на газ да залепя вратата на кола за предния и калник, главата ми също се слави като дебела и здрава, а каската ми пък е доказано по-здрава от предното стъкло на кола. Та така, който е решил да превръща улиците в бойно поле заради болното си его ще трябва да е готов и за ответни действия, на война като на война!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #35
            До: Каране на мотоциклет в града

            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
            Всяко стадо си има мърша.За съжаление ги има и такива , но най-лошото е, че ти ще ги запомниш тях, а не другите , които не са ти направили впечатление защото са карали нормално(зачети се по-внимателно в раздела ендуро и ще видиш че непрекъснато си говорим за тях).Точно те са хората които създават лошо име на моторджиите.

            Знаеш ли колега, кога се мре на мотор?
            КОГАТО СЕ ПОМИСЛИШ ЗА МНОГО ДОБЪР!!!!!Просто трябва да прецениш ,кога можеш да навиеш масура и кога не.Никой не ти говори за безгрешни мотористи.Всеки прави грешки.Лошото е че при нас те са фатални.Затова повечето от нас мислят, макар и с логика непонятна за теб и за всички на четири колела(това някъде май вече го писах).Вярно е и друго-адреналина по някога те кара да поемаш рискове които иначе не би поел.Но пак ти казвам трябва да можеш да прецениш кога може и кога не.Не знам дали дали с карал някога мотор ,но по това което пишеш май отговора е не.Качи се някой път и ще ме разбереш. Има разбира се и такива които се самозабравят и точно те пълнят статистиките. Изключваме лошия късмет,когато някой е ришил да си смени маслото пред блока и цялата улица е лъснала.

            А за слаломирането-точно това имах предвид като казах преди малко че съм изкарал акъла на доста хора.Но замисли се малко!Ако ти караш с 40км/ч , а аз карам с 80км/ч как ще ме удариш? Ти просто не можеш да ме застигнеш-разлика 40км в скоростите-изпитвано хиляди пъти-просто нямаш шанс и да искаш.Единствено можеш да се уплашиш , което и абсолютно естествено правиш-аз също съм се стряскал когато покрай мен профучи някоя пистарка със 160.И тогава съм разбирал как се чувстват другите.Но какво да се прави идва ни отвътре.За какво да си купувам мотор ,ако ще го карам като кола-само заради кефа да ме вали дъжда и да мръзна ли?
            И въпреки всичко пак твърдя , че освен да плаша хората никога не съм им причинявал никаква друга вреда.Повярвай ми моята кожа за мен струва много повече от колкото за теб и затова не бих разчитал ти да ми я пазиш.А за да си буташ пръстите там където скърца не е достатъчно да си тъп,затова трябва да си малоумен.
            Не искам да превръщам темата в безполезен спор.Сега като се замислям май по-добре ще е да наблегна на оффроуда и да намаля асфалта .Така май всички ще са доволни.Пък и шанса да се пребия е доста по-малък.
            Ти въобще прочете ли какво съм писал? Например това:

            Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
            Между другото днес един моторист ми направи много добро впечатление. Карах доста зад него и си се движеше по средата на лентата с другите коли, на два светофара, където е по-тясно имаше възможност да се провре, но не го направи, а и беше примерно 3та - 4та машина и нямаше смисъл. Накрая излязохме на бул. България, там задръстване, но и лентите широки като за по две коли, светофара се знае, че държи дълго, намали, пусна двата крака от степенките почти да се влачат по земята, мина си спокойно най-отпред и повече не го видях.
            Направи ми впечатление, точно защото караше нормално. Нещо, което ужасно рядко виждам. Прелитащите пистарки вече ги възприемам като фонов шум.

            Колкото до слаома виж предния ми пост, точно бях писал за един размазал се до мен в тролей. Точно защото аз карам с 40, а той с 80, а тролея в дясната лента е спрял и в случая задачката става триизмерна... Ами, ако реша внезапно да спра(например изкочи ми дете) или ускоря и процепа през който си се надявал да се провреш изчезне? Обикновено колите в различните ленти се движат с различна скрост и нямаш ли суперкомпютър в главата не знаеш къде ще ти излезе късмета. Освен това не си спомням в правилника да пише, че мотоциклетите имат право да изпреварват от дясно или да се движат с над 50 км/ч в града. Когато се прибави и слаома, няма как да забележеш моторист. Изскачайки из зад колата която е на метри зад мен, то имам броени секунди да те видя, а имам да следя още две огледалца и все пак съгласи се, че не е лошо да гледам и напред на къде карам. Да не говорим, че ограничението да се изпреварва само от ляво е именно, за да използваш по-рядко дясното огледало. Плюс това, изслаомираш ли от дясно, то трябва да си готов във всеки един момент да ме пропуснеш, ако реша да се престроя с мигач в дясната лента. При един сблъсък, ако останеш жив акта ще е на твое име, защото си дясно стоящ. Движейки се с двойно по-голяма скорост не виждам как ще избегнеш сблъсъка обаче.

            Много правилно си го казал:
            "Знаеш ли колега, кога се мре на мотор?
            КОГАТО СЕ ПОМИСЛИШ ЗА МНОГО ДОБЪР!!!!!"

            И после и подкрепил с думите:
            "А за слаломирането-точно това имах предвид като казах преди малко че съм изкарал акъла на доста хора.Но замисли се малко!Ако ти караш с 40км/ч , а аз карам с 80км/ч как ще ме удариш? Ти просто не можеш да ме застигнеш-разлика 40км в скоростите-изпитвано хиляди пъти-просто нямаш шанс и да искаш."

            Да, наистина тежките катастрофи стават, когато някой реши, че е прекалено добър и правилника за него е спрял да важи... И това важи и за мотори и за автомобили.
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • #36
              До: Каране на мотоциклет в града

              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
              С това обаче абсолютно не съм съгласен! Верно е че никой не е застрахован от грешки. Да направи някой нещо поради невнимание е едно, но да извърши напълно съзнателно злоумишлено действие с цел да застраши живота и здравето ми е съвсем друго нещо! Та този, който е решил съзнателно да се опитва да ми навреди без аз с нищо да съм му навредил преди това, съответно ще трябва да е добре подготвен психически че длъжен няма да му остана! Мотора ми понякога се оказва изненадващо здрав и не е проблем с лекичко подаване на газ да залепя вратата на кола за предния и калник, главата ми също се слави като дебела и здрава, а каската ми пък е доказано по-здрава от предното стъкло на кола. Та така, който е решил да превръща улиците в бойно поле заради болното си его ще трябва да е готов и за ответни действия, на война като на война!
              Виж сега. Естествено, че не одобрявам нарочното причиняване на телесни повреди. Това обаче е все едно някой да ме заплаши: "Ако те видя да скачаш от балкона, ще сложа отдолу дъски с пирони.". Е, и? Нямам намерение да скачам от балкона, така че какво ме интересува, че някой нарочно ще слага дъски с пирони, за да ми причини по-големи щети, ако скоча? Ако караш внимателно, то тогава не би трябвало някой да може да ти навреди умишлено така, ако не внимаваш, то рано или късно ще ти се случи случайно по твоя вина.
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #37
                До: Каране на мотоциклет в града

                Обобщавам си мислите по темата и спирам да пиша.

                Има правилник за движение по пътищата. Когато той се спазва риска е значително по-малък. Нарушава ли се, то той се вдига. Ситуацията, когато някой кара по правилник и се оплаква, че тези, които го нарушават ги застрашават я разбирам. Системни нарушители да обвиняват други нарушители обаче е доста интересна ситуация. Дори да класифицираме нарушенията по тежест, то пак не излизат сметките. Колкото и безопасно да се струва на някои, слаомирането между движещи се автомобили с над разрешената скорост е еквивалентно, ако не и по-грубо на престрояване без мигач или не поглеждане в огледалото. Нека задам един риторичен въпрос: Когато слаомирате с 80 км/ч в задръстването давате ли мигач при всяка маневра и гледате ли непрекъснато в собствените си огледалца? Все пак зад вас може да идва още по-бързо движещ се мотор... Отварянето вратата на спряла в задръстването кола може и да е нарушение, но провирането между колите също е такова, така че не виждам и тук какви претенции може да имат и двете страни.

                Та изводът е, че всички трябва да караме разумно. При това до такава степен, че да можем да избягваме и лошите ситуации причинени по вина на другите. А докато много мотористи смятат, че автомобилите са само досадно препяствие по пътя или колчета за слаом на пистата, то няма как да се спечели уважението на другите.
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #38
                  До: Каране на мотоциклет в града

                  Колеги, струва ми се че задълбаваме излишно в подробности, а главното ни убягва...
                  Кола карам от 89-та, а мотор от 90-та.
                  Това, което съм изпитал на свой гръб и от двете страни може най-кратко да се формулира така: Българинът е рядко нетолерантен участник в движението. Когато е пешеходец, псува паркиралите на тротоара водачи, че чат-пат и драсва по някоя линия на боята.... и пресича където си иска, 'щото много бърза, всичко вижда и мооже да се пази... Като се качи на МПС - не спира на пешеходните пътеки, паркира където успее да се навре, псува пешеходците и е на принципа - по-големия е с предимство... Същата работа е и с мотоциклетите - почти никой не ги приема за равноправен участник в движението. Ако мотоциклетистът се движи по правилник - в средата на лентата и с позволената скорост, все ще се намери някой, да се опита да се навре на неговото място, изтласквайки го. Ако кара по линията и изпреварва - пак пречи на някой... Бе, изобщо на нас все някой ни пречи. Голяма част от шофьорите на автомобили наистина просто не забелязват мотоциклетите (и велосипедите) - окото, съответно - мозъкът им не ги възприема като опасност и карат, все едно ги няма.
                  Може би причината е, че все още у нас мотоциклетът не е така широко застъпен като средство за придвижване...
                  Вярно е, че има не-малко "камикадзета" - мотористи, но те обикновенно не живеят много. Но повечето са нормални хора и ключовата дума е ТОЛЕРАНТНОСТ. Днес съм на мотор, утре - на автомобил, в други ден - пешеходец или велосипедист. И винаги ми се живее....
                  Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Каране на мотоциклет в града

                    Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                    А за слаломирането-точно това имах предвид като казах преди малко че съм изкарал акъла на доста хора.
                    Всъщност сетих се още нещо. Ти като ме стреснеш по този начин и скоча на спирачките, замисляш ли се, че може този зад мен да ме удари и стане верижна катастрофа? Тогава какви претенции можеш да имаш към това някой да мисли непрекъснато, че нещо може да му профучи от дясно с двойно по-висока от разрешената скорост? Да, на мен може да ми струва само смачкани ламарини(освен, ако примерно не карам дядо ми към болницата), а на теб живота... но това си е заради твоя, а не заради моя избор. Така че за мен слоамиращите между движещи се коли мотористи са хора, които не уважават собствения си и на другите живот и не виждам причина аз да го правя повече и от самите тях.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Каране на мотоциклет в града

                      За слаломи между колите, засичания и други подобни простотии работата е ясна - моториста просто си търси белята и когато я намери може да се сърди единствено на себе си (ако все още му е възможно да се сърди или въобще да изпитва каквито и да е чувства). Обаче не виждам какво толкова лошо прави моторист, който бавно и внимателно се провира между две колони спрели автомобили та е нужно да се посяга умишлено на здравето и живота му! Или просто някои хора като чакат на светофара си мислят че се редят на опашка за банани за коледа по Татово време, та сакън някой да не ги пререди са готови и вратове да трошат!


                      Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                      Колеги, струва ми се че задълбаваме излишно в подробности, а главното ни убягва...
                      Кола карам от 89-та, а мотор от 90-та.
                      Това, което съм изпитал на свой гръб и от двете страни може най-кратко да се формулира така: Българинът е рядко нетолерантен участник в движението. Когато е пешеходец, псува паркиралите на тротоара водачи, че чат-пат и драсва по някоя линия на боята.... и пресича където си иска, 'щото много бърза, всичко вижда и мооже да се пази... Като се качи на МПС - не спира на пешеходните пътеки, паркира където успее да се навре, псува пешеходците и е на принципа - по-големия е с предимство... Същата работа е и с мотоциклетите - почти никой не ги приема за равноправен участник в движението. Ако мотоциклетистът се движи по правилник - в средата на лентата и с позволената скорост, все ще се намери някой, да се опита да се навре на неговото място, изтласквайки го. Ако кара по линията и изпреварва - пак пречи на някой... Бе, изобщо на нас все някой ни пречи. Голяма част от шофьорите на автомобили наистина просто не забелязват мотоциклетите (и велосипедите) - окото, съответно - мозъкът им не ги възприема като опасност и карат, все едно ги няма.
                      Може би причината е, че все още у нас мотоциклетът не е така широко застъпен като средство за придвижване...
                      Вярно е, че има не-малко "камикадзета" - мотористи, но те обикновенно не живеят много. Но повечето са нормални хора и ключовата дума е ТОЛЕРАНТНОСТ. Днес съм на мотор, утре - на автомобил, в други ден - пешеходец или велосипедист. И винаги ми се живее....
                      Колега gadeff, за съжаление много малко хора явно разсъждават като мене и тебе в такива случаи, може би защото сравнително малко хора виждат редовно медала и от двете му страни!
                      Между другото за тия дето се чувстват прекалено сигурни и защитени, скрити между ламарините на колата си, трябва да кажа че лично съм виждал резултатите от два случая, когато мотоциклет се блъска странично в кола отнела му предимството и водача на колата загива на място а мотоциклетиста при единия случай се размина със счупена ръка а при втория, съвсем пресен случай, със счупен крак! Та 150 - 200 кг. желязо подсилени с доста кончета, изобщо не е шега работа, да не говорим пък че на мотора ако за секунда му изпуснеш управлението, например заради това че някой е решил да те стресне и да си направи дебелашка шега, много по-трудно се овладява и освен моториста може да пострадат и други, невинни присъстващи, например пешеходците на тротоара или бременната жена в съседната кола от колоната! Та всички трябва да мислим с главите си а не със задниците!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #41
                        До: Каране на мотоциклет в града

                        Ето един крещящ пример за нетолерантност.....
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • #42
                          До: Каране на мотоциклет в града

                          Ми тя случката може и да има някакво предисловие неизвестно за нас, но при всички положения това си е умишлен опит за убийство, и точно така би трябвало и да се тълкува в съда!
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #43
                            До: Каране на мотоциклет в града

                            Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                            За мен и за другите колеги ще е интересно мнението на някой моориси защо не карат по средата на лентата а минават от дясно или от ляво.
                            Изчетох почти всичко по темата и бих отговорил с две думи на тези който седят върху диваните в колите си,качете се на мотор и покарайте малко в София и ще си видите грешките който правите докато карате колите си,а те са доста уверявам ви.Друг е въпроса,че голяма част от автомобилистите не могат да пазят равновесие на два крака,а камо ли на две гуми.На зададения въпрос,а предполагам,че не е зададен точно ,ще отговоря от мое име така:1.МПСтрябва се движат възможно НАЙ ВДЯСНО на платното за движение.2.маневрата/изпреварване/се извършва от ляв.Изразявам мнение от позиция на водач на МПСредства.
                            ПАВКО
                            0888802068

                            Коментар


                            • #44
                              До: Каране на мотоциклет в града

                              До ZAARIN
                              Колега,имам чувсвото , че с теб два дни само си опъваме локуми.Искам дебело да подчертая:всичко зависи от конкретната ситуация.Естествено ,че в задръсване не бих карал с 80км/ч.За да го направя трябва да съм луд.Точно затова може би вече за стотен път пиша:трябва да се мисли,да се преценява -кога може и кога не!На слалом си позволявам да карам само на места от типа на бул България и то когато в един отрязък от 200-300 м има не повече от 4-5 коли-т.е. място предостатъчно.Пак казвам: всичко зависи от конкретната ситуация.Има места на които ми се иска да сляза и да бутам мотора.
                              ПП.Моя мотор е с къси пиньони(с цел да катери повече когато съм в гората) което го прави много демаражен , но максималната скорост която може да развие е 100км/ч и то имам чувсвото че ще се пръсне двигателя (двигателя е едноцилиндров-600 кубиков и работи като трактор-просто високите обороти не му понасят).При това положение и сам можеш да се сетиш колко често карам със скорост над 60 км/ч.
                              Последно редактирано от ЕМО; 06-04-08, 18:39.
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #45
                                До: Каране на мотоциклет в града

                                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                                ...Между другото за тия дето се чувстват прекалено сигурни и защитени, скрити между ламарините на колата си, трябва да кажа че лично съм виждал резултатите от два случая, когато мотоциклет се блъска странично в кола отнела му предимството и водача на колата загива на място а мотоциклетиста при единия случай се размина със счупена ръка а при втория, съвсем пресен случай, със счупен крак...
                                Предполагам, че и в двата случая мотоциклетистите са карали с 50км/ч, колкото е позволено в града.

                                Така е, случая действително е фрапиращ и действията на шофьора на колата са меко казано просташки, но, на някой да му направи впечатление, че в клипа мотоциклетиста е в нарушение (ах, колко съм учуден ) и не спазва дистанция? Вярно, че четейки темата, човек остава с впечатмение, че правилата са за "другите шофьори", ония дето не могли да пазят равновесие на два крака. Може би, вместо да се каните, че ако не ви направят място ще чупите огледала или направо ще изпълнявате смъртни присъди, трябва да се позамислите малко.

                                В първото мнение в темата се казва:
                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                                ...5. В болшинството от катастрофите с моторист виновен е моториста (статистика на КАТ)...
                                Казаното е достатъчно, нямам какво да добавя.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X