Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтиране на електронен километраж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Монтиране на електронен километраж

    Първоначално публикуван от Тануцо Преглед на мнение
    Емо, би ли ми обяснил как точно захвана датчика за спицата, защото при мен определено не се получава...т.е. получава се, но тъй като спицата е доста по-широка от фабричния отвор(който разширих още по размера й) и като поставя датчика, влиза плътно в спицата, но самото легло се раздува и металната планка която трябва да държи датчика към спицата се разширява=> не "затяга" добре и при мен датчика се движи сравнително лесно...например при по-рязък удар отпред на гумата се размества с 1-2мм, които са ми достатъчни, за да спре да отчита.

    Со кратце : Има ли вариант да залепя датчика за спицата И ако има какъв е той?
    Чакай малко! Неща не се връзва. Като сложиш магнита на спицата,леглото се раздува-при това положение ламаринката би трябвало да влиза много трудно и да стяга много здраво. Я ми обясни пак , че нещо не можах да разбера.

    Акселератор, на мен датчика ми трябва за да знам кога да си сменя маслото и евентуално кога да долея бензин(реалното изминато разстояние не ми е толкова важно-все пак не ходя на състезания с ориентиране по роудбук). Теоритично ако предната гума се върти два пъти по-бавно(и датчика е на нея) тогава двигателя ще навърти два пъти повече километри от мотоциклета-т.е. километража ще ме лъже точно за тия показания които ме интересуват.
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #17
      До: Монтиране на електронен километраж

      Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
      Чакай малко! Неща не се връзва. Като сложиш магнита на спицата,леглото се раздува-при това положение ламаринката би трябвало да влиза много трудно и да стяга много здраво. Я ми обясни пак , че нещо не можах да разбера.
      Правилно си разбрал, просто при мен ламаринката просто се раздува донякъде по новия размер на гумата, размества се и не захваща добре, застава на една страна и захваща само 2/3-ти от леглото.

      Донякъде го реших проблема, като направих достатъчно широко легло за спицата, но пак има подобно изместване, а опитам ли се да я стегна с клещи постоянно бяга и даже се размества още повече.

      Освен да опитам да си купя само датчик и да пробвам пак с него.
      Per aspera ad astra.

      Коментар


      • #18
        До: Монтиране на електронен километраж

        Разбрах ти мисълта-първия път и аз го имах тоя проблем.Решението е просто-разшири още канала на гнездото на магнита.В момента е тесен и като сложиш магнита на спицата става прекалено дебел и ламаринката не може да го обхване правилно(просто още изтъни стените на канала).
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #19
          До: Монтиране на електронен километраж

          На единия мотор имам такава Сигма, а на другия Трейлтех.
          Сигмата я монтирах с два магнита на диска, за по-точно измерване.
          Компютъра сложих на направено от мен табло.
          При удължаването на кабелите на датчика, използвах такива със силиконова изолация, устойчиви на многократни огъвания. Навсякъде кабела е неподвижно захванат към кола, с изключение на сгъвката, където е специалния кабел. Три пъти ми се къса оригиналния откъм датчика, последния път направо вътре в корпуса се скъса. Сега е с датчик за аларма - принципа е същия. Последно му умря батерията след 1 година експолатация.

          Трейлтех вапор е друга работа - има оборотомер, сигнализиране за достигане на 2 нива на обороти чрез 2 светодиода, външна температура и температура на двигателя...
          Оригиналния кабел за датчика е дебел почти колкото спирачния маркуч.
          Магнита оригинално е на диска - маха се едно от болтчетата на диска.
          Оборотомера не работи правилно на КДХ-а - и от Трейлтех не могат да се преборят с проблема.
          Датчика за температурата на антифриза не работи - прекъснат кабел и не съм се занимавал да го оправям.
          Термометъра за околна температура къщо показва каквото си иска.
          Общо взето добре работи скоростомера и километража, благодарение на здравия кабел.

          Коментар


          • #20
            До: Монтиране на електронен километраж

            А коло струва този трейлтех и къде може да се намери?
            Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

            Коментар


            • #21
              До: Монтиране на електронен километраж

              Трейлтех-а гледам го има в ибей по 80 паунда без доставка.
              А на колегите със Сигми да ги предопредя да ги пазят от вода.На стария мотор бях сложил такава сигма и се скапа много бързо.Едно каране в гора след дъжд и каталяса.
              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

              Коментар


              • #22
                До: Монтиране на електронен километраж

                Аз моята сигма съм обикалял с колелото над 3000км с нея и в дъжд и в сняг и не беше мръднала.Скъса ми се кабела при едно нелепо падане от място и пак си я държах на кормилото да ми показва часа колко е и след тея показани 3000км още незнам колко съм я карал и си беше здрава.Може би си зависи от модела, но все пак скоростите с колело са доста по-малки (с изключение на даунхила).Скоро ще я слагам на мотора да видя там как ще се държи.Само да си купя хубаво кабелче трябва.
                Иван Маринов
                Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                ЕНДУРО ВАРНА

                Коментар


                • #23
                  До: Монтиране на електронен километраж

                  Наскоро монтирахме на един приятел такава сигма.Поставихме го на предното колело. Използвахме бронята от жилото на механичния километраж.Бронята я отведохме под маската на фара. От алуминиев перваз за дограма изработихме арматурното табло и в него инсталирахме контролните лампи и тялото с дисплея.Резултата според мен е повече от добър.Моторът е Сузуки Джебел японска версия за която не можахме да намерим жило.След падане през кормило и търкаляне на мотора се повреди и оригиналният километраж.Възстановяването с велосипеден излезе около 40лв.Ако някой проявява интерес ще го снимам и кача снимки.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Монтиране на електронен километраж

                    Здравеите и от мен,чета гледам,кои какво присадил ,нагласил,побългарил аз мога да споделя с вас че и аз бях монтирал подобен уж беше много наи наи скъп ,надежден щатски незнам къв си.Повървя малко и откачи централно,карам с50 тои показва 20 карам с100 тои 42 абе маи наи добре сие оригиналът ама българинът си е изобретателен,Що ли???? Ами маи ????,,,,сюрмашия ха де?,
                    Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                    Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Монтиране на електронен километраж

                      Отивате в магазин Практикер и на щанда за велосипедни стоки ще намерите такава джаджа а има и модел който е без кабел-тоест сигнала от датчика до компютърчето се предава безжично като някакви радиовълни но е по скъп,шейсет и няколко лева май беше.Успех.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Монтиране на електронен километраж

                        Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
                        Здравеите и от мен,чета гледам,кои какво присадил ,нагласил,побългарил аз мога да споделя с вас че и аз бях монтирал подобен уж беше много наи наи скъп ,надежден щатски незнам къв си.Повървя малко и откачи централно,карам с50 тои показва 20 карам с100 тои 42 абе маи наи добре сие оригиналът ама българинът си е изобретателен,Що ли???? Ами маи ????,,,,сюрмашия ха де?,

                        А пробва ли да нанесеш числото(изминатото разтояние от вентил до вентил)на ново може и да му дойде акъла

                        По принцип не показва точно когато числото е по голямо или по малко,зависи къде дава отклонение,при теб дава по ниска скорост,затова измери(горното) с ролетка и го превърни в 4цифрено число,после го нанеси в него и вярвам ще се оправи,а ако се чудиш какво може да му се е разбъркало,то може да е от смяна на батерия(губене на ток)тогава всичко се занулява или отива на оригинална настройка,ако имаш интерес пиши за доуточняване

                        Коментар


                        • #27
                          До: Монтиране на електронен километраж

                          Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
                          Здравеите и от мен,чета гледам,кои какво присадил ,нагласил,побългарил аз мога да споделя с вас че и аз бях монтирал подобен уж беше много наи наи скъп ,надежден щатски незнам къв си.Повървя малко и откачи централно,карам с50 тои показва 20 карам с100 тои 42 абе маи наи добре сие оригиналът ама българинът си е изобретателен,Що ли???? Ами маи ????,,,,сюрмашия ха де?,
                          Приятелю Ники не искам да те засегна ама обърна ли го да показва в км/ч или още си мери в мили?Колегата по горе е описъл как става настройването но има по-лесен начин на това измерване-мериш диаметъра и умножаваш по вълшебното П-3,14 и получената цифра я нанасяш.Гарантирам ти след това ще мери вярно.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Монтиране на електронен километраж

                            Първоначално публикуван от VESO4AR Преглед на мнение
                            Приятелю Ники не искам да те засегна ама обърна ли го да показва в км/ч или още си мери в мили?Колегата по горе е описъл как става настройването но има по-лесен начин на това измерване-мериш диаметъра и умножаваш по вълшебното П-3,14 и получената цифра я нанасяш.Гарантирам ти след това ще мери вярно.
                            Абе Веско,на умряло куче нож да вадя!!!!Азти пиша че се е повредил тотално и от давна е на боклука!!!
                            Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                            Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Монтиране на електронен километраж

                              Аз го монтирах на предната гума
                              [FONT=Arial Narrow][SIZE=5][COLOR=black]SUZUKI DRZ[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Монтиране на електронен километраж

                                Сигмата ми се вижда доста опростена и донякъде неточна, всмилсъл че:
                                1.Като се монтира на задната капла, не са реални километрите знам че се гонят часовете работа(но и те не са реални) заради обслужването на машината, но при Вапора се подвръзва отпред и отзад на бубината като отчита вярно моточасовете точно а също така и оборотите на двигателя, затова и магнитният датчик се монтира на предното колело.
                                2.Нещата са мислени за колело и малко или много монтажа си остава открит което си е предпоставка да бъгяса.
                                3.Знам че натрапвам Вапора но там при поръчка има опция да се поръча за определена марка и модел и си идва със всички датчици и монтажни планки които си пасват, примерно магнитен болт който се слага на главината на мястото на един от болтовете за спирачният диск а датчика е във брониран кожух(като на жило) и отива до горе. Отделно компа показва и работната температура посреством свързан датчик от радиатора а също и външна температура. Отчитане и на моточасове реални защото понякога и на машината и се случва да работи на място. Има и предупредителни лампи(диодни) за прекъсвач на обороти, за вдигане на работната температура,хронометър да си засичаш времето на каране и още една камара глупости стига на някой да му се занимава да ги следи докато кара.

                                Не знам колко струва Сигмата но единственно ако цената и е доста по ниска е оправдана, но за мен показанията и си остават донякъде нереални.
                                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X