Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
От покачване цените на горивата?Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнениеАми ако критерий е брой загинали през 2010г. бяха 775, а през тази се очертават(дано) под 700. През 2008г. са над 1000, а през 2009г. около 900. Явно има някакъв ефект от нещо. Но от какво?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
И то страшно много! Не е чудно, че по медиите се споменават (макар и не съвсем точно) малко на брой по-конкретни неща, които могат да се серщнат тук-там из текста.Първоначално публикуван от Kozzzec Преглед на мнение... Със сигурност има и плява ...
Напълно възможно. Напоследък ми прави впечатление, че доста голяма част от колите по магистралите се движат около 100-те км/ч. Т.е. с по-ниска от разрешената скорост и за мен най-близкото до ума обяснение на това е стремежът да се пести гориво.Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеОт покачване цените на горивата?Ние не сме неутрални!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Това в червеното е яко- прилагане на екологично приемлив начин за установяване, обезопасяване и отстраняване на опасните дървета;
- разработване на национална политика за намаляване на опасностите от крайпътните стълбове;
 Иначе а дано ама надали.
А за храненето и т.н. го има, но надали е най-важното.
- усъвършенстване на системата и законодателството с цел ограничаване на случаите на разсейване на водачите на МПС- ограничаване ползването на мобилни устройства по време на движение, пушене, хранене, пиене и други действия разсейващи водача на МПС;
- стимулиране прилагането на нови технологии предоставящи в реално време информация за ограниченията на скоростта, оборудване на МПС с ограничители на скоростта, блокиращи устройства при употреба на алкохол и др.;
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Козззец, това
[QUOTE]е пълна измислица!Превишената скорост, шофирането след употреба на алкохол и не употребата на предпазните колани и каски се считат за трите основни фактора за смъртните случаи по пътищата.[/QUOTE
]
 
Има статистика през годините, потърси я, там на първо място е несъобразената скорост. Това някой ако ми го обясни разумно какво трябва да значи... Алкохола беше някъде около 4%.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Ей видях го:
"5.3. Повишаване ролята на контрола по спазване правилата за движение.
...
- усъвършенстване на системата и законодателството с цел ограничаване на случаите на разсейване на водачите на МПС- ограничаване ползването на мобилни устройства по време на движение, пушене, хранене, пиене и други действия разсейващи водача на МПС;"
Странно как в точката за "6.4. Ограничаване на разсейването по време на шофиране." нищо не пише за ограничаване на пушене, пиене, ... Пише само, че разсейват. И си мисля, че това се отнася към: "не е възможно да се изкорени или постави извън закона всяка форма на разсейване."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
По въпроса с разсейването- да вземете да махнете всички тия напомпани мадами по билбордовете ли? И късите полички да се забранят на поне 300 метра от главна улица. Като се замисля и фереджета май ще свършат работа. Абе направо ако ви кастрират да не мислите за глупости и да не се разсейвате- най-добре ще е.
Извинявам се, но ситуацията е направо комична.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Гле'й с'а, ако седалката на водаче е със спускаема облегалка, възможно е той да си лежи по гръб и да натиска педалите, докато девойката дето го е яхнала да В'ръти воланаПървоначално публикуван от Tramp Преглед на мнениеИ аз се замислих по последният ти въпрос (@ Maystor). Ако консенсусно настроена екс-девойка, реши спонтанно да изпълни кратка музикална форма на другаря водач, който здраво е стиснал волана с две ръце и съсредоточено гледа по курса, кой е за е#@ане? Практически казус, такъв...
.
Ако е правоспособна разбира се, тоест има книжка
.
Така въобще се размива субекта на евентуалното наказателно постановление, в колективна отговорност.
Кой управлява, след като единия натиска педалите а друг върти кУрмилото ??? Те ти казус
.
							
						Последно редактирано от Nik Nikolov; 16-08-11, 22:09.Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения
))
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Тук има малко статистика, макар и трудно смилаема:
http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm
Стратегията на какво стъпва?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Стига де, хептен за хлапета ни взе. Тук твърдят, че първата такава система била направена около 1992г. Оставам на теб да изчислиш дали има ESP на 15 години и дали има вероятност да се е натрупала статистика за данните които те интересуват...Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение...Говоря за това, че с оправданието, че ще ни стане "все по хубаво" се отваря нова хранилка. Кой бяга от хубаво, че да му го налагат със закон? Ами ако съм прав? Няма ESP на 15 години, че да знаем как старее жироскопа, как...
Пак казвам, прекаляваш с драматизма... Що не си махнеш сервото на волана и спирачките, да не вземат и те някой гаден номер да ти направят?
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Аслъ...Първата кола с есп ако не ме лъже паметта беше МБ S600 купе през 92ра. А как старее жироскопа - както и да остарее, като се развали - о, ужас, есп-то просто престава да работи. Истинска драма
.
Милото ми прелюдче като го купувах - не му работеха нито четирите завиващи колела, нито абс-а. Голяма трагедия, няколко месеца карах кола само с предни завиващи и без абс
							
						Издъних се на Тюринг теста
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
 пьк аз както казах си имам копче и точно когато ми трябва гада му взимам думата.
Дали и какво ще има по колите е почти без значение ако педала е в ламарината и полицаите глобяват за глупости от рода на Вдигнат номер над лебедката.Тоя номер много вреден ми се вижда и на мен,чак опасен ше ми дойде.
Разбирате ли ми идеята?Когато се оправят глобите и когато знаеш,че ще те нафьрфорят яко,тогава и акьла ще им дойде и вьзпитанието.С копче или без,сьс ситемки или без.......нека трьгна с пилене на светофара пьк да му се обяснявам после,че не е опасно шофиране или системата нещо се прецакала.
На дьлго и широко са го разтегнали,а статистиката е ясна както и сметките им.Ако се намали скороста при катастрофа с 5% загиналите ще са с 20% по-малко,а глобите гледам ги вдигат само с около 20 лева до нищожните 200 за двойно над позволената примерно.За тия по 20 да не говоримTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Ник , практически този казус е доста трудно да се осъществи . Гарантирано ! От личен опитПървоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнениеГле'й с'а, ако седалката на водаче е със спускаема облегалка, възможно е той да си лежи по гръб и да натиска педалите, докато девойката дето го е яхнала да В'ръти волана
.
Ако е правоспособна разбира се, тоест има книжка
.
Така въобще се размива субекта на евентуалното наказателно постановление, в колективна отговорност.
Кой управлява, след като единия натиска педалите а друг върти кУрмилото ??? Те ти казус
.
Трябва колата да е с гюрук , който да е свален , на каката и е доста трудно с една ръка да врътка , а с другата да ръчка лоста ( следователно необходимо е колата да е с автоматични скорости ) и разни други подробности . По-лесно е - лоста на трета и без повече превключване , само подаваш газ - така отпада необходимостта каката да се разсейва с единия лост ....
Ама това е офтопик де
Иначе се сещам за разни други андрешковски методи в подобни ситуации : например в обсъждането на офроуда и Закона за горите . Веднага се появиха идеи за "контрамерки" : един ще кара без номера , друг ше заобикаля бариерите , трети ще се маскира и т.н.
На времето пък вкараха облекчение в плащането на данъка , ако автомобила е под 100 к.с. и има катализатор . С очите си съм виждал подобни автомобили , но с отдавна изкормени катализатори ( поради насищане ) . Данъкът им обаче е по-малко от 20 лв. Аз пък , балъкът , си смених катализатора , за да имам действащ , намаляващ емисиите , но понеже Мерцедеса ми е далеч над 100 коня , jо и данъкът ми е далеч над този с мнимите катализатори .
Тук в случая става нещо подобно : Въпроса не е в това да монтираме тарикатски копчета - прекъсвачи за изключване на есп , абс , тракшън , или каквото се сетите , защото на ония им е хрумнало да ги правят задължителни . Самия факт , че се реагира по този начин , сочи че ония няма как за докажат , че въпросните електроники автоматично ще доведат до намаляване на катастрофите ! Те се конструират , за да помагат на водача ,но не и да ме задължават да ги имам непременно ! Ей тука е проблема . Е що тогава ще ме задължават да се бъркам с 2 бона примерно отгоре , когато си купувам секънд хенд ?!
Следователно : за мен грижата им за безопасността е смесена с нечисти и комерсиални помисли ( ако мога така да се изразя ) .
А това че тези им намерения не са записани в прав текст в стратегията , съвсем не означава , че никъде не го обсъждат . Журналята няма как да си го изсмучат от пръстите и в случая съм склонен да им вярвам .Последно редактирано от Vlado_Ts; 17-08-11, 08:54.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Само не разбрах, къде видя примес от грижа за безопасността.Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеСледователно : за мен грижата им за безопасността е смесена с нечисти и комерсиални помисли
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Странностите на новите стратегии за безопасност по пътищата
Да допьлня само-копченцето си ми идва стандарт,а тия модели които го нямат може да се свьрже 1 и 5 май беше,на буксата за диагностика и я вкарваш в диагностика цялата далаверка.А да видим после кой ще познае как си карам,сьс или без кламерче на буксата.
Сьгласен,че помага,не сьм сьгласен да ми го налагат на сила.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар