До: Спомени на бившите танкисти.
ПВО-то е застъпило на дежурство, и тогава там не лети и есенната шума, или не е, и тогава през мястото минава реактивен слон преял боб. Не може да лети? Затова и минава.
На оня полигон си видял ПВО в дежурен режим. Нашето можеше същото, или повече. В Югославия нато имаше големи загуби във въздуха изненадващо за себе си. За друг - не. Сръбските офицери преди това бяха изяли българските учебници по въпроса. Не обичам сърбите и не го крия от тях, но съм чувал повече благодарности, отколкото съм очаквал. Задето някой тука е измислил нещо си, не че аз.
ПВО-то е застъпило на дежурство, и тогава там не лети и есенната шума, или не е, и тогава през мястото минава реактивен слон преял боб. Не може да лети? Затова и минава.
На оня полигон си видял ПВО в дежурен режим. Нашето можеше същото, или повече. В Югославия нато имаше големи загуби във въздуха изненадващо за себе си. За друг - не. Сръбските офицери преди това бяха изяли българските учебници по въпроса. Не обичам сърбите и не го крия от тях, но съм чувал повече благодарности, отколкото съм очаквал. Задето някой тука е измислил нещо си, не че аз.

Навсякъде хвърчат буци засъхнала кал, и поради тази причина задния танк беше завит с няколко слоя брезент, че ако някоя буца нацели оптиката за прицелване става лошо за началниците
. И тогава кемафите се хвалеха, че скоростомерът показвал над 90 км/ч, ама това не се зачита. Относно веригите и ресурса им: за 2 години не видях нито една скъсана верига на Т-72. Разглобявали сме няколко, но това с ключ, за някакви ремонти по ходовата част, иначе не съм виждал скъсани. А танковете се ползваха доста, беше 1988-1990, и все още имаше пари за стрелби и учения.
.
Коментар