Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

    Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
    На всички мотори, които съм имал не имало никакви тампони или втулчици. Има ги на шосейните ендура. На хард моделите просто забрави за такива работи. За това при смяна на венец на твоя мотор се сменят 2-3 венеца (че и повече) на хард ендуро моделите. Същото важи и за веригата и за болтовете на зъбака.
    CRM 125 и XR 400 , според тебе шосейни ендура ли са? Виждал съм и на други модели, които според повечето хора са хард, но точно на тези им имам мануалите в момента, та мога да ти докажа наличието на гумени втулчици (стига тези да са достатъчно хард модели за тебе, де )!



    Не успорвам твоето мнение, но както каза ти, не си виждал и не си слагал папион. Мисълта ми е че какъвто и болт да сложеш, тои пак ще превърти в пластмасата или полиамида рано или късно. За това папионите са измислени така, че болта да се закрепи на металната част и след това да се покрие с гума. Като има метална част, тя няма как да не държи гумата към джантата, макар че пак някой път приплъзва. Вече доста хора слагат дори два папиона за да е по-сигурна работата.
    Според мануала на Хонда CRF450Х, гайката, която се навива на болта на папиона, се затяга с 12Nm. Това е точно толкова голямо усилие, колкото се препоръчва и за затягане на пробката за проверка нивото на маслото в скоростната кутия, при същия мотор (тази пробка се навива в страничния капак на скоростната кутия, който е от ЦАМ, а ЦАМ-а не е от най-здравите материали)! Да не говорим пък че си има начини болта да се подсигури срещу превъртане, така че по-скоро ще се скъса резбата, отколкото да превърти главата на болта в пластмасата!
    Иначе при добро желание и повече старание няма гайка, която да не може да бъде превъртяна, болт, който да не може да се скъса и гаечен ключ, който да не може да се строши !
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #47
      До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

      Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
      Всички мотори с верижно предаване към задното колело имат! Най-различни са по големина и форма (съответно и по степен на омекотяване) но ги има и без тях не може. Ако ги нямаше, звената на веригата, зъбците на зъбните колела, болтовете държащи задния венец и ред други детайли щяха да са изложени на прекалено големи ударни натоварвания! Е, при някои мотори тези тампони са просто гумени втулчици надянати на болтовете на задния венец, които омекотяват съвсем малко, но все пак омекотяват!
      Не си съвсем прав!
      Вчера искарах ТТ-то-на него пиньона е хванат директно към главината без абсолютно никакви тампони.И може би затова при превключване на предавките без съединител се усеща удар и причукване (което при ХТ-то го няма).
      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
      Джон Кенеди

      Коментар


      • #48
        До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

        Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
        Не си съвсем прав!
        Вчера искарах ТТ-то-на него пиньона е хванат директно към главината без абсолютно никакви тампони.И може би затова при превключване на предавките без съединител се усеща удар и причукване (което при ХТ-то го няма).
        Възможно е и да греша наистина! Сега видях че за TTR250L никъде не са означени подобни детайли, поне в мануала! За TTR 600 нямам подробен мануал.
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #49
          До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

          Млеле това с направения папион ме разби.Бойко го е направил много яко. Браво и аз търсех папион ама ето ще си направе.Браво Браво

          Коментар


          • #50
            До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

            с пласмаси нищо няма да стане пласмасата няма необходимата механицна якост на тт то ми папионите бяха направени от алуминии с трапецовидна форма като по края там където папиона притиска външната гумакъм каплата имаше яки зъби които се впиват в гумата после на плочката в двата края тези към улея на каплата имаше вулканизирана гума така че като се постави папиона и се стегне към каплата от вътрешната страна към вътрешната гума се получава гладка бабуна която не реже вътрешните гуми

            Коментар


            • #51
              До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

              здтрасти колега,и аз имама сащия стург и бях омалял да сменам задни ватрешни гуми заради скасан вентил(9 гуми)решението е просто,вместо да си вземам гуми от 12лв,танки и смотани си взех една за 30лв,едвам мия сложиха пичовете в гумаджииницата,дебела като на камион е,ами това беше с вентилите,аз сащо тарсех папиони и обтежки и темподобни ама няма смисал

              Коментар


              • #52
                До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

                А някой опитвал ли е да залепи гумата за каплата с течен каучук, както се прави при автомобилите при безкамерните гуми?

                Коментар


                • #53
                  До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

                  Първоначално публикуван от ilianxxx Преглед на мнение
                  А някой опитвал ли е да залепи гумата за каплата с течен каучук, както се прави при автомобилите при безкамерните гуми?

                  После при разлепването как е? Не е ли проблемно?

                  Коментар


                  • #54
                    До: папион за капла 17"х2,5"(ХТ600)

                    Не знам, не съм опитвал, но мисля тази събота и неделя да се пробвам.Ако някой е пробвал и знае резултата, моля да сподели преди да съм сгафил!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X