Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Специализирано оборудване за палатка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Идеи за осветление ако искаш

    Мека ЛЕД лента на задния капак вързана директно за лампата в багажното,отваряш и ДЕН въпреки доработката по стандартното осветление в колата.Беше ми останала една от сейфа,идеално пасна на задния капак на комбито.
    Светлини за заден ход - аз съм с допълнителни 3 и шалтерче,включваш на задна да дебнеш ремаркето и ден,КС от малкия кръгъл модел и 4 инча Аврора ЛЕД
    Странични светлини за кьмпинга - 2 инча Аврора на магнити 3 броя,4 инча Аврора на магнити и кабел с вход за запалка,че някой път ми трябва да светя на криво както и 4 инча Аврора монтирана на душа и директно копче в колата.4 инча Аврора осветява маса за 10 човека на 5 метра от джипката,2 инча свети цяла нощ,да виждаш кой къде го целиш ако ти крадат моторите.
    Дювала го споменахме вече, Милуоки имат и те много добри лампи,там вече зависи на коя фирма какви батерии имаш
    Мека ЛЕД лента / Лайтфорс имат такива / с велкро и кабел / това може да го забиваш в комбайна ако имаш такъв наблизо /, идеално за палатки,тенти,дървета.Вземи си и няколко червени,да не те папкат комарите до някой гьол.АРБ имат в 2 цвята,жълто и бяло,виждал съм и бяло с червено и копче да си избираш.
    Къмпинг или лампа за палатката по желание,това Дювала много го може.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #32
      Момци, това става ли за моите нужди?

      https://www.vitolux.com/details.php?prodID=20790

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screen Shot 2021-02-09 at 08.16.37.png
Прегледи:407
Размер:262.3 КБ
ID:6706524
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        Аз не мисля да го ползвам със солари: ще си го зареждам през хондичката. Може би след време ще узрея за солар, ама в момента искам нещо да ми бръмчи... :-)
        Дай някой линк за нещо, дето става.

      • s_s1
        s_s1 коментира
        Редактиране на коментар
        https://www.aliexpress.com/item/1005...archweb201603_
        Нещо като тези, но не ми е ясно има ли нужда от БМС, от къде да го поръчам и как се свързва.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Зареждаш ли през хондичката гледай зарядното да е около 80-90% от ампеража който батерията може да поеме иначе поиш кон със сламка.
        Внимавай с модела БМС - някои батерии не зареждат на минусови температури.

    • #33
      През хондичката ще трябва да го зареждаш по няколко часа а и трябва контролер иначе директно на 12 волта изхода ще изпържиш акумулатора.
      0 8 76 36 8 542

      Коментар


      • #34
        Зарядно или контролър трябва за всичко,това зарядно му е малко,продават се зарядни за 220 волта както и преходни от 12 волтова батерия на колата към литиева батерия.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #35
          По-добре на 220, за да може освен от агрегата да се зарежда и от мрежата. Иначе като капацитет, батерията е доста добра.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #36
            Пичове, нищо не разбирам от зарядни и акумулатори. Дайте, моля директен линк към нещо, което върши работа. С Алиекспреса не ми се занимава повече, че няколко пъти ядох дървото.

            Това зарядно върши ли работа?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11380003-423F-4422-A6DB-B7E2C0F8D6B1.jpeg
Прегледи:380
Размер:454.9 КБ
ID:6706672
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Измисли първо какъв е бюджета,че аз морски модели мога да ти дам ма цената не е за бели хора,каква батерия ще ползваш,къде и как ше я зареждаш,как ще я носиш и къде ще е монтирана.

              Литиевата е ако имаш пари и нямаш място,лека е
              АГМа тежи ма пък е прост за зареждане и 5-6 години ще ти издържи,тежи си
              Оловото го има на всяка крачка и е евтинко ма пък тежи и е голяма батерия

              Как я пренасяш
              1 куфар комбо с батерията и зарядното вътре
              2 втора батерия под предния капак
              3 втора батерия на в ремаркето някъде
              4 разнасяш я кат’ тухла четворка и всеки път връзваш кабели и зареждачки

              Зарядно
              1 само за нея / ако е литиева /
              2 уноверсал за колата / ако е АГМ или олово /
              3 преходно зарядно от стартова към литиева
              4 преходно зарядно от стартова към АГМ
              4.1 с ключ
              4.2 автомат
              4.3 каскадно
              5 с кабелите директно

            • icerunner
              icerunner коментира
              Редактиране на коментар
              Като се видим ще поговорим за зарядни и инвертори. С Хондата на първата снимка си тръгнал на прав път, не свивай встрани точно със зарядното
              На кратко Victron blue smart 20/30 A е едно от верните решения.

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Добре, де- убедихте ме, че ще е Виктрон. :-)
              Това ли е контролера:

              https://www.occ.bg/соларен-контролер...a-с-bluetooth

          • #37
            Валентин Стоилов не те ли е страх примерно да го оставиш оборудването докато караш лодката? Имам в предвид ако не си на къмпинг, а в гората, на брега или ...където и да е. Или имаш винаги някой дето е около бивака/лагера?

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              За съжаление, риск винаги съществува...
              Като цяло, избягвам леснодостъпните “туристически” места, подходящи за бързо барбекю, безпаметно напиване и Шабан на корем от голфа. Често оставям пикапа и колесара на брега, товаря всичко на лодката и отивам до място достъпно само по вода.
              От както купих първата лодка, не ми се е случвало да отида на палатка и да няма поне още 3-4 човека компания, та обикновено в лагера има някой. Ноооо, винаги съществува риск са те навести неканен гостенин...

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Повече от 6 патрона не са ми трябвали за да държим навлеци поне на 300 метра от нас

            • kbot
              kbot коментира
              Редактиране на коментар
              @BENZBOSS: А това с патроните, у гръчко как се реализира?

          • #38
            Първоначално публикуван от [COLOR=blue
            Валентин Стоилов[/COLOR]]
            Добре, де- убедихте ме, че ще е Виктрон. :-)
            Това ли е контролера:

            https://www.occ.bg/соларен-контролер...a-с-bluetooth
            Всички изделия на Виктрон са много качествени. Но дали имате конкретната нужда от точно това не е ясно. Може би съм изпуснал, но какъв панел, с каква мощност ще ползвате?
            Каква автономност, колко дена Ви е необходима и с каква сигурност?

            Аз бих спестил доста пари и бих сложил 10 А обикновен контролер без синзъб за 1/10 от цената.

            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Целия масраф можеш да си го спестиш като си седиш у дома. Поне няма да се осмърдяваш на бензин през 3-4 часа.

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Не мисля, че избора е сведен до: “купуваш контролер и батерия за х- пари или не ходиш на палатка”. За осмърдяването: до сега винаги сме държали генератора на двайсетина метра от лагера и миризми на бензин не е имало.

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              А хубавите соларни панели пазят сгодна сянка над софрата.

          • #39
            https://www.occ.bg/lifepo4-%D0%BB%D0...1%80-12v-100ah

            Ето и предложение за батерия съвместима за зареждане с автомобилна инсталация.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Ако избереш тая я внимаваш,че както казах повечето не зареждат на минусови температури,тая не прави изключение,да не се чудиш защо БМСа я спъва в студа и чакат пролетта

          • #40
            Междувременно, благодарение на Сашо (Icerunner), пристигна нова- новеничка поредната палаткаджийска сгода :-)

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DDFF1F05-4427-4C55-9CF4-EEA67CA85A4D.jpeg
Прегледи:314
Размер:271.7 КБ
ID:6707424

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2B1A33F0-F0AC-4762-9B14-1390DDA09FB8.jpeg
Прегледи:306
Размер:349.1 КБ
ID:6707425
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Носи си хубав сгъваем трион,същата работа с повече мъки ма по-тихо

            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Ти зАрежи да е същата работа: миналата година на Беглик, взех една резачка на заем. Намерих един 15 метров паднал бор на другия бряг и бръм с лодката до него. После със щилката си отрязах тридесетина кръгчета по два пръста, хоп в лодката и- рахат! А народа на нашия бряг се биеха за съчки в гората...

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              ОК,резултата същия с повече мъка

          • #41
            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Най-мързеливия начин ако нямаш място за втора батерия или те мързи да я монтираш под комбито.

            Група 31 АГМ батерия,морски терминали,соларен контролър Виктрон с WiFi монтиран до крачната спирачка,2 солара на предното стъкло и дебели кабели с извод за запалка в багажника.

            Храни какво искаш само слънце да има,отделно комбайна се ползва за преносим ток където ти трябва,а под седалката се държи стартова станция ако отплесна и свали батерията под нормалното макар,че хладилника има 3 защити които не позволяват да си утрепаш батерията колко и да си отплеснат.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5C40B414-FED7-46F4-A2D4-B2672142D671.jpeg
Прегледи:590
Размер:461.6 КБ
ID:6705631
            Ако не е много интимно покажи и къде домуваш и си пиеш ракията в пустинята, тук само сагатваш
            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

            Коментар


            • NIKSD
              NIKSD коментира
              Редактиране на коментар
              Ръчкай в тая тема, има няколко снимки от пустинята.
              Брата като има сигнал може да пусне още /сега е около Панама и май не му бачка добре интернета в морето/.

              https://offroad-bulgaria.com/forum/о...-кой/page12

          • #42
            Възможна ли е (по-скоро смислена ли е) комбинацията от компресорно хладилниче на 220 волта (40-50 л) и солар с батерии, контролер и инвертор, или съответно бензинов генератор със зарядно и инвертор?
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Аха,ако го отваряш 3 пъти на ден и деня е 20 градуса макс примерно

            • s_s1
              s_s1 коментира
              Редактиране на коментар
              Към Боса: когато слънцето е силно и грее повече часове и хладилника работи повече. Ако хладилника е на припек, а слънчевия панел на сянка няма да се получи.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Хладилника на припек,панела на сянка......е това аз не го мога

          • #43
            За хладилника има хитрина: какъвто хладилник си изберете на 220в (голям, малък, все едно) може да се преправи на 12/24 срещу 300-400лв и претенциите му за ток ще са много по-малки, отколкото на хладилник 220в захранван през инвертор.

            Сменя се компресора ама що-годен адекватен хладилен техник може да го направи. Ако има крушка вътре - ще трябва и нея ама това вервам никого няма да спре.

            Коментар


            • s_s1
              s_s1 коментира
              Редактиране на коментар
              Китайците продават компресори на 12/24 волта и е елементарно да се заменят, но е необходимо да се добави реле/контактор за термостата, защото "залепва" от по-големия ток.

            • brum
              brum коментира
              Редактиране на коментар
              Йори навремето разправяше, че намерили човек дето преправя компресора за 12в. От това по-евтино май няма.

              Иначе лятото ползвах 40l китайски компресорен хладилник дето се върза на около 400лв с доставката. Е па доволен съм. Ама колко ще живее никой не казва. За захранване - 160w солари и тягово/стартетен гелов акумулатор (exide, 80Ah, към 300лв). И в облачно време акумулатора пълен, а хладилника на 2 градуса.
              Последно редактирано от brum; 12-02-21, 07:35.

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Реле - 2лв, кеф - безценен.

              Отделно че контролерите на повечето такива компресори имат вход включ-изключ който се управлява с милиампери.

          • #44
            Аз имам компресорен хладилник събиращ 72 кутийки бира, соларен панел 100вата, Виктрон 20 ампера регулатор. Цялата тая дандания е вързана към 2 акумулатора в Секвоята с капацитет 180 ампера. 4 дни си потдържа бирата на 3-5 градуса при външна температура в Калигорнийска пустиня “потя се и под опашката”.
            Хладилника бачка на 12 и 110 волта, за да бяма загуби, аз ползвам само 12 волта.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • #45
              Същата Хонда при мен пускаше духалка 2кв на 1ва степен (1кв). Вместо да се мъчиш - вземи EU20i и си реши проблемите.

              При мен този вариант утече и продадох генератора. Читав чувал върши по-добра работа. Генератора ако ще де е от най-тихите пак си шуми яко.

              Ако е крайно студено пъхаш 2-3 шишета от минерална вода подгряти на газовият проточен бойлер до 60 градуса в чувала и вътре става яко жега. Само ги увиваш в някоя дреха да не парят. Ако не ходиш при отрицателни температури друго не ти трябва.

              Коментар


              • rosen_offroad
                rosen_offroad коментира
                Редактиране на коментар
                Между духалка с активен товар и компресор с реактивен товар и гооооолям пусков ток има балкан разлика.

                Аз примерно съм си експериментирал на домашния генератор 8KVA съм му пускал 8KW печка с активен товар

                Ама двигател даже и 2 KVA не може да пуснеш.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X