Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Стига де, хептен за хлапета ни взе. Тук твърдят, че първата такава система била направена около 1992г. Оставам на теб да изчислиш дали има ESP на 15 години и дали има вероятност да се е натрупала статистика за данните които те интересуват...

    Пак казвам, прекаляваш с драматизма... Що не си махнеш сервото на волана и спирачките, да не вземат и те някой гаден номер да ти направят?
    Повтарям, че имам доста повече от средностатистическия опит с точно такива модернизми. И го споменах в контекста на задължителното присъствие в колата, а не ако се развали.
    Гоблин, сори, няма да отделя време да ровя за причинени катастрофи от модернизми. Има не една или две. Ако мислиш, че е много хубаво да се лобират тия неща - просто го кажи! Кога е произведен първия прототип не ме грее. Я кажи вас задължават ли ви да имате ESP, или просто ти е правилно да задминаваме американците по изисквания.
    Примерно искам да си купя индийска кола за 8000 лева, или Лада Нива. И к'во, нямали ESP, и драма - не мога да карам такава? Пази Боже тия електроники като почнат да ги правят китайците ширпотреба!
    Електрониката е слабото място на всички съвременни автомобили.
    Тая сутрин тръгнали да мерят разстоянието между рекламните стълбове. После даваха неремонтирани от 40 години пътища, може и с 4 по 4 да закъсаш ако не внимаваш. Изправиха кривите еврокраставици - тръгнаха да гледат дали имам ESP!
    "Мале, как мразя някой да мисли за мен!"
    Последно редактирано от Rabin; 17-08-11, 11:40.

    Коментар


    • #92
      От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

      Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
      Повтарям, че имам доста повече от средностатистическия опит с точно такива модернизми...
      Аз не съм го споменавал за да го повторя, но сега ще го напиша.
      Какъвто и опит да имаш, той е нищожен на фона на опитът във фирмите занимаващи се с производството и разработването на подобно оборудване. При твоят опит би трябвало да знаеш, че начините и методите за самодиагностика са повече от сериозни и няма как неработещ датчик да остане незабелязан или на база на неговите нереални данни да се вземат решения.
      Също така, с твоят опит би трябвало да си разбрал, че по автомобилите не слагат жироскопи. Слагат различни като вид датчици за ускорение и завъртане, които са далече от истинските жироскопи като конструкция и надеждност.

      Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
      ...Електрониката е слабото място на всички съвременни автомобили...
      Така е, отмина времето на майсторите които опираха жичките и ако има искра, значи има ток. Сега се изискват повече познания и мисъл. Само с ядене не става, трябва и акъл...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #93
        От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

        Слабото място на съвременните автомобили не е електрониката, а мотивацията на конструкторите. Там са счетоводители, застрахователи, бюрократи и търговци. Всички те поставят клаузи в техническото задание, които нямат нищо общо нито с безопасността, нито с надеждността, нито с интересите на потребителя.

        А инженерите правят каквото им се възложи.

        Коментар


        • #94
          От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Аз не съм го споменавал за да го повторя, но сега ще го напиша.
          Какъвто и опит да имаш, той е нищожен на фона на опитът във фирмите занимаващи се с производството и разработването на подобно оборудване. При твоят опит би трябвало да знаеш, че начините и методите за самодиагностика са повече от сериозни и няма как неработещ датчик да остане незабелязан или на база на неговите нереални данни да се вземат решения.
          Също така, с твоят опит би трябвало да си разбрал, че по автомобилите не слагат жироскопи. Слагат различни като вид датчици за ускорение и завъртане, които са далече от истинските жироскопи като конструкция и надеждност.


          Така е, отмина времето на майсторите които опираха жичките и ако има искра, значи има ток. Сега се изискват повече познания и мисъл. Само с ядене не става, трябва и акъл...
          Диагностиката на датчиците не може да те предпази на 100%.
          Mисля да спра по темата, горното мнение на Ясен допълва мисълта ми. Ако продължа - ще стане прекалено лично, а такова инфо не искам да споделям в нета.

          Коментар


          • #95
            От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Слабото място на съвременните автомобили не е електрониката, а мотивацията на конструкторите. Там са счетоводители, застрахователи, бюрократи и търговци. Всички те поставят клаузи в техническото задание, които нямат нищо общо нито с безопасността, нито с надеждността, нито с интересите на потребителя.

            А инженерите правят каквото им се възложи.
            И въпреки това, една съвременна кола е в пъти по-стабилна и безопасна, ускорява по-бързо, спира по-бързо и харчи по-малко от коя да е олд-скул-вечната-ремонт-с-тел-и-чуко кола.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #96
              От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              И въпреки това, една съвременна кола е в пъти по-стабилна и безопасна, ускорява по-бързо, спира по-бързо и харчи по-малко от коя да е олд-скул-вечната-ремонт-с-тел-и-чуко кола.
              Тук може доста да се поспори особено за стабилността и безопасността.

              Коментар


              • #97
                От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                И въпреки това, една съвременна кола е в пъти по-стабилна и безопасна, ускорява по-бързо, спира по-бързо и харчи по-малко от коя да е олд-скул-вечната-ремонт-с-тел-и-чуко кола.
                С някои големи условности, да. Защото технологичния прогрес все пак е надделял над глупостта. А условностите са заради някои особено калпазански модели.

                Коментар


                • #98
                  От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                  Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                  Тук може доста да се поспори особено за стабилността и безопасността.
                  Цял съм в слух.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #99
                    От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Цял съм в слух.
                    Моля. Мерцедес W123. Стабилност и безопасност. Коя съвременна кола в класа му е по-безопасна или стабилна?

                    Коментар


                    • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                      Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                      Моля. Мерцедес W123. Стабилност и безопасност. Коя съвременна кола в класа му е по-безопасна или стабилна?
                      Мазерати
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Мазерати
                        Майтапчия.

                        Коментар


                        • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                          Чувал съм за едни спирачни апарати, дето се трошат при 123-ката.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Чувал съм за едни спирачни апарати, дето се трошат при 123-ката.
                            Аз пък съм чувал за няколко съвременни коли, дето педалът за газ има приоритет пред спирачката.

                            Коментар


                            • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Чувал съм за едни спирачни апарати, дето се трошат при 123-ката.
                              Точно пък спирачния апарат как да го строшиш като е б@си туча!? И е толкова просто направен, че няма какво да се счупи.

                              Коментар


                              • От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата

                                Колеги мисля че пак се отклонихме от темата.
                                Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение
                                Ей видях го:

                                "5.3. Повишаване ролята на контрола по спазване правилата за движение.
                                ...
                                - усъвършенстване на системата и законодателството с цел ограничаване на случаите на разсейване на водачите на МПС- ограничаване ползването на мобилни устройства по време на движение, пушене, хранене, пиене и други действия разсейващи водача на МПС;"


                                Странно как в точката за "6.4. Ограничаване на разсейването по време на шофиране." нищо не пише за ограничаване на пушене, пиене, ... Пише само, че разсейват. И си мисля, че това се отнася към: "не е възможно да се изкорени или постави извън закона всяка форма на разсейване."


                                Колкото до горното как колегата разбира цитата 5.3 ? Как и какво и чрез какво да се ограничи.Журналистите правилно си го тъкуват.Неприятното е че се опитват да ни убедят,че с боя за мустаци,ще направят 81 годишен да е енергичен като 18 годишен.Иначе в стратегията има доста подправки само дето няма мръвка или се крие под някое зренце чер пипер.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X