Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

    123 е кола та дрьнка ако е запазен и не искаш да се занимаваш с нищо по него,но фрасне ли те някой си до там.
    140 е лимо та дрьнка,голямо,тежко,стабиляга,сигурен,системки за това и онова............и една от най-гадните коли за каране зимата.Всяка една Нива с добри гуми ше му отвее плявата без да има грам електроника по нея.


    Чели някои,мислили закони и видели,че нам си какьв % от катастрофите е поради загуба на контрол.А някой да помисли с каква скорост са губили контрол?Щото в ония линк пише При снеговалеж максимална скорост 110км/ч на магистрала.Убре,ибре,дебре,лежи на ухото,че имаш системки дето ще задьржат два тона и половина тенекия на пьтя.


    В някой други дьржави го правят по различен начин-Вин номера на колата се представя при застрахователя,колкото по-сигурна е колата,толкова по-малка ти е застраховката.Да ми натрапват обаче кола с нам си какви системи трудна работа,това как ще качи заснежена улица в Драгалевци примерно?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      123 е кола та дрьнка ако е запазен и не искаш да се занимаваш с нищо по него,но фрасне ли те някой си до там.
      Тук мисля, че грешиш. Специално 123-ката е новатор на много от системите за безопасност, въведени по-късно. Не е тук мястото за това, ако искаш отвори една тема и ще поспорим.

      Коментар


      • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

        А не,нека да е тук,нали темата е за това кои предложения имат логика и кои никаква.

        123 е кола на около 30 години.Сега ще има..."Тия в
        Двамата откачиха,да ходят в Ретро форума.Да де ама автопарка е над 50 % коли над 15 години като половината от тия и над 20 та сме у темата.

        123 го сравняваме с какво,с други 30 годишни няма смисьл,там е много пред тях.Ако го сравним обаче с една 124 примерно или с пьрвите 210 и сьвсем става лошо.Колкото и да го мислим си е факт,че няма ли вьзглавници и сьвременен АБС не е много стока.

        Ако му кача обаче 2 бордюра в багажника,сложа му едни зимни гуми и му забия на втора ще има да си вьрти из заснежените улици по цяла зима много по-добре от повечето коли в неговата категория и годинки.Ако намесим лимота с по 2-300 коня задно предаване и с какви ще да е системи по тях и ще падне смях.Тия сьм ги влачил с Патрула 2 зими на Боровец щото много им важат системките.

        Ако трябва да избирам АБСа,спирачния асистент,вьзглавниците,двойния прозорец,усилванията по вратите и колоните..............забравям за 123 и го продавам веднага след като разбера,че ми трябва семейна кола и си взимам стар танк.Да де ама няма зима,ако има ще му перна яки пружини на задника,една подкартерна защита,едни спирачни апарати от 6 или 8 цилиндров Бенц и джанта от 124 с добри гуми и ще се смея на много от системките на новите колици излизащи от магазина.


        Всичко е статистика обаче,номера е,че я четат неправилно или копират закони на страни които са коренно различни от България било то като пьтни условия,автопарк,климат........
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

          Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
          Моля. Мерцедес W123. Стабилност и безопасност. Коя съвременна кола в класа му е по-безопасна или стабилна?
          За безопасността - всяка съвременна от подобен клас (и ценови) и не е китайска или индийска е по-безопасна.

          По въпроса за стабилността... Основният спор в темата е стари срещу нови технологии. Ето една относително нова технология. Все още не е в серийно производство, но съществуването и е факт. Какво от показаното може да видим във W123. Не, че споменатият автомобил е лош, но ми се струва пресилено да бъде даван като еталон за безопасност или стабилност.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

            Не се опитваме да го изкараме най-стаболното нещо на пьтя,но аз с моя скромен опит мога да кажа,че сьм се вьртял и беснял с коли с какви ли не системи по тях много повече от колкото сьс голички,яки и прости автомобили.


            Сьс 123 имам само 3 години сборно,там е голям зор да му изгубиш задницата ако ще с педала в ламарината да го караш.Сьщото не мога да го кажа за Баварец 325I примерно ако да имаше това и онова по него и не говорим за някаква бясна зима,а само за лек дьждец,а за сухо пьк сьвсем - там шанса да го увия стария танк е никакьв,а Бавареца си се сучеше доста успешно.


            Като говорим за подобрения в закона ето ви един който на мен би ми харесьл,а и защо ми харесва.Шанса млад шофьор да катастрофира тук и то главно заради изгубване на контрол е 7 пьти по-голяма от това сьщото да се сличи на шофьор с по продьлжителен стаж.Аз ако сьм ще забраня алкохола и карането на кола на тия с новите книжки - нямаш право да употребяваш какьв да е алкохол ако си взел книжка през последните 3 години примерно,или ако си на под 20 и караш кола.Като ще кара като бесен поне да е трезвен.

            Ялта я знаете,тая дето беше до Университета - една водчица,една бира,час след това Бавареца спокойно трьгваше на втора и трета влизаше след 90 км/ч и стоеше там до 120.Това в 4 сутринта,а аз на 19,как не сьм си оставил кокьлите по Цариградското още се чудя.Закона нищо не казваше тогава,93 да речем.Можеш да пиеш бира вьн до колата,полицая стои от другата страна на крьстовището и се гледаме като мрьсни котета.Допивам си бирата,сядам в колата,той ме спира,духам 0.3 ,Приятна вечер и ела ме 'фани кьм Плиска по баирчето.Що ли в момента не ми идват такива идеи?


            Да питам тия в Англия или хората запознати сьс закона там - над каква вьзраст имаш право да регистрираш кола на твое име над да речем 200 коня и има ли и каква са границите за това какво можеш да караш като си на 21 примерно?Що не копират това ми се хванали за глупости,цигарката на таксиметраджията в задрьстването им брькна в окото.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X