Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миг 29 с Ген. Румен Радев

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    ...чак пък.

    Правят се и повече, когато пилота е във върхова кондиция(и физическа, и психическа) и мотивиран. И без да лази после. Ама не става всеки ден. Не заради желание - просто всеки си има лимит, дето може да понесе.
    Разбира се.През ВСВ немските пилоти са правели (до колкото си спомням)по 7-8 бойни полета на ден и то без противопретоварващи костюми и ЕДСУ , но колко ще издържиш на това темпо? Освен това кондицията на един генерал не е като на ст.лейтенант.Сам разбираш , че усреднявам за по-лесна сметка.
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #62
      От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

      Скоростите които са развивали самолетите през втората световна са доста далече от сегашните . Варианта G 6 на Ме 109 достига максимална скорост 630 километра и крейсерска около 500 . Това са скорости смешни за днешните реактивни изтребители .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #63
        От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

        Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
        Разбира се.През ВСВ немските пилоти са правели (до колкото си спомням)по 7-8 бойни полета на ден и то без противопретоварващи костюми и ЕДСУ , но колко ще издържиш на това темпо? Освен това кондицията на един генерал не е като на ст.лейтенант.Сам разбираш , че усреднявам за по-лесна сметка.
        Ахъм. Горе цитирах. Баща ми е с над 2000ч (колко над и той не помни), пенсиониран на 37 години като майор (ако помня добре). Пък и не е важно само колко са часовете, а как си летял през тия часове. Щото едно е да си похвърчиш 2 часа с една зарядка, а друго е да я смажеш за 20 минути с фигури и прочие.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #64
          От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

          Sparky е прав. Някой да е виждал как се лашка локвичка пот в гумата на ГША6а? А колко е разликата в теглото на височинния костюм преди и след кратък полет?
          Едно да облиташ времето, друго е фигурки... /или поне костюма е доста по лек.../
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #65
            От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Скоростите които са развивали самолетите през втората световна са доста далече от сегашните . Варианта G 6 на Ме 109 достига максимална скорост 630 километра и крейсерска около 500 . Това са скорости смешни за днешните реактивни изтребители .
            За мое огромно съжаление никога не съм летял на изтребител,но доколкото знам физическата умора идва от претоварването а не от скоростта.При Ме109 ограничението при претоварване е същите 10g,както и при МиГ-29(по спомен).И пак повтарям-без противопретоварващ костюм (който много помага на пилота) и без електроники и компютри които да мислят и действат вместо теб.Към това трябва да прибавиш , че става дума за боен а не за учебен полет(т.е. там го има и фактора тежко психическо натоварване).Но както и да е.

            Баща ми е с над 2000ч (колко над и той не помни), пенсиониран на 37 години като майор (ако помня добре).
            Много пилоти твърдят , че гръбнака на авиацията са капитаните. Системата е толкова сложна , че абсолютно всеки летец рано или късно става командир (на нещо) и започва да набляга на бумащината.Ако баща ти беше останал във ВВС до полковник(т.е. още 10 год) , едва ли щеше да прехвърли 2500-2600 часа(както повечето пилоти от времената когато имахме ВВС).

            Пък и не е важно само колко са часовете, а как си летял през тия часове. Щото едно е да си похвърчиш 2 часа с една зарядка, а друго е да я смажеш за 20 минути с фигури и прочие.
            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
            Sparky е прав. Някой да е виждал как се лашка локвичка пот в гумата на ГША6а? А колко е разликата в теглото на височинния костюм преди и след кратък полет?
            Едно да облиташ времето, друго е фигурки... /или поне костюма е доста по лек.../
            Абсолютно вярно!

            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
            . По оценки на българските специалисти нальота на български летец (изтребител) не трябва да пада под 90-100 часа/год(разликата в часовете идва от там , че в нашите ВВС програмата по време на полет е доста по сгъстена-т.е. няма разтакаване и размотаване във въздуха което дава нальот , но ощетява подготовката). Само при това положение може да се каже , че имаме подготвени летци.
            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
            ...то по-принцип и три са много особено при МВБ(маневрен въздушен бой)...
            Последно редактирано от ЕМО; 19-07-12, 00:20.
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • #66
              От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
              За мое огромно съжаление никога не съм летял на изтребител,но доколкото знам физическата умора идва от претоварването а не от скоростта.При Ме109 ограничението при претоварване е същите 10g,както и при МиГ-29(по спомен).И пак повтарям-без противопретоварващ костюм (който много помага на пилота) и без електроники и компютри които да мислят и действат вместо теб.Към това трябва да прибавиш , че става дума за боен а не за учебен полет(т.е. там го има и фактора тежко психическо натоварване).Но както и да е.
              Боен не значи тежък. Не правят висш пилотаж и не се "тепат" наужким или наистина всеки ден. А без костюм днес никой не лети, така или иначе. А и всеки понася различно различните неща. Например има хора дето не са чак "блестящи" пилоти, но отнасят на гърба си много повече работа от други. Много са факторите и не е само до желание и психика а и до чисто природни дадености. И най-железния мъжага да си, ако при претоварване 4 клюмваш (което реално не зависи само от теб) - не ставаш, и толкоз. Пращат те да летиш на ония хвърчила с големите перки, и толкоз.

              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
              Много пилоти твърдят , че гръбнака на авиацията са капитаните. Системата е толкова сложна , че абсолютно всеки летец рано или късно става командир (на нещо) и започва да набляга на бумащината.Ако баща ти беше останал във ВВС до полковник(т.е. още 10 год) , едва ли щеше да прехвърли 2500-2600 часа(както повечето пилоти от времената когато имахме ВВС).
              Ама той затова се уволни. И до сега ми казва че в ония години е летял колкото си е искал, и точно затова е щур късметлия на фона на сегашното положение. И като е видял какво става (и горе споменах - части, гориво и прочие), а и като е започнал да усеща че излиза от най-добрата си форма си е решил че е редно да се ориентира към приключване.

              На мен ми е болно сега като отида до квартала в Нови Искър (отидох веднъж, и сигурно няма да повторя никога). Там ми е минало детството - първите 7 години. Като знам какво беше и какво е сега, направо ми е отвратително. От цялата работа е останал един МиГ 15 (може и 17, не помня), докаран между блоковете, който по мое време го нямаше. Предпочитам да не бях ходил въобще, а да го помня както беше. Смятай какво им е на хората, минали през това, като гледат какво става сега.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #67
                От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                На мен ми е болно сега като отида до квартала в Нови Искър (отидох веднъж, и сигурно няма да повторя никога). Там ми е минало детството - първите 7 години. Като знам какво беше и какво е сега, направо ми е отвратително. От цялата работа е останал един МиГ 15 (може и 17, не помня), докаран между блоковете, който по мое време го нямаше. Предпочитам да не бях ходил въобще, а да го помня както беше. Смятай какво им е на хората, минали през това, като гледат какво става сега.
                Да! Знам! Наистина тъжно! Ако напиша това което ми се иска да напиша,току виж съм си поканил НСБОП на гости да ми проверят бандерола на цигарите...!
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #68
                  От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                  Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                  За мое огромно съжаление никога не съм летял на изтребител,но доколкото знам физическата умора идва от претоварването а не от скоростта.При Ме109 ограничението при претоварване е същите 10g,както и при МиГ-29(по спомен).И пак повтарям-без противопретоварващ костюм (който много помага на пилота) и без електроники и компютри които да мислят и действат вместо теб.Към това трябва да прибавиш , че става дума за боен а не за учебен полет(т.е. там го има и фактора тежко психическо натоварване).
                  Няма как претоварванията да са еднакви при положение че старите витлови самолети имат много по ниски скорости на пикиране и щопора (неконтролируема ротация) настъпва много преди звуковата бариера . Самата форма на самолетите и крилата не позволява развиване на скорости дори и близки до звуковата . Същото е и със скоростите на изкачване и набирането на скорост . Реактивната авиация в това отношение е много по напред .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #69
                    От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                    Само една мила схемичка на афганските ВВС... без да се заяждам.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                      Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                      Само една мила схемичка на афганските ВВС... без да се заяждам.
                      Прилича на оборудването на читаво оборудвани митници в държава която има проблем с дрогата.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #71
                        От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                        Не е факт, обърните внимание на количество на транспортни и щурмови хеликоптери и транспортните самолети.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                          Първоначално публикуван от Sibirski Преглед на мнение
                          Не е факт, обърните внимание на количество на транспортни и щурмови хеликоптери и транспортните самолети.
                          Аха, а изтребителите ще ги борим с Чесни.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                            Само по бройката битката е вече изгубена.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Аха, а изтребителите ще ги борим с Чесни.
                              Просто не е предвидена възможност за ПВО и това едва ли е случайно ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                Срещу кой ще се водят въздушен бой?
                                И на тях, както и на нас, не ни трябват ВВС. Не си струва да харчиш пари за защита на нещо, което можеш да купиш с жълти стотинки.
                                Първо идва държавната политика, след нея икономическите успехи, евентуално след тях - мислим за армия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X