До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика
В съпромата шасито от гледна точка на огъването е греда, а за усукването е рамка, а не черупка. Черупка е карОсерията, но когато се слага на шаси тя е просто надстройка единствено с функционални съображения, а якостта е само за устойчивост при сблъсък. Започне ли да играе и носеща роля, вече става самоносеща конструкция.
Че при камиона коя надстройка играе носеща роля? Кабината, легенът, бордът или? Същото е и при автобусите - едните правят шасита и ги оборудват, другите правят каросерията. Не съм чул едните да дават якостни изчисления на другите, за да си менкат опит и да си адаптират своята част от работата. Шасито според производителя е такова, носи такъв товар и точка.
Тенекеджиите, виждали кабрилоет и купе на шаси явно са някакви реставратори или колекционери.
В съпромата шасито от гледна точка на огъването е греда, а за усукването е рамка, а не черупка. Черупка е карОсерията, но когато се слага на шаси тя е просто надстройка единствено с функционални съображения, а якостта е само за устойчивост при сблъсък. Започне ли да играе и носеща роля, вече става самоносеща конструкция.
Че при камиона коя надстройка играе носеща роля? Кабината, легенът, бордът или? Същото е и при автобусите - едните правят шасита и ги оборудват, другите правят каросерията. Не съм чул едните да дават якостни изчисления на другите, за да си менкат опит и да си адаптират своята част от работата. Шасито според производителя е такова, носи такъв товар и точка.
Тенекеджиите, виждали кабрилоет и купе на шаси явно са някакви реставратори или колекционери.
Коментар