Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качествата на танк Т-34

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Качествата на танк Т-34

    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
    Искаш да кажеш че това руско чудо за 300км,или един резервоар гориво ще си изразходи 80% от маслото в него?
    Глупости. По спомени Т-72 събира 60л. двигателно масло. Има и допълнителен 38л. резервоар за масло. Смятай сам. Горивото му стига за 500км.
    По принцип 300км. пробив е нещо нечувано голямо!!
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • От: Качествата на танк Т-34

      Ако смятам правилно 6 литра за 100км,за един резервоар 30 литра. 50% е заминало. Колко литра за нафта му е резервоара?

      Коментар


      • От: Качествата на танк Т-34

        Прочетох, че за "екскурзия" през Европа е бил предвиден Т-80 с ГТД, като в последствие е модернизиран до Т-80У.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Качествата на танк Т-34

          Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
          Ако смятам правилно 6 литра за 100км,за един резервоар 30 литра. 50% е заминало. Колко литра за нафта му е резервоара?
          Да ама тоя резервоар не е на раз.Пробив 100км даже е доста много,после се спира и се доливат разните чорби.
          А резервоарите в танка са много ,не е един.И винаги се смятат разхода почерно и дистанция 300/400км.

          Коментар


          • От: Качествата на танк Т-34

            Къф пробив 100 км, то толкова е живота на 34ката
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Качествата на танк Т-34

              Моторесурса е бил около 300 моточаса, а военновременния В-2 е имал несъвършена дори за тогава конструкция на маслените сегменти и като следствие разход на изгорено масло от 20гр./к.с./час, което ще рече - 450 коня по 20 грама = 9 литра на час. Като се знае, че скоростта при атака е била около 30км/час по пресечена местност, излиза около 30 литра за 100 километра. Разхода на нафта е бил 160-70 гр/к.с./час. И това са бакалски сметки по заводски данни, така да се каже - лабораторни.

              П.П. В една книжка - "Стоманеният юмрук на Сталин", пише, че голяма част от Т-34 и КВ са били снабдени с бензинови самолетни двигатели М-17Т. Не знам колко може да се вярва на тези писания, но този двигател със сигурност се е монтирал на БТ-7 а след това на БТ-7М се е поставял дизел В-2. На танковете са се поставяли двигатели, които са свалени вече от самолети, понеже са с налетяни моточасове (до 40).
              Последно редактирано от коко келеша; 11-04-17, 16:59.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • От: Качествата на танк Т-34

                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                Моторесурса е бил около 300 моточаса, а военновременния В-2 е имал несъвършена дори за тогава конструкция на маслените сегменти и като следствие разход на изгорено масло от 20гр./к.с./час, което ще рече - 450 коня по 20 грама = 9 литра на час. Като се знае, че скоростта при атака е била около 30км/час по пресечена местност, излиза около 30 литра за 100 километра. Разхода на нафта е бил 160-70 гр/к.с./час. И това са бакалски сметки по заводски данни, така да се каже - лабораторни.

                П.П. В една книжка - "Стоманеният юмрук на Сталин", пише, че голяма част от Т-34 и КВ са били снабдени с бензинови самолетни двигатели М-17Т. Не знам колко може да се вярва на тези писания, но този двигател със сигурност се е монтирал на БТ-7 а след това на БТ-7М се е поставял дизел В-2. На танковете са се поставяли двигатели, които са свалени вече от самолети, понеже са с налетяни моточасове (до 40).
                За бензиновите двигатели се казваше, че са в период в който не могат да доставят нужните дизелови двигатели.Без разрешение на бащицата това е нямало да стане.
                За оригиналния двигател не ми е известно колко масло е лапал, настоящите които се експлоатират при нас(3Д12-300 к.с.) се смятат по 2,5 кг масло на час.По мои наблюдения в зависимост от конкретния двигател, може и повече да е.За горивото дават във формулярите повече от реално изразходваното.

                Коментар


                • От: Качествата на танк Т-34

                  Първоначално публикуван от Stoian Ivanov Преглед на мнение
                  За танковете не споря, но това не значи че не са гледали за качество като цяло.
                  Е, тук все пак, ако плата се разпадне-самолета пада. Директна загуба на самолета. Пилота е лесен, бабьи опять нарожают...
                  А при теч или разход на масло-има опасност двигателя да блокира, но забележи-"има опасност", която е леснопредотвратима.
                  Та такива "дребни" нередности са се пренебрегвали, в името на повечето произведени танкове.

                  Първоначално публикуван от Alexr Преглед на мнение
                  Кольо, а дали наистина тези заварки не са били правени от разни 12-годишни, при това недохранени, в господ знае как отоплявано и вентилирано хале. А може да са си били само под навес или направо под небето.При това не са били набарали (това означава, че искат), а са им го връчили (няма не искам) електрожена.

                  Понеже става дума за заварките по немските танкове, това може и да са взети от концлагер деца, примерно на евреи. От както проходил, учил да свири на цигулка, а сега - те ти електрожен и заварявай за живота си. Щото, а не заваряваш, а в тила.

                  Лукса, оръжието им да се произвежда от квалифицирани работници в добри условия и от качествени материали са имали само САЩ.
                  Може и така да е, не ми се рови да проверявам, но нали става въпрос за качеството на заварките по Т-34, че били много грозни. Ми те са си такива и на немските.
                  Защо са такива на единия и на другия танк-друга тема, но е факт, че и при прехвалените (от Търтю) немски машини също има грозни детайли
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • Re: От: Качествата на танк Т-34

                    Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                    Ако смятам правилно 6 литра за 100км,за един резервоар 30 литра. 50% е заминало. Колко литра за нафта му е резервоара?
                    Живко, това не е международен автобус, палиш и се возиш. Режимите на работа на двигателя са съвсем други. Мини 200 км в половин метър кал да видим на джипа какво ще се счупи.

                    Коментар


                    • От: Качествата на танк Т-34

                      https://www.youtube.com/watch?v=SPemWeDBgF0

                      На 4:20, втулката през която излиза цевта на MG-то.
                      Виждат се също и подрезите на "втулката", или както там се нарича, през която излиза оръдието.
                      Подрезът е бракуващ дефект, и същите тези германци които тогава са си позволявали да заваряват с подрези, сега ни вадят душите за същите такива дефекти, макар и мнооого по-слабо изразени.

                      Но тези шевове са сравнително красиви, имаше и много по-грозни, но не ми се търси вече. Когато попадфна на нещо такова-ще го покажа.

                      А обзорът на тези танкове показва и патериците вътре. Едва при тигъра се появява щурвал.

                      Но това е залитане настрани от темата, спрете с личните дрязги, и да си пишем за танкове и кусурите им.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Качествата на танк Т-34

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        подрезите
                        Наш ко се замислих - това чудо е реставрирано, като нищо може да е дело на някой юкеец заварчик разбирач със златни ръце.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • Re: Качествата на танк Т-34

                          Вида и грозноизглеждащи заварки не са критерий за която и да е бойна машина. Въобще не е важно как изглежда.

                          Коментар


                          • От: Re: Качествата на танк Т-34

                            Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
                            Вида и грозноизглеждащи заварки не са критерий за която и да е бойна машина. Въобще не е важно как изглежда.
                            Точнотакае,нопонежесезаговоризагрознитезаварки...

                            Здравината на шева няма много общо с външния му вид.

                            П.П. Спам: вече няма да си играя да слагам интервали между думите, когато не излиза по нормалния начин.
                            Видя се, че с добро няма да се реши проблема, та да започнем с лошо.
                            Призовавам всички да спрат да си оправят постовете, които са написани без интервал, и това като стане масово-и рева към хората занимаващи се с поддръжката ще е масов.
                            Те просто сега са ни отсвирили, и не им се занимава с нас...

                            Това ще го копирам и в темата за проблеми в работата на портала.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Качествата на танк Т-34

                              Тук пишкомерството не е на мода.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • От: Качествата на танк Т-34

                                Тема за размисъл:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име-екипаж-1.jpg
Прегледи:1
Размер:82.1 КБ
ID:5748779

                                За несведущите малък преразказ - Виден деятел от върхушката на военно-промишления комплекс на СССР споделя, че недооценяването на ролята на екипажа в реализирането на бойните качества на дадената машина (Т-34/76) е довела на практика до лишаването на танка от командир (той и мерач) точно по време на бойни действия. Като следствие, независимо от огромното превъзходство в бройки танкове, на самото бойно поле немците обикновено са реализирали числено превъзходство а руснаците са понасяли огромните загуби до 1944-та година.
                                Последно редактирано от коко келеша; 11-04-17, 21:34.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X