Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тава под двигателя - как да си направим

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Тава под двигателя - как да си направим

    Моята тава беше пластмасова. Купих я комплект с предпазителите за рамката (над стъпенките). Седем години я ползвах на два мотора и не мръдна. Предимството и е, че при силен удар не поддава и запазва формата си. Въпреки това и открих недостатък. Гледах схемите и не видях никой да е споменал този вариант. За да се смени маслото трябваше да се свъля, затова разпробих дупка отдолу за да мога да развъртам пробката и маслото да изтича без да остава на тавата.

    P.S. Емо това на третата снимка отгоре квадратният отвор за какво е?

    Коментар


    • #32
      До: Тава под двигателя - как да си направим

      Явно те лъже снимката-никъде няма квадратни отвори.На алуминиевата ламарина са залепени кафяви гумени ленти(уплътнения за дограма) за да не дрънка тавата от вибрациите(когато се удря в рамата) и гумени тампони(предвидени са за да омекотяват ударите и отчасти да подсилват ламарината-като се загледах се оказа , че между тръбите на рамата има големи пространства и при удар , тавата няма да има в какво да опре-съответно ще се изкриви-та за това на тези места сложих тампони , които от едната страна опират в тавата , а от другата или в двигателя или в тръби на рамата-утре или в други ден ще кача всичките снимки и ще стане много по-ясно).
      ПП. Малко уточнения
      1.Тампоните опират в червените точки.
      2.Тавата под друг ъгъл.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от ЕМО; 03-03-09, 19:18.
      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
      Джон Кенеди

      Коментар


      • #33
        До: Тава под двигателя - как да си направим

        Всички опорни точки (или поне основните). Със синьо са обозначени местата в които контактуват тавата и рамата.
        Прикачени файлове
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #34
          До: Тава под двигателя - как да си направим

          Браво ЕМО, сега след като се специализираш на ХР, ще ти направя поръчка и за ЦРФ...
          Само една забележка имам, тази точка в която си поставил тампон между тавата и двигателя мисля, че не е добра идея.

          Коментар


          • #35
            До: Тава под двигателя - как да си направим

            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
            Само една забележка имам, тази точка в която си поставил тампон между тавата и двигателя мисля, че не е добра идея.
            И аз това се канех да напиша....според мен е по-добре там да се поема удара от тавата, а да не се предава, макар и по-леко, от тампона та към двигателя...
            Per aspera ad astra.

            Коментар


            • #36
              До: Тава под двигателя - как да си направим

              Емо добре си направил тавата но закрепването не е добре според мене! Тавата трябва да контактува с рамката само в точките на закрепване и то с гумени тампони. На другите места където си сложил тампони е добре че си ги сложил но тавата трябва да се закрепи така, че тези тампони да не опират постоянно в рамката и най-вече картера. Когато между тези тампони и рамката ( картера) има добре премерен луфт, при силен удар тавата поддавайки и същевременно намалявайки силата на удара ще опре чрез тампоните в рамката (картера) но след отминаване на натиска ще се върне в първоначално положение - това е по- добър вариант отколкото удара да се предаде директно чрез тампоните на рамката и най-вече картера!
              На моя мотор тавата е единственна преграда между картера и удрящи предмети, т.е. няма тръбна рамка отдолу. Имах случка при която настъпих края на тротоарна плочка хвърлена на пътя (цяла плочка) с около 60-70 км/ч. Плочката се извъртя, изправи се и в тоя момент тавата се натресе в нея. Удара беше страшен, целия мотор се вдигна във въздуха та едва го удържах, а плочката се пръсна на парчета (все пак аз + мотора сме към 300 кг.). Нямах никакви поражения по мотора освен един белег на тавата. Спасиха ме не гумените тампони, а луфта от около 6-7 мм. плюс гумените тампони! След удара луфта вече го нямаше а тампоните се бяха сплескали в картера! С голям чук и вълшебна думичка адресирана към всички дето хвърлят плочки по пътищата върнах тавата в първоначалното и положение (така че да си има луфт между тампоните и картера)!

              П.П. Хубаво е и да имаш някоя друга дупка с диаметър около 2 см. и повече, та да си изпадат калта и камъчетата по-лесно, че някое камъче заседнало между тавата и картера може да ти погоди лош номер при последващ удар в нещо!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #37
                До: Тава под двигателя - как да си направим

                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                Емо добре си направил тавата но закрепването не е добре според мене! Тавата трябва да контактува с рамката само в точките на закрепване и то с гумени тампони. На другите места където си сложил тампони е добре че си ги сложил но тавата трябва да се закрепи така, че тези тампони да не опират постоянно в рамката и най-вече картера. Когато между тези тампони и рамката ( картера) има добре премерен луфт, при силен удар тавата поддавайки и същевременно намалявайки силата на удара ще опре чрез тампоните в рамката (картера) но след отминаване на натиска ще се върне в първоначално положение - това е по- добър вариант отколкото удара да се предаде директно чрез тампоните на рамката и най-вече картера!
                На моя мотор тавата е единственна преграда между картера и удрящи предмети, т.е. няма тръбна рамка отдолу. Имах случка при която настъпих края на тротоарна плочка хвърлена на пътя (цяла плочка) с около 60-70 км/ч. Плочката се извъртя, изправи се и в тоя момент тавата се натресе в нея. Удара беше страшен, целия мотор се вдигна във въздуха та едва го удържах, а плочката се пръсна на парчета (все пак аз + мотора сме към 300 кг.). Нямах никакви поражения по мотора освен един белег на тавата. Спасиха ме не гумените тампони, а луфта от около 6-7 мм. плюс гумените тампони! След удара луфта вече го нямаше а тампоните се бяха сплескали в картера! С голям чук и вълшебна думичка адресирана към всички дето хвърлят плочки по пътищата върнах тавата в първоначалното и положение (така че да си има луфт между тампоните и картера)!

                П.П. Хубаво е и да имаш някоя друга дупка с диаметър около 2 см. и повече, та да си изпадат калта и камъчетата по-лесно, че някое камъче заседнало между тавата и картера може да ти погоди лош номер при последващ удар в нещо!
                С всичко казано от теб съм напълно съгласен и аз мисля че правилната конструкция е описаната но всички тави които се продават за допълнителен монтаж не фабрично монтирани в завода нямат никакви тампони и моята включително но лягат плътно по рамката и назнам в този случай дали са нужни тампони.

                п.п КЪМ ЕМО направи една калкулация на време материали и цена на заварките да се знае колко излиза една направа на такава тава да няма спекулаций.
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • #38
                  До: Тава под двигателя - как да си направим

                  Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                  но всички тави които се продават за допълнителен монтаж не фабрично монтирани в завода нямат никакви тампони и моята включително но лягат плътно по рамката и назнам в този случай дали са нужни тампони.
                  Това че едно нещо е направено добре, съвсем не означава че не може да се направи още по-добре!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #39
                    До: Тава под двигателя - как да си направим

                    Хора,спокойно!
                    вие как наскачахте...
                    Искрено съжалявам , че днес компютрите са срещу мен-бях си поставил за задача да довърша темата и тогава щяхте сами да си отговорите на много от въпросите ,но сървъра на който са качени снимките нещо не е на кеф (даже в момента и нашия сървър ми се зъби).
                    Отговарям първо на най-кратките въпроси.
                    Аз,ЖороХР600 и КРО си купихме един лист (2 кв м) рифел на партия-62лв на човек+40лв заварки(100-120см заваръчен шев)+5лв консумативи.Отне ми около две седмици(работил съм по 2-3часа след работно време и то не всеки ден-те за това снимките са толкова лоши-всичко е засветявано с подвижна лампа).Най-големия зор е да се напасне кривината на ламарината по профила на рамата.Единствената причина да си правя тавата сам е че не успях да намеря заводска иначе изобщо не бих се занимавал(стига разбира се да не е на някаква безбожна цена).
                    -относно самата тава-най-големия проблем с който се сблъсках е , че рифела се оказа много по-мек от колкото предполагах! Никакъв проблем не представлява да се оформя с гумен чук.Ако се въртнете по-назад в темата ще видите , че първоначално мислех да използвам 3мм рифел(Жоро ме отказа от тая идея и добре , че така стана). Точно поради тази причина последваха всичките ми решения.Не се притеснявайте-всичко е много внимателно премислено.
                    -ако се зачетете по-назад ще видите че изрично съм написал , че ударите трябва да ги носят тръбите на рамата , а не тавата.Тавата трябва да е нещо като мост между отделните тръби(просто да запушва дупките).По този начин ударите трябва да се предават от тавата на рамата.Заводски ХР-а няма тава,което ме навежда на мисълта че тръбите под двигателя са достатъчно преосигурени за такива удари-т.е. това ,че тавата лежи върху тях(а не само в точките на закрепване) не е проблем.С това отговарям на Слави на забележката , че тампони трябва да има само в точките на захващане и само те да носят товара.
                    -тавата на ХТ-то беше дебела 3мм.Първоначално си мислех че е два,но след забележката на Жоро се обадих на момчето на което продадох мотора и го накарах да я премери.Не знам от какво е правена тази тава(най-вероятно дурал или нещо още по-хард) , но като здравина няма нищо общо с рифела(наложи ми се да я изправям и след половин час бой с двукилограмов чук постигнах минимален ефект и се отказах).Рифела е много по-мек и пластичен(въпреки че е 4мм).При евентуален удар(дори не много силен) , ламарината ще се огъне и така ще си остане.Т.е. ако има междина м/у тавата и тампоните,то тампоните все едно ги няма(рифела няма пружиниращия ефект на дурала).Идеята на тампоните е да се смачкат(съответно да омекотят удара) , но само до определена степен след което да действат като подпора.Първоначално мислех изобщо да не слагам тампони , но като видях каква огромна неподпряна част от тавата остава и колко е мек рифела си промених решението.
                    -тампона под картера-на първата снимка от темата съм снимал старото ми ХТ600 на което е насадена тава от ТТ600. Тавата се захваща за рамата през тампони пред и зад двигателя в общо три точки(една пред и две зад ДВГ).Освен трите точки на захващане , на самата тава са наредени тампони(общо 3 или 4 броя-аз от там взех идеята за новата тава) , които контактуват в картера и капаците на двигателя.Т.е. при евентуален удар , товара освен от рамата(чрез тавата) се поема и от двигателя(чрез тези тампони,а капака на алтернатора е цамов).Вярно че дурала от който е направена тавата е доста по здрав от рифела,но ТТ-то тежи 155кг заредено(да не говорим за ХТ-то което е 170кг) , а ХР-125кг.Щом издържа двигателя на Ямахата(точно там където са подпрени тампоните стените на картера са не повече от три мм),90% ще издържи и двигателя на Хондата.Към това прибавяме , че височината на въпросния тампон е 40мм (40мм се мачкат два пъти по-лесно от 20мм-нужна е два пъти по-малка сила) , а съвсем близо са двата тампона които опират в рамата(те са дебели по 20мм). Т.е. ако има удар , основната част от него ще я поемат рамата(през точките на директния контакт),тампоните които контактуват с рамата(те са два пъти по тънки и ще спрат да се мачкат два пъти по-рано) и чак тогава ще се стигне до тампона под двигателя(който на всичкото отгоре е по-дълъг и има много повече мегдан за мачкане).Т.е ролята на този тампон е не толкова да носи удари,колкото да помага(да подпира) на останалите елементи. А! Забравих да кажа-тампоните се от доста твърда гума.Тъй като не можах да намеря достатъчно дълъг тампон за под двг,просто залепих три тампона един за друг.Да обаче средния сектор(шунката в сандвича) умишлено го подбрах от по-мека гума(т.е. тампона под двг ще се смачка не два а три пъти по-лесно то останалите тампони).
                    -първоначално мислех да изрежа отвори на дъното(с цел олекотяване и по-лесно почистване и оттичане на водата),но след като видях колко е калпав рифела се отказах.Тавата и без това ми се струва слаба и не искам да я отслабвам допълнително.Даже по едно време мислех на дъното да заваря няколко подсилващи планки,но ме домързя да отида до заварчика.Ще видя как ще се резвият нещата през новия сезон и ако ми се налага да я изправям прекалено често и това ще стане.
                    Последно редактирано от ЕМО; 03-03-09, 22:44. Причина: допълване
                    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                    Джон Кенеди

                    Коментар


                    • #40
                      До: Тава под двигателя - как да си направим

                      Много ми харесва изработката,браво на вас перфектни сте.
                      Смятам обаче че може да се намери по яка ламарина алумин-дурал.Има начини,ама вие сте карали с това дето е на пазара.
                      Евала!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Тава под двигателя - как да си направим

                        Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                        Много ми харесва изработката,браво на вас перфектни сте.
                        Смятам обаче че може да се намери по яка ламарина алумин-дурал.Има начини,ама вие сте карали с това дето е на пазара.
                        Евала!
                        В интерес на истината стана доста по-неугледна от колкото ми се искаш ,но ме успокоява това че след три карания така или иначе ще прилича на войнишко канче.Все пак благодаря за похвалата.
                        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                        Джон Кенеди

                        Коментар


                        • #42
                          До: Тава под двигателя - как да си направим

                          Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                          Много ми харесва изработката,браво на вас перфектни сте.
                          Смятам обаче че може да се намери по яка ламарина алумин-дурал.Има начини,ама вие сте карали с това дето е на пазара.
                          Евала!

                          Джарта, какъв тоз алумин бе брат ,те "римляните" му казват така........От този рифел има и термообработен и е много корав,аз съм си приготвил едно парче такъв ,но не ми остава време.


                          Емо... много добре е станала тавата,но ми се струва че ако беше махнал алуминиевата тръба от долу и да беше легнала направо на рамката щеше да изглежда по-прибрана от пред. И от долу е добре да има по-големи дупки за да може когато се мие да има от къде да пада мизерията.
                          Стефан Дянков

                          Коментар


                          • #43
                            До: Тава под двигателя - как да си направим

                            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                            Емо... много добре е станала тавата,но ми се струва че ако беше махнал алуминиевата тръба от долу и да беше легнала направо на рамката щеше да изглежда по-прибрана от пред.
                            Обмислях го и този вариант , но се отказах защото тръбата пази капаците на съединителя и алтернатора от попадения отпред.А иначе тавата копира почти идеално тръбата и мотора не е по-отворен от оригиналното изпълнение.

                            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                            И от долу е добре да има по-големи дупки за да може когато се мие да има от къде да пада мизерията.
                            Страх ме е че много ще се отслаби сечението и тавата ще е прекалено мека.Точно поради тази причина съм направил една абсолютно безсмислена чупка(с цел усилване):
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:010925239-thumb.jpg
Прегледи:1
Размер:2.1 КБ
ID:5093715 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:010925243-thumb.jpg
Прегледи:1
Размер:1.9 КБ
ID:5093716
                            ПП:
                            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                            Имам проблем с качването на снимки.Снимките са в http://www.snimka.bg/ , но не мога да ги прехвърля във форума.Някой има ли идея къде може да е проблема?
                            ПП.99% съм сигурен , че правилно изпълнявам процедурата(и друг път съм качвал,освен да съм забравил как се правеше),но в общи линии-под всяка снимка има адрес.Натискам иконата с планините и копирам адреса...но не става!!!
                            Даже в момента не иска да ми отвори и прикачените файлове(снимки) в голям формат...


                            А! Открих един друг пиниз ама е много тегав.Та ето я чупката:



                            Последно редактирано от ЕМО; 07-03-09, 01:02. Причина: допълване
                            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                            Джон Кенеди

                            Коментар


                            • #44
                              До: Тава под двигателя - как да си направим

                              То се е видяло , че ще се измъча , но все пак продължаваме темата.И така:
                              След голям зор намерих алуминиева ламарина и се захванах с изработването на самата тава.Оказа се , че рифела прекрасно се реже както със зеге(с трионче за метал със ситни зъби),така и с флекс(с диск за метал-при джипарите четох ,че използват диск за неметал , но той повече пуши от колкото реже).Наложих картонения шаблон върху листа и оставих по половин сантиметър аванс за всеки случай(който както ще се види по-късно се оказа недостатъчен-проблема дойде от дебелината на страничните планки и недоглеждане).Първоначално мислех да оставя рифеловката(грапавата част) отвън,но след известно премисляне реших , че при прескачане на паднало дърво например, тавата няма да се хлъзга по него а ще запъва(ще е като ренде).Сами се сещате , че вместо да помага тя ще пречи.Когато купувах ламарината ми се искаше да взема гладка , но се оказа че има такава само с дебелини до 3мм.Това ме принуди да взема рифел.С обръщането на ламарината с рифеловката навътре проблема се решава,но излиза друг-рифела задържа кал-т.е. тавата трудно ще се почиства.Може би по-нататък ако се окаже че нещата са сериозни,ще сваля тавата и с флекс ще махна рифеловката.Ето я и заготовката след рязането:




                              Заготовката е права(просто парче от лист ламарина).За да пасне по мотора е необходимо да се огъне.Най-добре става на абкант(машина за огъване на ламарина) , но в процеса на работата се оказа , че рифела е толкова мек , че без никакъв проблем се обработва и с гумен чук.Когато ламарина се обработва с чук не е желателно той да е железен.Причината е , че при чукането метала в зоната на ударите се сплесква и съответно удължава , при което в средата на листа се образува корем.Най-добре е да се използва гумен или пластмасов чук(в краен случай железен , но през дървено трупче).След огъването на абкант резултата беше този:





                              Получи се резултата който не ми харесваше съвсем(ъгъла на тавата избяга от кривката на рамата):



                              но с помощта на гумения чук , нещата си дойдоха по местата.Последва прекрояване на шаблона за страничните планки(да не кажа , че си го направих наново според новата кривка на тавата):





                              естествено и самата планка имаше нужда от напасване към рамата(огъване докато заеме точното място на което стои)



                              последва доста пилене и напасване и се получи това:



                              Много важно е тавата да легне добре.Това зависи не само от правилната форма на отделните планки , а и начена по който са заварени една спрямо друга.За да задам правилната конфигурация на заварчика използвах планки от поцинкована ламарина и попнитове(на предишната снимка се виждат добре).

                              Същото упражнение го правим и от другата страна.Получи се това:





                              Както винаги не бях догледал нещо като хората и се получи един проблем-отдясно не стигна материал.



                              виждате предполагам че от едната страна шева е със закръгление , а от другата е отсечен
                              Наложи се да импровизирам и след дълго напасване нещата горе-долу се получиха.И така-ламарината е обработена,следва заварка.Отиваме разбира се при моя приятел Светльо. Ето го и бога на мълниите:



                              Уговорката беше да "ушие" тавата и от двете страни(отвън и отвътре) и технологичните отвори(дупките които бях пробил заради попнитовете и свинските опашки).Ето го и резултата:





                              тоя човек ме изумява-на моменти се чудя дали е заварчик или художник-даже успя до голяма степен чрез заварката да скрие несиметричните снадки.Прави изпълнения които направо ми скриват топката.Стига толкова , че може да се изтълкува като реклама(ако модератора прецени нека да изтрие последните изречения).Самата заварка дръпна планките и се позагуби формата та се наложи пак да си поиграя с гумения чук.За да постигна абсолютно точно повтаряне на профила на рамата освен чука изполвах и клещи чираци(от тия които се заключат).Тавата легна идеално(е остана малко в ъглите , но може да се преглътне).Ето го и резултата:









                              Стигаме до един от най-важните моменти-захващането към рамата.Падна страшно чесане по репата и мислене.На повечето снимки на ХР-и виждам , че допълнителната тръба пред двигателя е свалена.На мен това решение не ми допадна и реших да я оставя(тази тръба допълнително усилва цялата конструкция и освен това пази двигателя от удари отпред-абе щом хората са я сложили , значи има смисъл от нея).Както много пъти съм писал , идеята е основния товар да се поема от рамата , а не от захващането както е при Ямаха.Захващането има за задача просто да придържа тавата.Най-разумната схема ми се стори тази:

                              отпред



                              пробих дупки 6мм едновременно през тавата и допълнителната тръба(която за мое учудване се оказа алуминиева).Целта беше дупките да са възможно най-далече от ъглите на тръбата-при удар най-голямото натоварване е точно в ъглите,а една дупка отслабва самата тръба.

                              и съответно отзад



                              това са планките за които се захваща линка.Много се чудих дали да ги дупча , но след внимателно премисляне реших , че натоварването на тези планки е в друга посока и едно отслабване няма да е фатално(още повече че отворите са само 6мм , а планката е доста масивна).Да не забравяме , че мотора е замислен за яки извращения и гаранция е преосигурен поне два пъти(направен е така , че да издържа двойно по-големи натоварвания от тези с които ще се сблъска реално)-т.е. има доста запас от здравина. След изпълненията с ТТ-то (някой друг път ще ви разкажа) имам доста голямо доверие в японците.
                              За да се избегне дрънкането на тавата от вибрациите от вътрешната страна(между ламарината и тръбите на рамата) залепих изолационна лента за дървена дограма.Искаше ми се да е черно , но се оказа , че няма та се наложи да е с кафява.Тавата контактува с рамата точно там където е залепена лентата.Обаче останалите части висят във въздуха(на снимката се вижда за какви големи площи иде реч).За да се избегне излишно кривене на тавата реших тук таме да сложа гумени тампони , които да я подпират и да омекотяват ударите.Избрах места които да имат солидна основа(най-често това са тръби от рамата които не достигат до самата тава-т.е. между тях и тавата има разстояние-та това разстояние го запълвам с тампон).Може би си спомняте че работя в магазин за авточасти.Поразрових се из кашоните и се оказа че за целта перпектно пасват тампончета за биалета на Опел.Внимателно премерих луфта между тавата и рамата.За да го направя пробих в тавата дупки на местата на които мислех да сложа тампоните и дълбокомера на шублер премерих разстоянието(направих две в едно-по този начин установих и точното местоположение на тампоните по тавата така че да не избягат от тръбите на рамата) :



                              преполагам досещате се ,че на местата очертани с маркер би трябвало да лежат тампони(естествено от другата страна на тавата-от към рифела).
                              Зачистих рифеловката с флекс и шкурка и с моментно бизонче залепих тампоните за самата тава.Между впрочем тоя номер не го правя за пръв път.Практиката показва , че първо се къса тампона , а след това изпуска лепилото,така че притеснения нямайте .Получи се това:



                              И така-тавата е готова.Направени са всички елементи и е време да се захванем с естетическата страна.Така де-няма да се излагаме по горите.Гърба(а и лицето) на рифеловата алуминиева ламарина е доста лъскав.Обаче при обработването се получават някои дефекти които развалят повърхността-при заварката в зоната на шева ламарината се матира,при рязането със зеге се надрасква,на снимките се виждат и следите от чираците,отделно че има доста работа с чука и ламарината става леко къдрава-когато лъщи всеки дефект личи прекрасно. За да туширам тия недостатъци решиф да я зашкуря и да я матирам-така повечето дефекти ще се скрият,а като се окисли почти всичко ще изчезне.По големите неравности(пъпки от заварки и дълбоки канали от клещи) ги тръкнах с флекса.Следващата стъпка беше едра шкурка и след това ситна шкурка.Нещата горе-долу се получиха.Ето го и крайния резултат:






















                              Надявам се темата да ви е харесала.
                              Събирайте сили-днес започвам монтирането на електронен километраж от велосипед.По-късно ще пусна тема и за него.
                              Последно редактирано от ЕМО; 07-03-09, 14:36.
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #45
                                До: Тава под двигателя - как да си направим

                                Първоначално публикуван от itso1 Преглед на мнение
                                Тануцо ще те помоля да пуснеш точни размери на твоята тава защото е барната доста добре.Поздрави и благодара предварително.
                                Размерите са в мм
                                Шрифта дойде малко дребен, но не ми се правеше на ново.
                                Градусите на ъглите може да се хванат по мотора

                                п.п. Като съм нанасял размерите съм допуснал малка грешка.
                                На лявата страница съм сложил дължина 145мм, а тя е 140
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от Жоро Донечки; 08-03-09, 22:57.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X