Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

    Първоначално публикуван от влади кх Преглед на мнение
    Благодаря ви колеги! Само ми кажете греста на denikol(червената) става ли за тези лагери
    Точно за там е !
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

      Здравейте,
      след като направих поръчка вчера на стойност ~250лв за пълни китове лагери на линка и swingarm-а, живо се интересувам от качествена грес за свазването им.
      Виждам има разни предложения но не ги намирам на пазара, бихте ли ме посъветвали за лесно снабдим и качествен продукт.
      Благодаря!
      Поздрави.

      Коментар


      • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

        Първоначално публикуван от alexoo Преглед на мнение
        Здравейте,
        след като направих поръчка вчера на стойност ~250лв за пълни китове лагери на линка и swingarm-а, живо се интересувам от качествена грес за свазването им.
        Виждам има разни предложения но не ги намирам на пазара, бихте ли ме посъветвали за лесно снабдим и качествен продукт.
        Благодаря!
        Поздрави.
        Най вероятно в комплекта трябва да има !
        Иначе всякаква грес,само да я има в лагерчетата...!

        Коментар


        • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

          Dennicol-Specially formulated for suspension linkages and pivot points. Steering head and wheel bearings. Contains special extreme pressure additives and corrosion inhibitors.
          Water repellent.
          Аз ползвам такава грес на деникол. Доволен съм. Също така се намира в малка разфасовка. Около 200 грама, ще ти стигне, и ще хартиса да си мацаш и други подобни възли. Където няма прекалено загряване или високи обороти става. Мисля че е 20-тина лева, заслужава си.

          Коментар


          • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

            За да не даваш по 250лв всяка година прочети моите постове от този линк.

            http://www.offroad-bulgaria.com/show...?t=2648&page=9
            Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

            Коментар


            • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

              Първоначално публикуван от Радо Преглед на мнение
              За да не даваш по 250лв всяка година прочети моите постове от този линк.
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...?t=2648&page=9
              имаш предвид използването на втулки и/или точно тази грес?
              Мотора го взех така. Още не съм го карал, но искам всичко по окачването да е 6.

              Коментар


              • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                Взех водоустойчива грес на Белрей (Bel-Ray Waterproof Grease http://www.belray.com/bel-ray-waterproof-grease) в крайна сметка.

                Нещо което ме озадачи относно 2-4-С на Quicksilver бе следния текст:
                Висококачествена, многофункционална грес за употреба в екстремни условия. защита от корозия и морска вода. Да не се използва за иглени лагери, както и за части от вътрешността на двигателя.
                Източник: http://watersportsequipment.eu/bg/product-view/947.html

                Поздрави и благодаря за отговорите...

                Коментар


                • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                  Първоначално публикуван от alexoo Преглед на мнение
                  имаш предвид използването на втулки и/или точно тази грес?
                  Мотора го взех така. Още не съм го карал, но искам всичко по окачването да е 6.
                  Имам предвид точно тази грес от мойте снимки.Проверена и тествана от много колеги от София и няма проблеми с иглените лагери.За съжаление е доста скъпа 200гр струват 28лв но ще стигне за цял живот да си мажеш лагерите.
                  Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                  Коментар


                  • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                    След половин годишно ползване на линковете и шарнира грес на Denicol , още си стоеше греста както е червена в кутията, само леко потъмняла.
                    за 10 лв , 250 гр. да не казвам цял живот както голегата , но години ще изкара. И е по държалива от Bel Ray - тествано
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                      Тая скъпата грес гледайте да я изразходвате за 1-2 години щото има срок на годност.
                      ........................
                      Иван Маринов
                      CRF 250 X
                      Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                      Коментар


                      • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                        http://prospeed.bg/bg/product/4297/0
                        препоръчвам този продукт,пробвано е

                        Коментар


                        • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                          Подхванах и аз да си обслужам двуколесното,понеже моторетката е отскоро при мен и си викам чакай да хвана лагерите навреме...преди да се съсипали.


                          Долния сферичен лагер на амортисьора е за смяна... но някой манго-италянец му е подложил лента дебела кожа...много предвидливо!
















                          Тръгнах да вадя черупките на иглените лагери и ми хрумна една идея,може да е полезно за някой друг ентусиаст,който се е заел с този демонтаж.























                          Баси ламаринките...набити са с натяг 5-6 стотни.








                          Иначе макар някой да излезнаха с леко прискърцване,излизат готино, без млатене с чука и в посоката от която са влезнали. Не съм нагрявал, за да е истински теста...свърши ми екстра работа.Това са размерите,но ако някой
                          иска мога да кача и размери на отворите по шарнира,за да си направи "скоба"по собствено усмотрение.









                          Някой обърнал ли е внимание дали и двете "подложни шайби" на задната ос,
                          по които човек си равнява гумата са алуминиеви? Защото при мен едната е
                          стоманена...ето за тези става въпрос. Моторетката е wr400

                          Коментар


                          • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                            Реших да извадя и долния лагер на амортисьора за да си търся такъв и се оказа,че скобата ми върши работа и за там. Само трябваше да преместя лагера леко навътре от зегерката за да мога да я извадя,понеже черупката на лагера е с обли ъгли и я застъпва. А от другата страна на отвора в който е лагерa,поне при мен няма зегерка ,но има лек борд.

















                            Ето на тази се вижда канала за зегерката и ню-ню
                            борда






                            Коментар


                            • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                              И последно,поставих на всички оси по една гресьорка.
                              Малко е гадно пробиването им понеже са закалени,само главите и резбите са
                              меки. Пробвах на няколко пъти с кобалтова бургия 2.5мм...обаче нъцки.
                              В "домашни" условия успях да пробия отворите с една бургия за
                              бетон 3мм с твърдосплавна пластина отпред,като я заострих като за метал.




















                              Тест с такламита,става бомба...оста е плътна спрямо вътрешните
                              черупки и не изкарва грес от там ,изкарва грес само през лагерите.










                              че даже и остава някакво налягане...изкарвайки оста,върна грес
                              през разреза.





                              чакам да ми дойдат лагерите на шарнира,правя и оста на шарнира на швейцарско
                              сирене...помпам с грес от време на време и се надявам да избутат
                              20години...

                              Коментар


                              • От: Лагерите на задното окачване-проверка,поддръжка и замяна

                                И да завърша моето "приключение" с лагерите на задното окачване.
                                Сложих гресьорки и на болтовете на амортисьора,предвид цената на
                                сферичните лагери някакси ми дойде стимул да им удължа поне малко живота.
                                Неудобството е при долния болт,понеже няма място да мине гресьорката и трябва
                                да се свали след като се гресира.Болтовете са 10мм.. отворите са 2.2мм за да не
                                се отслабват много болтовете.





























                                Тест....и разглобяване да видя какво всъщност става...бомба е....плющи грес от всякъде...

















                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X