Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
    А ефективността от наказанията не е функция толкова на тежестта им, колкото от неизбежността им!!!
    Чел ли си Маркс?

    Punishment in general has been defended as a means either of ameliorating or of intimidating. Now what right have you to punish me for the amelioration or intimidation of others? And besides, there is history — there is such a thing as statistics — which prove with the most complete evidence that since Cain the world has neither been intimidated nor ameliorated by punishment. Quite the contrary.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #47
      От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

      Чел си бе, ма какво всъщност искаш да кажеш!
      Кое представлява "сплашване и обработка на околните"? - Да се наказва на случаен принцип, но затова пък жестоко, или - без пропуск и със адекватна тежест...
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #48
        От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

        И двете.
        Изобщо наказанието като цяло (според мен) не води до нищо смислено. Трябва възпитание, превъзпитание и превенция.
        А и законите трябва да защитават личността а не интересите на "обществото". Не друго, ми тия т.нар. обществени интереси като правило са интерес на конкретно малцинство.

        Те пример - слагаш камера на Цариградско до шела, всички я знаят и в един участък от 300 метра се кара с ограничението. Можеш по същата логика да заложиш скрита патрулка зад камион с дини и пъпеши и тогава всички глобени, но пък скоростта си остава висока. Е кво целим - да се кара разумно (както и да се дефинира разумността) или да се събират пари от хората?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #49
          От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

          И в крайна сметка дайте да видим къде го пише в стратегията, че ще се забранява пушенето пиенето, яденето, ... 'щото май ще се окаже друго нещо.

          Коментар


          • #50
            От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            И двете.
            Изобщо наказанието като цяло (според мен) не води до нищо смислено. Трябва възпитание, превъзпитание и превенция.
            А и законите трябва да защитават личността а не интересите на "обществото". Не друго, ми тия т.нар. обществени интереси като правило са интерес на конкретно малцинство.

            Те пример - слагаш камера на Цариградско до шела, всички я знаят и в един участък от 300 метра се кара с ограничението. Можеш по същата логика да заложиш скрита патрулка зад камион с дини и пъпеши и тогава всички глобени, но пък скоростта си остава висока. Е кво целим - да се кара разумно (както и да се дефинира разумността) или да се събират пари от хората?
            И така, като ги глобят по 2-3 пъти, току виж се чукнали по главата проста, че или спазваш, или няма прошка. И глобите - според стойността на возилото. Като ти караш кола за 100 бона а аз за хиляда лева, мойта 100 левова глоба току виж се превърнала в 10000 при теб. Ченге с подкуп - в кауша, и да връща подкупа в 10-орен размер. Пиян с над промил - в кауша за опит за убийство.... и прочие.

            2 години реално и целенасочено спазване на това, и ще станем кротки като агънца, точно колкото сме кротки като караме по чужбината.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              И така, като ги глобят по 2-3 пъти, току виж се чукнали по главата проста, че или спазваш, или няма прошка. И глобите - според стойността на возилото. Като ти караш кола за 100 бона а аз за хиляда лева, мойта 100 левова глоба току виж се превърнала в 10000 при теб. Ченге с подкуп - в кауша, и да връща подкупа в 10-орен размер. Пиян с над промил - в кауша за опит за убийство.... и прочие.

              2 години реално и целенасочено спазване на това, и ще станем кротки като агънца, точно колкото сме кротки като караме по чужбината.
              И как се остойностява колата?
              И кой ще издаде куката за подкуп?

              Не е толко просто както ги виждаш нещата.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                И как се остойностява колата?
                Пише го в каското. Има си каталози, съответно.[/quote]


                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                И кой ще издаде куката за подкуп?
                Все на накой ще му дойде до керемидите, рано или късно. А то и при куките като навсякъде - взимат, щото знаят че ще им се размине, или най-много да "ги порицаят пред строя", от което баш им е на "оня".

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Не е толко просто както ги виждаш нещата.
                То за просто е просто, стига да го имаше желанието да се свърши нещо.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                  Желанието е да се приберат част от париците, които статистиката рапортува, че се спестяват. Иначе на куките им е през оня кой се бил пребил, кой пушил и т.н.
                  А реакцията на част от "обществото" за "затягане на контрола" - просто оправдание.
                  гА си оправят дупките, тогаз да ми пИлят за цигара. Иначе не пуша, ама примерът е за несъизмерими опасности.
                  "itsso: Струва ми се, че излишно драматизираш. Колко са случаите ABS да "бие контра" безпричинно? Вероятно е подобна статистиката и за твоя въпрос. "
                  Говоря за това, че с оправданието, че ще ни стане "все по хубаво" се отваря нова хранилка. Кой бяга от хубаво, че да му го налагат със закон? Ами ако съм прав? Няма ESP на 15 години, че да знаем как старее жироскопа, как реагира компа на електомагнитни смущения и т.н. Има много случаи електронния стартер да задейства от гръмотевица и колата тръгва ей тъй както си е на паркинка с пусната аларма.
                  Айде по тая логика от другия месец да може да си купиш само луксозно жилище, че ще ти стане хубу... И по магазините само Армани и Сваровски...
                  Все се сещам за Тодор Колев: "Няма гладни, няма вече купони - ядем само чукулади бомбони!"
                  Истерията с Евро 5 ли беше... помните ли я? Заговорихме за нея, ама да паднаха мита за внос заради EU - поне аз не съм забелязал
                  Последно редактирано от Rabin; 16-08-11, 13:42.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    И двете.
                    Изобщо наказанието като цяло (според мен) не води до нищо смислено. Трябва възпитание, превъзпитание и превенция.
                    А и законите трябва да защитават личността а не интересите на "обществото". Не друго, ми тия т.нар. обществени интереси като правило са интерес на конкретно малцинство.

                    Те пример - слагаш камера на Цариградско до шела, всички я знаят и в един участък от 300 метра се кара с ограничението. Можеш по същата логика да заложиш скрита патрулка зад камион с дини и пъпеши и тогава всички глобени, но пък скоростта си остава висока. Е кво целим - да се кара разумно (както и да се дефинира разумността) или да се събират пари от хората?
                    Всъщност си прав.
                    Ма на много концептуално ниво.
                    В практиката, тези (иначе верни) фигури не работят, защото постройката им е секрет за огромното мнозинство.
                    А обществото се нуждае от контрол и предвидимост, все-пак...
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                      Наказанието вьзпитава,с размахване на прьст няма да стане,не му ли брькнеш в джоба си кара с черни стькла ма фасове не хвьрля щото математиката е проста.Това сьвест и вьзпитание на други да ги играят,хорото се друса по музиката.

                      Много добре осьзнавам кое е нарушение и много добре знам колко е глобата за това или онова,емигрант сьм,на 100% трябва да знам.Вьпреки това ще имат да взимат за глупави закони който са по 25 кинта глобата,другите може и те да не са много умно,но не ми се рискува щото цкубят по хилядарка.Е вьзпитаха ме.


                      2 пьти спирам срещу посоката на движение,намирам си я с честитка за 70 кинта.Ку щеш,не ти мрьнка никой,имаш ли пари си я спирай как си искаш ма не ми излиза сметката по 70 кинта на ден само за неправилно паркиране и вече се редя на редичката и аз.За говорене по телефона още не са ме лепнали,но рано или кьсно и това ще стане.Не ми е проблем обаче да ги карам с една рька,а с другата да си дьржа телефона,не ми трябва двойно амбриране за да трьгна.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                        Бенцбос, я кажи има ли и колко е глобата за хапване зад волана? Знам, че по-голямата част от катастрофите САЩ са поради ядене на Биг мак зад волана. Ако не ме лъже паметта към 60 беше процента от общата причина катастрофи.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                          Първоначално публикуван от symphony Преглед на мнение
                          Бенцбос, я кажи има ли и колко е глобата за хапване зад волана? Знам, че по-голямата част от катастрофите САЩ са поради ядене на Биг мак зад волана. Ако не ме лъже паметта към 60 беше процента от общата причина катастрофи.
                          Глоба за ядене зад волана няма. Нито за пиене на безалкохолно.

                          Това разбира се не стресира особено патрулиращите. Остават им безбройните варианти на глоба за "Невнимателно шофиране", които са от 70$ нагоре.

                          PS: Статистически по-голямата част от катастрофите в САЩ са причинени от "разсейване зад волана". Яденето на бигмаци спада към "разсейване", но губи подиума пред говоренето по gsm-а и чаткането на смс-и.
                          Последно редактирано от Goblin; 16-08-11, 17:47.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #58
                            От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                            Точно

                            Аз и статистики имах,но на Английски.Вьрти м се в главата кьм 80 000 катастрофи причинени от разлято кафе сутрин,но не се сещам дали беше за Калифорния само или са целите щати.

                            Ядене се води и солетка с минерална водица.Не му се налага да тьрси повод да те глоби,поне 80% сме в нарушение вьв всеки един момент - кой без колан,кой номера му някьде,кой стьклата му тьмни.........Спри обаче на инвалидно място и солетките ще има да ги мечтая,там сьм виновен на 100% и глобата почва от 1000 кинта.

                            Sigalert.com. Е това проверете за средната скорост на магистралата тук,разрешено е 65,другото е за глоба.Всички са в нарушение,но с 5-10 мили над разрешеното,пият и си пушат,а не карат като луди с двете рьце на волана.Аз и това не го одобрявам както и липсата на технически прегледи тук,но и това е друга тема.


                            Нова стратегия за безопасност на пътя забранява на шофьорите да ядат, пият, пушат, гледат дивиди или пишат есемеси, съобщава в."24 часа". Предстои правилата да бъдат обсъдени от правителството.



                            В Бг се опитват да вкарат ред и сьс забраняването на това и това и това........нищо няма да постигнат,не се цели по проблема,а се гонят духове.Ще глобиш бременна висяща на светофара щото си отпила от водата или 55 годишен дето пуши на светофара,а Пернишкия Голф с лилавите фарове и гуми пистарки минава метьр ако да е леко в насрещното.ЩО ли,щото глобата му е никаква и се лежи на мисьлта за вьзпитанието.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #59
                              От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              И двете.
                              Изобщо наказанието като цяло (според мен) не води до нищо смислено. Трябва възпитание, превъзпитание и превенция. ...
                              Я сега да обясниш като как според тебе ще стане възпитанието и превъзпитанието без заплахата от санкции!
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                ...Нова стратегия за безопасност на пътя забранява на шофьорите да ядат, пият, пушат, гледат дивиди или пишат есемеси, съобщава в."24 часа". Предстои правилата да бъдат обсъдени от правителството.



                                В Бг се опитват да вкарат ред и сьс забраняването на това и това и това........нищо няма да постигнат,не се цели по проблема,а се гонят духове.Ще глобиш бременна висяща на светофара щото си отпила от водата или 55 годишен дето пуши на светофара,а Пернишкия Голф с лилавите фарове и гуми пистарки минава метьр ако да е леко в насрещното.ЩО ли,щото глобата му е никаква и се лежи на мисьлта за вьзпитанието.
                                Не пиши какво е написал някой си. Напиши точен цитат от стратегията. А правителството ако реши нещо си това е друг въпрос, но досега не съм чул някой да каже нещо такова. Само журналята си правят някакви интерпретации досега. SMS-ите и сега са забранени, а шофиращ да гледа DVD не бях чувал досега, ама всичко е възможно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X