Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Хъски

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проект Хъски

    http://www.ebay.de/itm/Husqvarna-TE-...item27bcbef15d Виж го този вал , нали проблема е в оста за водната помпа.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #32
      От: Проект Хъски

      Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
      Е то се вижда че това е заварка, решението е добро за момента но при други обстоятелства ще си е проблем, но ще кара така и то дълго.
      На снимката ми се видя че с телоподаващото е направена шапчица на оста което е щяло също да ти свърши работа но ти си намерил друго решение.
      При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

      Коментар


      • #33
        От: Проект Хъски

        Пише че е от 93г, поне така аз разбрах. Обаче аз самият немога да намеря инфо какво различава валовете, има ли разлика между ТЕ и СМ и каква?
        Също така знам че има разлика в годините, този който правя е 97г. обаче съм виждал вал от 96г. СМ модел и беше коренно различен? Аз лифта ще измеря, гърбици, дължина, дебелина, лагери и всичко което трябва, обаче отсреща няма никой....всеки казва да това е твоя и така вече си имам някой части които изобщо не стават за мотора от такива проби, затова мерене от мен и продавача и тогава .
        Пусто информационно затъмнение .....не знам никак добре немски за да го разпитам по подробно

        П.С Димилиев, заварка нямало да изкара на материала от който е вала, така ме посъветваха по знаещите от мен и така съм направил. Пък ще видим, по принцип колелото няма как да падне

        П.С Хъм също така не виждам резба на шпилката след лагера, пада се от ляво на снимката. Хъм странно, също така като се загледах по сериозно ми се вижда че има разлика в захвата на зъбното колело или поне така ми се струва.
        Последно редактирано от БИЖО БИЖЕВ; 29-11-11, 16:20.
        Който оцелее ще закусва!

        Коментар


        • #34
          От: Проект Хъски

          От една и съща година са , на следващия модел веригата е от ляво , и е с друг амортисьор. Но не се знае какво е правено и сменяно по твоя двигател. Виж дали няма някакъв номер на вала. Освен това има още няколко вала , разгледай ги всички , но са по-скъпи.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #35
            От: Проект Хъски

            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            Знам и виждам , че е в главата , идеята е без да се разнитва веригата. А втулката обикновено се вади лесно , завираш си пръста вътре и дърпаш , но ако някой е ползвал силикон вместо О-пръстени , е по-сложно.
            Да колега втулката понякога излиза с пръст но в повечето случай както в този е ползван силикон навсякъде и то в промишлени количества.Има и друг проблем-когато двигателят е претърпявал счупване на успокоител има вероятност веригата да е удряла и търкала чак във втулката като я наранява а това от своя страна съсздава големи проблеми при свободното и излизане през отвора.
            Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

            Коментар


            • #36
              От: Проект Хъски

              Втулката я изкарах с пръсти, явно ставам за гинеколог...обаче имам друго питане към Хъски Фанатикс.

              Колко звена има ангренажната верига? Новата ми е с 50. старата скъсана е с 48?!?!? Като сложа новата при максимално натегнат обтегач веригата си остава доста хлабава. Чак ако я напъна може да прескочи. Имате ли идея колко трябва да бъде
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар


              • #37
                От: Проект Хъски

                Има разлики в броя на звената през различните години на този двигател,дори има разлика в броя на зъбите на зъбното колело което се намира на коляновият вал и задвижва веригата.Също така има разлики и в растоянията от горният край на буталният болт до челото на буталото.На двигател от ТЕ 570/610 от 2001г. веригата е с 100 нита или както ти ги броиш 50 звена,на по старите преди 98 мисля че веригата е по къса,но не си спомням по памет точно колко нита е.Със сигурност да знаеш че между този двигател и другият който е със стартер има разлики и в буталото и в ангр. верига и в кол. вал и още.....
                Ето ти един сайт в който можеш да сравняваш техническите характеристики на най различни марки и модели мотори от различни години на производство,гледай най вече хода на буталото.
                http://www.motorbikes.be/de/compare.aspx
                Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

                Коментар


                • #38
                  От: Проект Хъски

                  Възможно ли е двигателя от 97г. да е 48 звена. Че нещо такова ми си мисля или съм далеч от истината
                  Който оцелее ще закусва!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проект Хъски

                    Сега последно да махам ли едно звено, питам защото и без това си е разправия...а някой да има нитачка за такава малка верига, трябва ми само за час- два, ако трябва плащам наем в бири и кафета от София съм.
                    Който оцелее ще закусва!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проект Хъски

                      Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                      Сега последно да махам ли едно звено, питам защото и без това си е разправия...а някой да има нитачка за такава малка верига, трябва ми само за час- два, ако трябва плащам наем в бири и кафета от София съм.
                      Свържи се с този магазин, мисля си, че могат да помогнат.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проект Хъски

                        Едно , няма как да махнеш , трябва да махнеш две , правиш новата по старата.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проект Хъски

                          Явно пак не пиша правилно , ясно че няма как да махна 1 а две..тъпа глава съм си
                          Обаче филма е друг, старата е скъсана с липсващи звена - ха са де. И трябва да преценявам на око. Затова търсех машинка че по лесно и ще ми спести доста работа.
                          Който оцелее ще закусва!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проект Хъски

                            Имам верига 100 нита втора употреба но е като нова защото я свалих заедно с буталото и други части от предното ми хъски а бяха на няма и 3 месеца каране.Ако ти дотрябва за донор или каквото и да е звънкай.
                            Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проект Хъски

                              Мерси за предложението но верига купих чисто нова.
                              А сега да разкажа и поразмишляваме дружно на поредната глупост

                              В петък- събота викнах 2 инженера да гледат и смятат за да ми кажат що не става тая верига...Гледаха умуваха, смятаха, мериха и накрая ми казаха:

                              - Главата и блока са пилени доста и затова се получава тая глупост с веригата.

                              Трябва ти или по дебела гарнитура или някой с лазер да изреже подложка. Която трябва да бъде точно 3мм. И нещата ще си дойдат на мястото.

                              И така дали да правя метална подложка или да намеря клингерит без да правя метална подложка?
                              Който оцелее ще закусва!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проект Хъски

                                Аман от инженери , а на буталото какво ще сложиш , подложка ли , или биелата ще я удължиш е едно парче шина? Вземи една тояга , и ги почвай и двамата "инженери". Два прешлена , не са 3мм.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X