Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миг 29 с Ген. Румен Радев

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

    Да си дам и аз моите 5 пари по темата.

    Баща ми казва, че "Отличен" се пише само на пенсиониран авиатор. Той е такъв - да ми е жив и здрав.

    За мен лично титлата "Велик авиатор" може да стои само пред името на такъв който е дал живота си в бой или при изпълнение на служебните си задължения в мирно време. Такива има много, за тях се сещаме малко, а паметници, които заслужено да ги величаят май нямаме изобщо. За съжаление!

    Моите уважения към ген.Радев, но на него не може да бъде присъдена нито една от двете "титли". От все сърце обаче му пожелавам да е жив и здрав и когато му дойде времето да стане заслужено "Отличник".
    Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

    Коментар


    • #32
      От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

      За мен генералът е голям късметлия. Летял е на L-29; L-39, МиГ-15; МиГ-17, МиГ-21; МиГ-29. Това е почти цялата техника от времето, когато България имаше бойна авиация. Предполагам, че докато е учил в САЩ е летял и на F-15-16. Това е голям шанс, а другото са подробности за един истински авиатор.

      Коментар


      • #33
        От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

        Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнение
        ... Моите уважения към ген.Радев ...
        В същност, възникналият спор няма много общо с въпросния генерал. Никой не му оспорва професионалните качества (като изключим приписаното му тук величие), а още по-малко видях някой да го оплюва.

        Въпросът е може ли да сочим като повод за национална гордост това, че все още имаме поне 2 изтребителя и някой и друг добър пилот, годни да водят въздушен бой (бил той и учебен) или пък това, че 2 военни хеликоптера взеха участие в гасенето на горски пожар???
        На мен ми се струва, че, ако това ще са ни поводите за национална гордост, то положението е много зле и летвата е свалена много ниско ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #34
          От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

          Напълно съм съгласен с последния пост на Чавдар.

          Ама такива са времената, не можем да сме живели и при Кубрат, и при Крум и при Симеон. Трябва да преживеем и лошите времена, а сега сме в такова май...

          Ама май ние сме по-по-най щото живеем по времето на бат Бойко.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #35
            От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

            Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнение
            "Отличник".
            Понеже сме от един випуск от ВНВВУ-то - да то беше един от отличниците на випуска ....аз бях по към опашката

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            .... един истински авиатор.
            "Пилот от бога"...както и при шофирането...... Един истински авиатор, авиация (особенно бойна) не прави. Над определено ниво се явяваш повече мениджър отколкото пилот, а перфектния пилот не е задължително добър мениджър.....

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            ....ако това ще са ни поводите за национална гордост, то положението е много зле и летвата е свалена много ниско ...
            Така е, пък и интервюто е прекалено старо. Цонев кога беше "новия министър"....
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #36
              От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

              Ето кратка биография:
              http://100.airshow-bg.com/wp-content...ba_vvs_zam.pdf

              Не знам колко са му часовете към момента, и със сигурност не бих си позволил да коментирам професионалните качества на човек, който нито познавам, нито пък съм в позицията да ги коментирам, защото най-малкото нито съм упражнявал професията, нито съм бил в кой-знае колко близък досег с нея.

              Единственото, на което ще си позволя да "натъртя" е факта е че към момента е на 49. Тоест, отдавна не е в топ формата си. В тая професия ЕГН-то не прощава. Баща ми например се пенсионира на 38, не поради здравословни причини, а защото, цитирам "Някои неща започната да ми стават прекалено трудни. Неща, дето преди правех с лекота.". Това са няма и 20-ина години стаж. Някои не издържат и толкова (здравословни причини например), а някои не стигат и до пенсия. И отново цитат за хавата към 1984-та година "Започна да няма части, започна да няма гориво, започна да става трудно да поддържаш пълноценна кондиция.".


              @Keltis - Относно 600-те часа годишно, всяка година - някой някъде сериозно те е 'лъзнал. 600 часа и отгоре можеш да направиш на някой самолет, дето кара кокошки от България за Афганистан например, ама не и в самолет като тоя, за който иде реч. Ето ти по колко нальот имат едни, дето си летят буквално колкото си искат:
              http://www.monitor.bg/article?id=296493


              Относно останалото - не подценявайте професията и това, с което тия хора се справят ежедневно. Много малко хора са способни на това. Дори и само това е достойно за уважение. Пред това претоварванията на "госпожиците милионерки" от формула 1 например са буквално детска игричка.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                Според мен, нека всеки сам определя кой да му е личен пример и от кого да се възхищава.
                А който се чувства способен, да послужи за по-добър пример...

                Коментар


                • #38
                  От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Ето кратка биография:
                  http://100.airshow-bg.com/wp-content...ba_vvs_zam.pdf

                  Не знам колко са му часовете към момента, и със сигурност не бих си позволил да коментирам професионалните качества на човек, който нито познавам, нито пък съм в позицията да ги коментирам, защото най-малкото нито съм упражнявал професията, нито съм бил в кой-знае колко близък досег с нея.

                  Единственото, на което ще си позволя да "натъртя" е факта е че към момента е на 49. Тоест, отдавна не е в топ формата си. В тая професия ЕГН-то не прощава. Баща ми например се пенсионира на 38, не поради здравословни причини, а защото, цитирам "Някои неща започната да ми стават прекалено трудни. Неща, дето преди правех с лекота.". Това са няма и 20-ина години стаж. Някои не издържат и толкова (здравословни причини например), а някои не стигат и до пенсия. И отново цитат за хавата към 1984-та година "Започна да няма части, започна да няма гориво, започна да става трудно да поддържаш пълноценна кондиция.".


                  @Keltis - Относно 600-те часа годишно, всяка година - някой някъде сериозно те е 'лъзнал. 600 часа и отгоре можеш да направиш на някой самолет, дето кара кокошки от България за Афганистан например, ама не и в самолет като тоя, за който иде реч. Ето ти по колко нальот имат едни, дето си летят буквално колкото си искат:
                  http://www.monitor.bg/article?id=296493


                  Относно останалото - не подценявайте професията и това, с което тия хора се справят ежедневно. Много малко хора са способни на това. Дори и само това е достойно за уважение. Пред това претоварванията на "госпожиците милионерки" от формула 1 например са буквално детска игричка.
                  Ти не прочете ли кой ме е лъзнал......жалко, аз мисля, че добре съм написал кой ме е лъзнал.Може и да е сложил просто една 0 след 65 хахахахахах ей така за авторитет и прах в очите.Само дето после много му се смяхме като посмятахме малко......нейсе, все ми е тая за накакви шапки или шлемове....
                  А колкото до историите за повярването, анголски негри и прочие......отдавна гарнитура от лозунги не ям и.....тия неща съм ги оставил на колегита Вдъхновенко и Дръзновенко
                  Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                    Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                    А колкото до историите за повярването, анголски негри и прочие......отдавна гарнитура от лозунги не ям и.....тия неща съм ги оставил на колегита Вдъхновенко и Дръзновенко
                    Точно това е лошото!!!
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #40
                      От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                      Защо не виждам мнението на @сухой.
                      Един високо квалифициран пилот изтребител,който е и с квалификация и за гражданско въздухоплаване.

                      ...
                      тия изроди ме облетяка на слизане от Беклемето. Сякаш загивахме. Такова беше усещането.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #41
                        От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ... И отново цитат за хавата към 1984-та година ...
                        Eто ти цитат (от посоченото по-горе интервю на генерала) към настоящия момент:

                        ... Проблемът не е, че напускат опитни пилоти. Те ползват правото си да излязат в заслужена пенсия. Проблемът е, че тяхното място трябва да заемат млади летци с недостатъчна подготовка, гарантираща безопасно изпълнение на задачите....
                        Който иска - да се гордее, че си имаме генерал, който бил отличен пилот. Ама той е от кадрите, обучени по времето на др. Живков ...
                        Пък на мене ми е неуютно, че младите летци нямат достатъчна подготовка за да не се пребият и/или да потрошат машини за милиони.

                        Като гледам, и хеликоптерите над Витоша са били пилотирани от генерал и полковник ... Мааму стара, това е работа за старши лейтенанти, капитани, майори! Стигне ли се дотам в една армия генералите да "влизат в окопите", значи положението е тотално осрано!!! Каква национална гордост, какви 5 лева?!?

                        Ей това е лошото, а не че някой не кълве на патриотарски лозунги!
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                          Чавдаре , ти още ли не си разбрал , че ние армия (в частност ВВС) ВЕЧЕ НЯМАМЕ ?!?

                          Редакция: това не беше заяждане към Чавдар. Просто ми е много болно...
                          Последно редактирано от ЕМО; 09-07-12, 23:59.
                          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                          Джон Кенеди

                          Коментар


                          • #43
                            От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                            Защо се карате и за какво спорите? Нещата са ясни- пари за тия работи няма, не се лети достатъчно, подфотовката не е на предишното ниво, пари няма, не се лети достатъчно...
                            Навремето в Каменец като не се чуваха самолетите, ни беше странно /дете бях и пак ни правеше впечатление/. След години в "графа" като летят 2 дни подред се смяташе за много летене. И се молеха да са "дневни прости", че да не "прекъснат" някои. Сега като слушам...
                            Бойната авиация струва много пари. Подготовката на пилоти е отвратително скъпа. Пари за това сега няма...
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #44
                              От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                              Чавдаре , ти още ли не си разбрал , че ние армия (в частност ВВС) ВЕЧЕ НЯМАМЕ ?!?
                              Не "в частност", а въобще. А ВВС нямаме отдавна. Вероятно едни 20-ина години вече.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Миг 29 с Ген. Румен Радев

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Не "в частност", а въобще. А ВВС нямаме отдавна. Вероятно едни 20-ина години вече.
                                Имах в предвид ВВС като част от армията.Нещо повече-според мен авиацията окапа първа (просто тя като пари е най-скъпа).
                                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                                Джон Кенеди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X