Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

    И откъде идва тая разлика в масите? Шасито си е самодостатъчно и при една и съща дължина, дали отгоре има цяла каросерия или само две седалки е все тая и не се пипа. Теглото идва от добавена маса отгоре. Като няма покрив, какво има, за да тежи толкова?

    Самоносещите натежават, защото покривът и гредите участват в поемането на огъващото натоварване и понеже са далече от неутралната линия, могат да са по-леки. Като няма покрив, носещите профили са по дъното, т.е. близо до неутраблната линия и съответно трябва да са по-масивни за да постигнат същата устойчивост. Който не си спомня СъпроМат-а, да пита. С други думи - на самоносеща без покрив така й се подсилват профилите отдолу, че замязват на шаси и разликата се явява колкото е между кола със шаси и такава без, образно казано.

    Коментар


    • #62
      До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

      Като е на шаси и няма покрив, единствено трябва ролбар, за да оцелееш когато се търкаляш. За тегло, може и да тежи, ама май не е много сериозно изменение в конструкцията...
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #63
        До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

        Лодката се променя, лодката ... Нали някой трябва да осигури коравина на тая конструкция и без да я подпира покривът и. И рамка, която да издържи тия шпригли. И при преобръщането. Понеже когато са измисляли тая сгъваема конструкция и падащото челно стъкло, както и сега, никой не се е интересувал от никви барове. Ни рол, ни бул, ни дявол на магаре.
        Макар че в случая е било обратно, и в цивилното Ге е направена същата глупост, която в Патриота. Тенекиената самоносеща кабина дявол знае защо е закована върху безсмислената крайно тежка рама. Та таралясника да е ни риба ни рак. Крачката е довършена чак в М-класата, която вече няма нищо общо с джиповете, но вече не е и измислено тежка.

        Ммм ... Свалянето от въоръжение на транспортно средство след петнайсетина години експлоатация е развитие? Това сигурно е нова дума в армейското планиране. Но по-вероятно - признаване на петнайсетина годишна грешка. Все пак.
        Когато някакво развитие е назад, това се казва деградация. Щом за някого е гордост че деградира, никой не може да го спре. А всички тия кантори деградират рязко. Вече не могат да произвеждат нито амфибии, нито половин - три четвърти тонни джипове, нищо. Паркетници може да прави всеки, но очевидно в настъпващия свят те ще са по-безполезни от контрабас в колбасарски цех.
        Последно редактирано от Стефан; 19-08-08, 16:51.

        Коментар


        • #64
          До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

          Коравината на каросериите, поставени върху рама, се осигурява точно от тази рама. Рамата на открития "Г", е абсолютно същата, като на закрития. Както и на открития УАЗ е същата като на закрития /Хънтър, не Патриот/. "Разните барове, рол и бул" са едно много добро решение, много по добро от подвижните шпригли. При военните машини, този компромис се прави поради изискването за възможно снижаване на силуета.
          "Тенекиената кабина" на МБ не е самоносеща, въпреки, че реално може и да работи така - за тези стандарти на осигуряване и резервиране говорех погоре. За практическия им смисъл може да питаш Тодор Христов.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #65
            До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

            Помогнете да намеря тия Г-класи в Американската армия че от два дена ги търся и нищо. Само Хамъри братче. Притесних се вече. Можели новината да е от три години и да не знам.

            Коментар


            • #66
              До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

              Коравината не може да се осигури от никаква рама, понеже се отнася за лодката. Това е напълно отделен от рамата предмет, не се излагай. Даже са свързани през тампони. А коравината, както е известно, е обемна характеристика, присъща на одинарни кутии, и не на шарнирно свързани агрегати.
              На тенекиения УАЗ тенекиения покрив е сложен като проста замяна на брезентовия, на същата лодка. Глупостта Патриот, вече е самодостатъчна самоносеща кабина, сложена върху шасито на 469. Същата дивотия, като Г класата, произлязла от аналога на 469 - Волф.

              Коментар


              • #67
                До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Помогнете да намеря тия Г-класи в Американската армия че от два дена ги търся и нищо. Само Хамъри братче. Притесних се вече. Можели новината да е от три години и да не знам.
                Ами те едно са му спретнали едно сложно име (Interim Fast Attack Vehicle) и второ, може би все пак предпочитат да си показват хъмвитата.









                LKW gl leicht Wolf
                Interim Fast Attack Vehicles (IFAV)


                The Marine Corp's Interim Fast Attack Vehicle (IFAV) is a DaimlerChrysler model of the Mercedes-Benz MB 290 GD 1.5 ton truck off-road vehicle built as the Wolf Gelaendegaengige Kleinfahrzeuge {small all terrain vehicle} for the German Bundeswehr. First deployed to a US Marine unit in November 1999, the IFAV replaces its early 1980s counterpart, the M-151 Fast Attack Vehicle, which previously served as a smaller attack version of the humvee. Of major importance to Marine commanders is the increased offensive power the IFAV offers. A primary advantage of the IFAV is its ability to be transported internally by Marine Corps’ workhorse aircraft, to include the CH-46 Sea Knight, CH-53 Sea Stallion, and in the future, the V-22 Osprey. Other improvements to the IFAV have made it far superior to the M-151 in most respects. The M-151 didn’t quite have the mobility, speed, or durability to get Marines into the environments they will need to be in during the 21st century. The M-151’s tendency to tip over as well as the fact that it used flammable unleaded fuel, made it a safety liability. Run by safer diesel fuel and equipped with greater handling ability, the IFAV appears to be tailor-made for the Marine Corps.
                http://fas.org/man/dod-101/sys/land/...olf-000616.htm

                Ей ти и картинка от Афганистан

                П.П. Че и видео се намери
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 20-08-08, 00:00.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #68
                  До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                  Да, явно не се гордеят. В случая "преходен" значи "до приемане на въоръжение на ..."

                  Коментар


                  • #69
                    До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                    Аха. Мерси.
                    Сменили дядото на джипа




                    с Г-класи.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Да, явно не се гордеят. В случая "преходен" значи "до приемане на въоръжение на ..."
                      А ти що лъжеш че са сменили Хамърите бре.
                      От как ги бронираха жертвите след IED намаляха на половина.
                      Тая Г-класа как я виждаш в Ирак. Ще ги пуцат с прашки с тва кабрио.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                        Не, просто не са свършили нищо. Като всички истински мошенници.
                        Имаха собствена програма за джип за морската пехота. С разни сплетни и рушвети успешно я затриха. Сега пак щели да имат нова. Геленда не им върши работа по собствената им оценка.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                          Писах, писах, пък нещо стана грешка и ме мързи пак.
                          А то така и така се появиха картинки - не, че не си виждал и на живо де.
                          Ма що да не приказвш - може някой да се хване.
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • #73
                            До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                            Ква е тая терминология - лодки, кори и т.н.? При автомобилите, шасито е това, което свързва агрегатите и самостоятелно осигурява якостните характеристики при товар в някакъв диапазон. Квото сложат отгоре, все е товар - дали ще е фургон, платформа или просто две седалки няма значение. Шасито не се пипа и променя в зависимост от надстройката.

                            Затова и старите американски коли много лесно са изкарвали и кабриолетни модификации - като са все на шаси, спестяването на покрива е въпрос само на приумица. Естествено, всички такива кабриолети са по-леки от покритите версии.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                              Да. Знаеш ли кои най-лесно ще се хванат? Автотенекеджиите. Те всичките са виждали разликата между купе и кабриолет. Също така просяците, и те знаят разликата между кашон с капак, и кашон без капак. Ялите консерви - и те сиромасите. Като отрежеш горния капак, кутията си стои здрава на стискане. А като отрежеш откантения ръб, не щеш ли почва да се гъне лесно. Е те тва е то разликата между кабриолета и катастрофиралото купе с откъснат покрив. А това вече е друг конвейер, и все едно друг завод. Друга кола, бих казал.
                              В съпромата темата се казва кутия, черупка, и разните им производни.

                              Камион бе колега, камион. Нормалният брезентов джип е много малък камион. Към карусерията на който има нормални камионски изисквания. Това че някой, щото го мрази, носи от девет кладенеца вода и се прави че не разбира за кво става дума, е друга история. Макар че в момента се занимаваме тъкмо с нея за съжаление.
                              Лодката си е нормален жаргон. Разкарай калниците, и няма да имаш въпроси.
                              Последно редактирано от Стефан; 20-08-08, 00:47.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Бронирани машини, екипировка на турската армия, използване и тактика

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Тая Г-класа как я виждаш в Ирак. Ще ги пуцат с прашки с тва кабрио.
                                Е явно командването им поне малко го е грижа за войнишкия живот,защото на нашето въобще това не му идваше на ума.
                                Последно редактирано от kinex; 20-08-08, 10:00. Причина: неправилен цитат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X