Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Схватките в Украйна откъм техническата им част

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Напротив, по спомени издържат на 6 куршума 7,62мм.!
    Съгласен с което. Не помня дали имаше реглаж на кнобката на самия компресор (и скала на манометъра) за "Стискай задник" както имаше за пясък, сняг и прочее, но със сигурност издържаха поне на някакви попадения при надупен до откат компресор.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

      Явно са били специални.
      Аз втората година от казармата бях командир на брегова РЛС, теглена от Краз 6х6, плюс два зила 131 с агрегати. Нашите гуми се пукаха и не държаха - максимум пирон и то да я караш бавно, полу спаднала. Като пуснеш налягането, после чакахме минути да го вдигне в гумата - когато е здрава.

      Коментар


      • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        Що за линейка е това ?

        и как може, сепаратистите да натоварят 40 ранени в подобен камион в опит да ги евакуират от полесражението ?
        Нищо чудно, че водача на камиона е бил убит със снайпер / не е ли бронирано предното стъкло/, а останалите ранени - разстреляни като кучета на място.
        Вижда се къде се е стичала кръвта.

        И още един технически въпрос - нали гумите на този камион се помпат сами, и той се движи, макар и да има попадения в тях ?
        Или украинската национална гвардия реализирала тази победа, ползва някакви специални боеприпаси ?
        Същият КАМАЗ от друг ракурс. Без варианти и без никакъв шанс. Ако наистина в каросерия били са ранени и камион бил обозначен с флаг с червен кръст...





        Коментар


        • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
          Напротив, по спомени издържат на 6 куршума 7,62мм.!
          Само при РАБОТЕЩ двигател!

          Коментар


          • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

            Самонапомпващата система на ЗиЛ 131 и Камаз е практически идентична защото компресорите са еднакви . Аз лично съм карал няколко дни без проблеми с 2 дупки на едната гума . Надянах една скоба от тия за снаждане на греди и компресора спокойно компенсираше издишащия въздух . За кратко време и повече пробойни може да понесе за сметка на резерва в бутилките . Компресора е с дебит около 200 литра в минута така че всичко което е като утечка повече от това се компенсира за кратко от резерва на бутилките и от въздуха в другите гуми ако са отворени кранчетата .
            Последно редактирано от sek.1; 27-05-14, 18:00.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

              Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
              Сериозни основания цитира този приказ... Не мога да повярвам че е реален документ.
              Защо да не е нормален ? Във военно време за мародерство особено над цивилното население се разстрелва на място . От такива ситуации се възползва криминалния контингент . На руски болгарка казват на ъглошлайфа и козия крак така че пряка връзка едва ли има .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                И още един технически въпрос - нали гумите на този камион се помпат сами, и той се движи, макар и да има попадения в тях ?
                Помпят се, ама преди това трябва да се развърти кранчето на всяка джанта със специално ключе. Нещо, което не се прави почти никога.

                Коментар


                • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                  Системите за регулиране налягането на въздуха в гумите е предназначено за повишаване на проходимостта на автомобилите. В техническата литература не съм срещал да пише за компенсиране на налягането при пробита гума. Аз съм карал ЗиЛ със спукана гума една седмица, но като знам сечението на тръбичките за въздух, не знам как ще компенсира изпускането на повече от една дупка/напр. 7.62мм./ на гума.

                  Коментар


                  • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                    Дупката от куршум в гума е много малка и практически е сравнима с тази от пирон . Гумата се затваря и нещата са поносими .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                      То когато простреляш гума,на движещ се автомобил,не е като на филмите,нито колата се преобръща,нито гумата изпуска веднага.Преди много години ,гоних ме една Лада,бях и вкарал 5 патрона в една задна гума(разбрах ме го след добра гонка)и тя си продължи да бяга пред нас поне 2-3км.

                      Коментар


                      • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                        Има гуми издържащи няколко попадения и запазващи частични качества, но те са сравнително нови разработки. И най-важното са достатъчно скъпи, за да бъдат на Камаз в Украйна.

                        Помпенето е главно опция за регулиране на налягането в движение - писах го погоре, да не се повтарям.
                        Последно редактирано от derhunter; 28-05-14, 23:16.

                        Коментар


                        • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                          Това подчертаното как да се разбира? Нещо взе да се вживяваш. Системата за непрекъснато подаване на въздух откакто е въведена винаги се е използвала освен за регулиране на налягането в гумите и за компенсиране при спукани такива. И до допустими граници работи и то много сполучливо.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                            На сваления беспилотник някой да има снимки?
                            байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                            Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                            Суперспам - спама на суперите

                            Коментар


                            • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                              Това подчертаното как да се разбира? Нещо взе да се вживяваш. Системата за непрекъснато подаване на въздух откакто е въведена винаги се е използвала освен за регулиране на налягането в гумите и за компенсиране при спукани такива. И до допустими граници работи и то много сполучливо.
                              Не ти разбирам въпроса, нито защо е червеното ? На какво се вживявам ? Споделям пред колегите опита си от казармата.

                              Ако прочетеш какво съм писал ще видиш, че е същото което ти си писал.

                              Ако имаш повече опит от мен, моля сподели.

                              Коментар


                              • От: Схватките в Украйна откъм техническата им част

                                Ми тази система е предвидена , когато на машина , в по-бойна от казармената обстановка и целнат гумата да продължи мисията си.А не да вика варема под обстрел. И с нея система отпада нуждата да се разкарват по поляните компресори заради помпане на гуми.
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X