Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАТ - задължителни зимни гуми?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

    Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
    2мм.грайфер си е за в боклука.Изобщо нема как да го давам леко с изискванията,а ти ако изкаш карай и с изскочили въжета,ама ти си знаеш.Балканчетата бяха 49куб масовата генерация и 75куб. ,последните,не коня ,техн грешка.Това е така ,за другото нема как да е така с 2мм.грайфер ,безопасен на пътя ама по черно и макадам с до 80.Та тия си ги разтегайте на по бира за пътен героизъм.Нормални гуми втора злоупотреба са 4-5мм..А на колега от форума му аризах 8мм Гудрич 31ци ,само куриерски разходи.Кви пари да му искам за гуми на 6-7години.За в гората стават ,ма не и за интензивно движение.
    Маркера за гранично износване на повечето гуми е на 2 или 3мм според производителя.Но разбира се тук има хора далеч по компетентни от тези, които са произвели гумата.

    Коментар


    • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

      Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
      Маркера за гранично износване на повечето гуми е на 2 или 3мм според производителя.Но разбира се тук има хора далеч по компетентни от тези, които са произвели гумата.
      Правилен отговор
      Гумите си имат маркери за износване и марка за датата на производство
      Критерият за негодност е износване
      Или изтекъл срок от датата на производство
      Ко си мислите народните изедници имат компетенция на производители на гуми
      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

      Коментар


      • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

        Тия маркери са вътре в основните канали на протектора едни напречни удебелени нишки на "дъното "на канала.и се мери от повърхноста на протектора до маркерното удебеление там.ако е 2мм.имаш още два до дълбочината на канала.Зависи кой какво мери .Годноста е важна и по ДоТ ,всяко каучуково изделие си има стареене ,независимо с колко противостарител/тиуарам и др./ е наблъскано и при какви условия е съхранявано,независимо дали е гума за МПС,бандаж за мотокар или Т-72.
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

          Колега, не знам какво и как си мерил, но нещата са много прости, стигне ли до маркера хвърляш я, няма нужда от излишни интерпретации.

          Коментар


          • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

            Не е желателно да стига до маркера,щото докато стигне дотам при някои каучуци и марки гуми е станала.на мнооого години и гумата е за боклука,та не ме открехвай кво и как да меря.Няма смисъл!Има гуми от реномерани марки дето са проектирани така че след определени километри кривят протектора,па ти си мери квото искаш,моге да има много дълбок грайфер и да им се кефиш като са спаднати.Ма кво да ти обяснавам....
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

              Може и никога да не стигнеш до маркера и пак гумата да се пързаля. Стари със спечен каучук или корейски/китайски, правени за топъл климат и преобладаващо съдържание на пластмаси, като захладнее и не можеш да хванеш пътя с тях ....
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                Така е ,за подобни неща става въпрос ,някои гуми не стигат до маркер и та тотал -щета ,само.от изминати километри предвидени от производителя ,иначе.грайфер ,колкото щеш.
                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                Коментар


                • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                  Преди доста години мой познат постоянно живущ в Белгия, като си беше дошъл за лятната почивка в България сряза на Мерцедеса си една от гумите. Гумите бяха Мишелин Пилот де да знам коя модификация. Сетих се, че аз имам една гума същата марка, защото преди години аз в дупка похабих една гума и купих 2 за предния мост. Остана ми тази Мишелинка, много запазена с грайфер около 5 мм и ми беше жал да я изхвърля и ето, че дойде нейното време. Подарих му я, оказа се абсолютно същата и имаше по-голям грайфер от останалите 3.
                  На следващата година, когато отново се върна беше сменил гумите, защото тази гума, която му подарих била с ДОТ по-стар от 5 години и не допуснали автомобила да мине контрол техник.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                    Ся , как е в Германия , Белгия, Швеция и Патагония - нас слабо ни интересува .

                    У нас по закон допустимата дълбочина на грайфера е 1,6 мм. , а изискване за DOT няма .

                    Простотия , тъпотия или каквото там , ама е това .

                    Тука е така .

                    .. а как би трябвало да е от гледна точка на безопасност - ние сме съвестни съфорумци и много добре го знаем . Та не знам що има нужда да се самоубеждавате
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                      Ся , как е в Германия , Белгия, Швеция и Патагония - нас слабо ни интересува .

                      У нас по закон допустимата дълбочина на грайфера е 1,6 мм. , а изискване за DOT няма .

                      Простотия , тъпотия или каквото там , ама е това .

                      Тука е така .

                      .. а как би трябвало да е от гледна точка на безопасност - ние сме съвестни съфорумци и много добре го знаем . Та не знам що има нужда да се самоубеждавате
                      В талона на последния ми цедес освен размер гуми имаше и посочени конкретни две марки.

                      Което ми се види леко прекалено
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        Ся , как е в Германия , Белгия, Швеция и Патагония - нас слабо ни интересува .

                        У нас по закон допустимата дълбочина на грайфера е 1,6 мм. , а изискване за DOT няма .

                        Простотия , тъпотия или каквото там , ама е това .

                        Тука е така .

                        .. а как би трябвало да е от гледна точка на безопасност - ние сме съвестни съфорумци и много добре го знаем . Та не знам що има нужда да се самоубеждавате
                        Забрави и най важния фактор в бг .
                        "Задкормилното устройство" клас "експерт"
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          В талона на последния ми цедес освен размер гуми имаше и посочени конкретни две марки.

                          Което ми се види леко прекалено
                          Ела да видиш какви чорби са препоръчват за швейцарски шлайф, там вече е прекалено. Грес от 160 лв. килото, шпинделно масло за 300+ кинта за 4 л. туба и други интересни неща. Другите шлайфове си търкалят с доста по-прости чорби и не се оплакват. На CNC център директно на табелка пише 2-3 масла и греси. Избирай. Ма като сложиш друго и като се окоти, сервиза първо за това се хваща.
                          Ford Maverick II 2.3 XLT
                          Ford Mondeo MK5

                          Коментар


                          • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                            Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                            Не е желателно да стига до маркера,щото докато стигне дотам при някои каучуци и марки гуми е станала.на мнооого години и гумата е за боклука,та не ме открехвай кво и как да меря.Няма смисъл!Има гуми от реномерани марки дето са проектирани така че след определени километри кривят протектора,па ти си мери квото искаш,моге да има много дълбок грайфер и да им се кефиш като са спаднати.Ма кво да ти обяснавам....
                            Колега, когато от една страна ми обяснява някой, който не може да върже две думи на кръст без правописни грешки, а от друга производител, който си уважава гаранцията и малко или много си е заложил дупето, познай от пръв път на кой съм склонен да се доверя.Средно въртя по 40-50 хиляди на година, по мои наблюдения кога ще се износи гумата, зависи пряко от това колко километра съм и навъртял.Ако някой е решил да кара с мишелинки от 90та или вида спорт от 85та това си е негов проблем

                            Коментар


                            • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                              С гумите работата е като с алкохола:

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS
                              пиян руснак шофира по-добре от трезвен китаец
                              Тааа, карайте внимателно и според ситуацията.

                              Коментар


                              • От: КАТ - задължителни зимни гуми?

                                Ти за грешките ми не се лови,от телефона са,големи са ми пръстите.А и тука нямаме ученически тестове за точки и запетайки.Всеки си има становище и тия неща са втора ръка.С километри шофиране и стаж няма смисъл да си ги мериме, плюс стаж като специалист по каучуци и автомеханик.Тия неща не са важни .Важно е колко си отговорен на пътя за да излезнеш с 2мм.грайфер на гумите на сняг ,кал или дъжд.Заради такива експерти ни е и толкова черна статистиката с ПТП ,а не заради такива като мене .За гуми не ми говори,много съм наясно на професионално ниво,за разлика от тебе.Мишелин са първите дето произвеждат гуми с определен ресурс километри и независимо от шарката,след тия километри,кривят протектор,така са проектирани.Тая информация ,като обмяна на опит в качукови изделия!И колеги са ти писали за задкормилните устройства камикадзе,а ти ако искаш зимата и по сликове карай,твой си е избора и отговорноста!И тая мантра с 2милиметровите канали по гумите не я набивай,че четат и нови шофьори ,да не ти поверват на граматичните ,гениални напъни!
                                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X