Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шофьорски изпити през 15 години?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Шофьорски изпити през 15 години?

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение


    Ако не кара как губи точки? А ако няма кой да го хване? Много примери има на хора които карат по изключение, на хора с купени книжки, на хора без образование... Някои от които няма да могат пак да си я купят да измамят и пр. Казвал съм и друг път за таксиджийте, повечето от които преди четяха вестници, а сега люпят семки...(да не се обиждат читавите представители на професията, които за съжаление намаляват)
    Тези които не карат не са опасни! А за останалите си имаме органи които трябва да ги заловят, да им отнемат книжките ако са купени! Пък и кое ще им попречи да си купят пак книжка и при приемане на идеята за всеобщи изпити на 15 години! Защо огромното болшинство шофьори трябва да страда заради това, че оторизираните органи не могат да се справят с някол процента неадекватни шофьори! Въобще не виждам логика в това!
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • От: Шофьорски изпити през 15 години?

      Аз не мога да разбера мазохизма на cecoa1, който приветства всяка тъпотия, измислена с единствената цел да се събират пари от населението. Той беше най-пламенният поборник за синята и зелена зони в една тема за тях, тука фен на изпит за правоуправление. Ти, Цецо, защо наивно си мислиш, че на тебе пак "Центъро за мУбилност" ще ти плаща изпитите и книжката ще ти я донесат на крака по месторабота (както е станало през 2010 г., нали) ? Ами ако не стане така този път ?
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • От: Шофьорски изпити през 15 години?

        Защото, драги съфорумци, ако нЕкой от вас знае, но си трае, нЕкоЙ може да не знаят, та да поясня как става подмяната на лични документи + СУМПС за служители в определени държавни ведомства, общини и общински фирми. Ето така: в удобно за вас време, след изгонване на опашките от раЯ, взели си по пет дена неплатен отпуск, за да изпълнят задължението си да си сменят личните карти и шофьорски книжки с новите образци, напр. между 18,00 и 19,00 ч. ви посрещат любезно в паспортната служба, където ви сканират пръстчетата, снимат ви и плащате на ръка таксата, за да не се набутвате с банкови комисиони - те са за мръсните частници и бачкатори разни, не за достойните бюджетници ! След тази процедура ви дават листче с вх.№ и дата, на която пак така извън работно време, можете да дойдете и да си вземете накуп документите. Има и по-готин вариант: докарва се "кабинка" със скенер и фото направо по месторабота и те "обслужват" там. После идват с една торба нови лични документи и ги раздават. Нема опашки, нема вИсене, нема кЕсене. То е за раята. За нас, черпаклиЙте, хранениците на държавата, преданите й служители - за нас нещата са бързи-лесни-прости-и-по-евтини. Требе да се поддържаме, налЕ ?
        Откъде знам ли ? Ами аз (покрай жена ми) така си изкарах новите документи
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Шофьорски изпити през 15 години?

          Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
          Няма живи и умрели, 99% от катастрофите в СФ са тенекии.
          Няма да ровя за официална статистика, но мисля, че си позавишил процента. На мен лично, ми се случвало да виждам на година над 4-5 трупа в столицата, неприятна гледка е между другото. От около 1000 и кусур за страната, тия са били половин процент и по-малко, ама едва ли са всичките трупове за годината в столицата, и аз точно да съм ги видял. За ранените няма да отварям приказка, щото при нас хора си трошат крайници и при спрял автобус, а при леко ПТП ако няма пострадали си е чудо и после се черпим че сме минали метър(това даже и без вина). Даже и без ПТП заради някой олигофрен може да се изпопребият вътре, особено възрастни хора, но не само.
          Така че, забрави го това с тенекиите, а и закона е за в цяла България. Аз не ги разделям на столичани и други, щото и аз съм от другите(селянин демек), но се виждат някои особености в шофирането на хората по провинцията. Не ползват мигачи, колани, фарове, огледала, странни рефлекси и к'во ли не. Преди две седмици пътувах извън столицата с личния автомобил, и един човечец едва не ме утрепа, щото нито мигачи дава, нито в огледалата гледа, нито кара с адекватна скорост. Точно тръгнах да го изпреварвам, както си е по всички правила, с мигач(това ми е такова изкривяване, че чак понякога излишно го правя), и човекът реши, че трябва да отбие, явно за да спре, ноо...от лявата страна на пътя. А аз вече до задната му лява врата и с пълна газ... Е, разминах се... спрях в крайна сметка, но изводите си ги направих. Дали некаращи или неможещи по други причини все тая, но могат да бъдат опасни.

          А на Боголюб, да, освен зоните, изпити и пр, съм защитил и светенето с фарове целогодишно. И всичко с едничката цел да ме види ББ тука, и да почне да ми плаща освен милионните комисионни, а и таксите за лични документи, които да ми ги носят вкъщи със все будката за снимки и отпечатъци. Той горкия па слезнА от трона, та сега защитавам Станишев/Местан/Орешарски и който там нали... щото за съжаление все още съм си със старите документи(валидни са и не съм ги сменил).
          А за сведение, за разлика от разни дребни юристи като вас, ние сме твърде важни и заети особи, и не може да се съберем всички на едно място за банкет, та камо ли за издаване на документи по ведомство. Пък на мене лично, държавата е пропуснала да ми плати който и да е курс или документ, който изисква от мен, за да се трудя за нея(срамота, как може). Аз затова сега я защитавам, та другия път да се сети за мен(периодичните курсове за професионална компетентност се провеждат в гаража и се плащат от него, но аз си ги имах от преди, та изпуснах промоцията). Друго, мерят ни кръвното без пари, проверяват ни документите, и нас за алкохол всеки ден, пак гратис - те с това утрепахме вече всички привилегии на всякакъв вид юристи и пр.

          Обаче пък виж как ме подсети друг пример Преди време, не е имало желаещи да работят в нашите ГТ-серии, та са давали и книжка само и само да има кой да отиде да им работи. Е не знам как са я давали, ма имам колега, който тогава така я е взел(бивш полицай от ромски произход, ако има значение), после колко години е работил и до сега не може да кара автобус като хората(той вероятно и велосипед не може, ма знам ли...). Не може да прецени нито габарити, нито нищо, да не става въпрос за движение назад със съчленен автобус, абсурд за него. Не всеки път уцелва и каналите в сервиза, и то с нечовешки мъки изписани на лицето му(е нема такава концентрация). Обаче добро самочувствие на приказки, натиска се при нас на натоварените линии за нЕкой лев отгоре(дали и ги взима) и като дойде зимата се разболява за няколко месеца, щото нали хлъзгаво, опасно... Те тоя на проверовъчен и да си ходи, не че е циганин(имаме си напълно читави), не че е бивш полицай и малоумник по принцип, а просто защото той не е шофьор.

          ПП: Мазохизма при нас е задължително условие за започване на работа. Нещо като при юристите садизма.
          Последно редактирано от cecoa1; 15-10-13, 22:02.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Шофьорски изпити през 15 години?

            Първоначално публикуван от cecoa1
            А за сведение, за разлика от разни дребни юристи като вас, ние сме твърде важни и заети особи, и не може да се съберем всички на едно място за банкет, та камо ли за издаване на документи по ведомство
            Ни мой ма убИдишь на пурфесия. Аз съм си я избрал мойта и си работя откакто съм завършил в младежка възраст и то само на частния фронт. Не съм бивш военен, полицай и т.н., както някоЙ хора. Не става дума за събиране на едно място - че нали пак ще възникне опашка Става дума да ти инсталират кабинката на теферич по месторабота и кой когато пожелаЙ - преди или след смяна, между едно кафе или една бира по време на..., не, бе - след работа, се отбива там и бива обслужен. За това се погрижи преди време Партията с голямо Г (не П) Затова и гласуваха яко за нея. Затова сега на Пламенчо орехчетата му се свиват от страх, защото само като чуха за съкращения и воят настанА. А е понечил, а е видя кон боб... щото туй да не са му некви "красиви и умни" дето да им бега през задните входове, а-а-а-а-а, съкращения ли ?!!
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Шофьорски изпити през 15 години?

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение

              Кратко и ясно...
              Кратко и ясно.Обясни ми какво правим до следващия изпит след 15 години,с тези камикадзета дето произвеждаме днес...

              Коментар


              • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                Кратко и ясно.Обясни ми какво правим до следващия изпит след 15 години,с тези камикадзета дето произвеждаме днес...
                Може ли аз ? Кратко и ясно: Нека изпитите да започнат... Сега !
                Пример: на кОго изпитО е бил през 1999 г., да почва да се готви за проверовъчен догодина - 2014 !
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                  Хехе, тук във форума ще се изпотрепете, пък смятате ли какво става в парламента за всяко дребно законче (което ще трови нервите и времето на десетки/стотици хиляди след това)...
                  Относно правилата - според мен пренасищането от правила и прекалено активната проверка на правилата, са измислени от руснаците...
                  Причината - 'да не съм аз виновен'. За да излизам 'чист' от ситуацията правя точно правило, което формално е много добре измислено и просто трябва да се спазва. Но целта на това правило е единствено 'защита на измислилия го'...
                  Това според мен е залегнало в мозъка им още от първите години 'командване' на ЧК - който работи с руснаци не може да не го е усетил. (Пряко свързан с това е и лафа: колкото повече хартия/документи - толкова по чист ти е задника )

                  Много добър пример за това бе дал един руски летец-изпитател.
                  Че е много лесно да въведеш правило за ходене по въже - задължен си да държиш центъра на тежестта точно над центъра на реакцията на въжето. Не го ли спазиш и паднеш - значи си нарушил правилото и сам си си виновен.
                  Просто е много по-лесно да издадеш такова правило, което защитава този, който те е пратил да ходиш по въже неподготвен, вместо например да се въведе правило да ходиш с предпазен колан за безопасност...

                  И ние сме започнали да копираме всяко безумство през последните шестдесеттина години, като още не можем да се оттървем от този недъг - въвеждане на дребни безмислени правила и правилца, вместо да се опростят нещата..
                  За мен правилното решение е опростяване на правилата - така, че наистина човек с основно образование да може да ги разбере. И второто - активно следене за спазването им, с незабавна и ефективна реакция при нарушение.
                  От скоро си дресирам куче - в 'дебелите' книги пише - за да се създаде условен рефлекс при обучение, трябва между извършването на дадено действие до подаване на условния сигнал (поощряване или наказание) да изминат точно между 0.5сек до 2 сек. Преди 0.5сек кучето е 'разсеяно' и не може да 'върже' действието с командата.
                  А след 2 сек вече е забравило действието и отново няма ефективно 'свързване' между действието и наказанието/поощряването.
                  Да, при човека срока може да е над 2 сек, но когато (ако въобще това стане) те накажат след половин-една-две години - това съвсем не е ефективен начин за 'дресиране' на шофьорите.
                  Пък какво остава за проверовъчен изпит през 15 години..

                  П.С. Bogoljub, някои май наближаваме времето, когато ще трябва да вземаме два проверовъчни изпита наведнъж, че нещо сме ги пропуснали с времето и караме неподготвени
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                    Много пъти сме го коментирали това. Предъвкваме го отново и отново.
                    Да го кажа пак:
                    Проблемите с нарушенията на ЗДвП, както и неадекватното поведение на шофьорите (и на колоездачите, и на пешеходците и т.н.), се решават единствено с контрол и глоби.
                    Глобите не трябва да са големи или не дай си боже огромни. Тогава хората започват да търсят начини да се измъкнат - я подкуп ще дадат, я връзки ще потърсят... Глобите трябва да са малки - за да могат да се плащат от всички. Но за сметка на това трябва да са неизбежни и с голяма събираемост.

                    Какво имам предвид:
                    - Да се насложат масово камери на места, за които се смята, че са с повишена концентрация на нарушения: минаване на червено, превишена скорост, пешеходни пътеки и т.н. Да се назначат достатъчно хора, които да преглеждат резултатите от записаното и да налагат глоби - дистанционно - за да няма вариант за "Какво ще правим сега?".
                    - С проблемите с паркирането да си се занимава общинска полиция - да ходят полицаи с фотоапарат и кочан бележки. Снимат и ти слагат бележката под чистачката. Ако не я "получиш", след известно време си получаваш покана за плащане заедно със снимката по пощата.
                    - Охранителна полиция да се занимава само присъщите за дейността си задачи. Да се намеси, когато има опасност здравето и живота на околните. Шофьор с неадекватно поведение на пътя (пиян/дрогиран или просто изтрещял).

                    Един изпит на 15 години не е проблем да си го купиш. Ще дадеш 100-200-300 лева. Но ако те съдират всяка седмица с 50 лв глоби, за червен светофар, забранен завой, отнемане на предимство и т.н. ще има много по-голям ефект. Особено ако това е свързано и с отнемане на точки.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Относно правилата - според мен пренасищането от правила и прекалено активната проверка на правилата, са измислени от руснаците...
                      Така е, но още по царско време, по време на "разночинството" когато всеки си е имал "граждански чин" - коллежский советник, штатский ассессор и т.н., със съответните правила, въвеждащи статут, привилегии и множество задължения Тук във форума многократно са давани примери от участници, живеещи в чужбина, какво трябва да прави и да носи напр. в колата си един водач на МПС там и сравнението с простотиЙте тука. Също как се взима шоф. книжка там и как тука. Но, БГ-феновете на Матушката, на ботуша, на камшика, на навеждането с гръб към властта със събути гащи, на Бащицата с твърда ръка и твърд.... и т.н., са непревъзпитаеми.
                      Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 16-10-13, 10:20.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                        Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                        .....
                        Vlado_Ts, не се ли излекува от идеализъм за толкова години тук?.......
                        У човек на който половината му съзнателен живот е минал под диктатура на Пролетариата , който има 1 милион км. зад гърба си ( "Еййй , вий кат` почнитьи с милионитьи... " - както се изрази един милиционер по този повод в Габрово преди време) по пътищата на Европа и Близкия изток и който от 22 години си изкарва хляба с частен бизнес без капка протекция от Партията , да търсиш идеализъм .... не знам ... като ласкателство ли да го приемам или като наивност

                        Ти така и не разбра , че в тази ( а и не само ) тема сме от едната страна на барикадата с теб .
                        Забележките ми бяха породени единствено от факта , че ти приемаш изпитните листовки като идиотизъм . С което не съм съгласен .
                        Иначе неколкократно заявих , че съм против поредната дивотия за пълнене на хазната и джобовете на определен кръг заинтересовани хора . Изпитите през 15 години няма да доведат до повишена безопасност на пътя .
                        Много по-рационално ще е ако подготовката на водачите стане истинска , а не формална . Тогава и знанията и уменията ще са по-трайни .
                        В момента младите шофьори ( не по тяхна вина , а поради "джаста-праста" обучение) не могат да тръгват от ръчна спирачка , не могат да карат и да маневрират на задна скорост и треперят ако трябва да направят ляв завой на кръстовище.
                        А поради това , че инструкторът им хвърля в скута една книжка със ЗДП , листовки за решаване в къщи и "оправяй се" , а не преподава Закона и не обяснява смисъла му , има и въпроси от рода на "що има идиотски листовки" . Като краен резултат : Закона се помни ...докато мине изпита.

                        Фил го каза точно :

                        Първоначално публикуван от fill Преглед на мнение
                        ....Кратко и ясно.Обясни ми какво правим до следващия изпит след 15 години,с тези камикадзета дето произвеждаме днес...
                        Ей ви и един пример от тази сутрин :

                        http://www.vesti.bg/bulgaria/inciden...raneni-5996114


                        "...Трима души са загинали при тежка катастрофа на пътя Казанлък - Павел баня тази сутрин при много гъста мъгла....Според първоначалните информации инцидентът е станал при неправилно изпреварване в момент, когато видимостта е била около 20 метра."

                        Дали въпросния водач се е доближил скоропостижно до Бога от незнание , или от липса на елементарно чувство за самосъхранение ?!
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          ...
                          Ти така и не разбра , че в тази ( а и не само ) тема сме от едната страна на барикадата с теб .
                          Забележките ми бяха породени единствено от факта , че ти приемаш изпитните листовки като идиотизъм . С което не съм съгласен .
                          ...
                          Дали въпросния водач се е доближил скоропостижно до Бога от незнание , или от липса на елементарно чувство за самосъхранение ?!
                          Е що, разбрах от самото начало, че сме от едната страна. Ами и двамата с cecoa1 пишете, че сакатлъци стават от малоумие, а не толкова от незнаене на правилник. Продължавам да мисля, че идиотските листовки постигат обратен ефект - неглижиране на смислените неща в тях. Правиха някакъв опит, че прекалено много табели не намаляват, а увеличават ПТП-тата, чисто статистически са го видели. Не сме машини, и да, машини не могат да шофират, все още. В алгоритмите на Правилника няма достатъчна информация за необходимото поведение на пътя.
                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Няма да ровя за официална статистика, но мисля, че си позавишил процента. На мен лично, ми се случвало да виждам на година над 4-5 трупа в столицата, неприятна гледка е между другото. От около 1000 и кусур за страната, тия са били половин процент и по-малко, ама едва ли са всичките трупове за годината в столицата, и аз точно да съм ги видял. За ранените няма да отварям приказка, щото при нас хора си трошат крайници и при спрял автобус, а при леко ПТП ако няма пострадали си е чудо и после се черпим че сме минали метър(това даже и без вина). Даже и без ПТП заради някой олигофрен може да се изпопребият вътре, особено възрастни хора, но не само.
                          Така че, забрави го това с тенекиите, а и закона е за в цяла България. Аз не ги разделям на столичани и други, щото и аз съм от другите(селянин демек), но се виждат някои особености в шофирането на хората по провинцията. Не ползват мигачи, колани, фарове, огледала, странни рефлекси и к'во ли не. Преди две седмици пътувах извън столицата с личния автомобил, и един човечец едва не ме утрепа, щото нито мигачи дава, нито в огледалата гледа, нито кара с адекватна скорост. ...
                          Ето, "адекватна скорост", което е много различно от знака за ограничение, дето седи зиме и лете, в мъгла, нощ и дъжд, а може и заедно наведнъж. Законът позволява ли ми да плющя с 90 при много кофти пътни условия - ДА! Тия бумажни изпити няма да намалят труповете, че може и обратен ефект да постигнат. Ако са направени смислено - и аз ще съм за, но не се и надявам. В София трамбовам всеки ден по 2 пъти, от единия до другия край ми се е случвало. И една тежка катастрофа не съм видял. Скоростите са ниски.
                          Последно редактирано от Rabin; 16-10-13, 10:49.

                          Коментар


                          • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                            .... Ами и двамата с cecoa1 пишете, че сакатлъци стават от малоумие, а не толкова от незнаене на правилник...
                            Ааа , не . Аз писах това :

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            ....От незнание са , бре ! Не всички , ама болшинството са от незнание . Изключвам 5% джигити ( за които знаенето или незнаенето няма никакво значение) и още 10-15 % , които съзнателно нарушават закона.....
                            .. и понеже приемам априори , че познаваш Закона и ако навремето инструктора ти е преподавал Закона , би трябвало да не пишеш това :


                            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                            ..... Законът позволява ли ми да плющя с 90 при много кофти пътни условия - ДА! ....
                            ...защото никъде в Закона не пише , че при максимално разрешени 90 км./час непременно трябва да караш с толкова. Нещо повече : в Закона пише , че трябва да се съобразяваш с пътната обстановка. Така че ако караш безгрижно по сух път през лятото с 90 , то по същия път ако е хлъзгав през зимата е нормално да караш с 80 , 70 или колкото трябва така , че при необходимост да намалиш или дори да спреш.
                            При това няма как да ти сменят пътните знаци при всеки дъжд или сняг , нали .

                            ...това само за илюстрация на "идиотските" листовки
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              ...
                              .. и понеже приемам априори , че познаваш Закона и ако навремето инструктора ти е преподавал Закона , би трябвало да не пишеш това ...защото никъде в Закона не пише , че при максимално разрешени 90 км./час непременно трябва да караш с толкова. Нещо повече : в Закона пише , че трябва да се съобразяваш с пътната обстановка. Така че ако караш безгрижно по сух път през лятото с 90 , то по същия път ако е хлъзгав през зимата е нормално да караш с 80 , 70 или колкото трябва така , че при необходимост да намалиш или дори да спреш.
                              При това няма как да ти сменят пътните знаци при всеки дъжд или сняг , нали .
                              ...това само за илюстрация на "идиотските" листовки
                              Не, винаги са преподавали, че трябва да се "съобразиш с пътната обстановка". Което предполага тълкувание от нула до максимум. И е много субективно, за чичко полицай може разумното да е 30, а за мен - 60. Ако нямам опит зад волана - може и максимума да е.
                              Примерно.
                              В момента разглеждам листовките да видя как са. Кое ми било вдигало разхода на гориво, WTF??? Търся ги на pdf, да не са онлайн, някой ако знае откъде мога да ги дръпна ще съм благодарен.

                              Правилните отговори са 1 и 2, явно при мъгла и здрач видимостта не е ограничена.
                              Видимостта е ограничена при:
                              1. стръмни наклони
                              2. завои
                              3. мъгла
                              4. здрач

                              Да вземат да си изяснят какво е "видимост" ли?
                              Извършва ли нарушение водач, който при намалена видимост поради снеговалеж се движи без включени светлини?
                              1. да (верен отговор)
                              2. не
                              Последно редактирано от Rabin; 16-10-13, 11:59.

                              Коментар


                              • От: Шофьорски изпити през 15 години?

                                Колега RABIN, всичко е написано - трябва да се чете...
                                Ето какво пише в Закона за движение по пътищата (Допълнителни разпоредби §.6):
                                55. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) "Намалена видимост" е налице при здрач, мъгла, валеж, запрашеност, задименост и други подобни.
                                56. (нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) "Ограничена видимост" е налице при стръмнини, завои и други препятствия, които пречат на видимостта.
                                Последно редактирано от slowtraveler; 16-10-13, 12:36.
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X