Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Хъски

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проект Хъски

    Първоначално публикуван от СПИДИ Преглед на мнение
    Колега,пробвай да сложиш занитена верига на КТМ с RFS двигател.Искам да кажа,че понякога се налага нитене.
    Нали си прочел по нагоре в темата колега, че се говори за хускварна ТЕ610, че аз пак я прегледах и невидях да пише нищо за КТМ. Тя веригата се нити и на този двигател но когато не разваляш надоло, а в случая просто няма нужда, освен да е отворен без да се разглобява нищо от ляво, което при такъв ремонт е недопустимо, най малкото защото на ангренажното колело на вала често се ронят зъби.
    Прикачени файлове
    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

    Коментар


    • #17
      От: Проект Хъски

      Колега "DIMILIEV" от къде разбра че веригата съм я разнитил АЗ?

      От къде знаеш в какво състояние е двигателя и дали не е пръснат на болтове и гайки?

      Като се имаш за толкова специалист по Хъските да те светна и аз нещо. Ангренажна верига от КТМ - да КТМ е 1:1 с тази от Хъски- точно както е писал колегата.Ама нали все гледаме да се изкараме по умни... И колега не са ми тъпи въпросите, тъпи са ти отговорите...защото ако не знаеш това е форум и в същинската си част е място в което да се обменят идеи и виждания, да се задават въпроси и получават отговори, да се обсъждат идеи и т.н ама кво ли ти обяснявам като явно всичко знаеш или поне така си мислиш....

      Преди да започнеш да даваш някакви мнения да ти кажа че според мен това е двигател на пара и въглища или е дизелов Перкинс и се чудя от къде да му бутна факлата.... айде нема нужда...


      П.С А и да те открехна още нещо.... виж снимките малко по нагоре...виж сега дали не се вижда едно голо бутало с една биела, дали не се вижда и цилиндъра + главата и капака на клапаните. Според теб това какво означава, че мотора е разглобен нали, що си мисля че ТИ си мислиш че съм разнитил веригата за да сложа - хахахахах ако си мислиш така искрено се забавлявам...само да ти кажа че си в голяма грешка. Не че няма да мога и това да направя ама няма да се обяснявам за това хахаха. А и още нещо да ти кажа, има вериги за ТЕ610 които са със "фиби" разглобяеми оригинални така се продават Казвам ти го за инфо ако тръгнеш някъде да пишеш, че има само оригинални занитени.

      Айде лек ти ден и мерси че ме развесели по понеделнишки

      П.С Последно да питам писал си че са ти краста Хъскитата, я ми кажи че аз така и не намерих, колко модела за разпределителните валове за ТЕ610 - 600куб. двигател. интересувам се от сериите от 95- 2000г. какви са им разликите, в лифтовете или в какво? Аз не успях да намеря никакво инфо. Ако имаш сподели
      Който оцелее ще закусва!

      Коментар


      • #18
        От: Проект Хъски

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        Бижо , преди време купувах гарнитури за едно ТЕ 610 , остана ми една нова, тази между двата картера , ако ти върши работа ще ти я подаря.
        Съжалявам колега, че пропуснах твоя пост, ще съм благодарен на всяка помощ. Така или иначе проекта е ниско бюджетен

        Ако ме поканиш да видя Супер, Мега, Тенерето може да се запознаем и да взема гарнитурата.
        Който оцелее ще закусва!

        Коментар


        • #19
          От: Проект Хъски

          Няма проблеми , с каквото мога ще помогна , но да знаеш , че тази водна помпа си е проблем при Хъскито , гледай да стане добре , че от там меша маслото с водата. А за гарнитурата може да минеш когато искаш.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #20
            От: Проект Хъски

            Ами ще ги меша при кофти семеринги, при това са два срещуположни, ще се сменят разбира се, също така и О пръстена на алуминиевата втулка да го видим тогава какво ще меша, освен бензина и маслото
            Който оцелее ще закусва!

            Коментар


            • #21
              От: Проект Хъски

              Чета и се чудя тоя майстор дето е разглобявал специално тоя двигател не е ли знаел че алуминиевата втулка в главата през която минава антифриза се вади след изваждането и няма нужда от разнитване на веригата,както и да е.Ако мога да съм ти полезен ще ти кажа да отидеш на Опълченска срещу ХЕИ има магазин за лагери и от там да си купиш клингерит,Чешки мисля че беше-един жълт на цвят.Този Клигерит е 0.5мм. и е подходящ за всички гарнитури по двигателя без тези под и над цилиндъра.Тази под цириндъра иди при това момче до магазина на Априлия в пряката на Симеон май беше и искай да ти я направи от меден лист той знае колко да е дебела,а тази между цилиндъра и главата или нова или в краен случай старата ако няма дефекти(но в краен случай).О пръстените зад втулката и пред нея където затиска капака на водната помпа задължително нови и по размер,тях можеш да ги намериш като продължиш по Опълченска и в следващата пряка след магазина за лагери има магазин за семеринги.Има още много тънкости при разглобяването и сглобяването на този иначе прост двигател,но който не го е оперирал той не ги знае,УСПЕХ.
              Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

              Коментар


              • #22
                От: Проект Хъски

                Благодаря за информацията колега, за сега съм на един глупав етап, даже писах на колегата Димилев, ако знае да каже. Но да питам и тук. При занитена верига, как тя преминава през водната магистрала, вади ли се втулката на водната магистрала или не? Аз поне не виждам друг вариант освен да се вади, но как ?
                Ето снимка на това за което говоря

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28112011482.jpg
Прегледи:1
Размер:124.4 КБ
ID:5322026
                Който оцелее ще закусва!

                Коментар


                • #23
                  От: Проект Хъски

                  Вади се , иначе как ще свалиш цилиндъра.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проект Хъски

                    Има нещо различни в тези мотори
                    Целта на проекта е да се възтанови в оригинален вид или просто да стане стегнат и надежден мотор?
                    Поздрави за начинанието и дано по скоро заоре земята

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проект Хъски

                      Тази втулка се вади и този детайл е умишлено конструиран така за да не се разнитва веригата но в повечето случаи излиза много трудно особено когато мотора е каран предимно с вода вместо с антифриз,затова майстори патили от изваждане на тази втулка прибягват до разнитване на веригата за да не си отварят още проблеми и работа с тази втулка.За да я извадиш първо трябва да забележиш че вътре в нея има един канал,после трябва да си намериш инструмент от рода на клещи които вместо да стискат в предният край трябва да разтварят.Такъв оригинален инструмент незнам да има за този мотор така че приспособяваш някъкви клещи на които върховете да влизат точно и плътно във вътрешният канал на втулката.Изваждането става като едновременно дърпаш и се опитваш да завърташ по малко и в двете посоки.От вътрешната страна втулката затиска още един О пръстен.Трудното е да я извадиш после не е проблем някой стругар да ти я направи ако старата е корозирала и се съмняваш че челата и каналчетата където лягат О пръстените са в лошо състояние.
                      Последно редактирано от SMR610; 29-11-11, 10:28.
                      Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проект Хъски

                        Интересно ми е да споделиш как реши въпроса с откъснатата ост на водната турбинка.На снимката прилича на някакъв вид занитване???
                        Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проект Хъски

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Вади се , иначе как ще свалиш цилиндъра.
                          Втулката е в главата,а изваждането на цилиндъра става по два начина:
                          1.Чрез разнитване на веригата-без вадене на втулката.
                          2.Чрез вадене на втулката-без разнитване на веригата.
                          Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проект Хъски

                            Знам и виждам , че е в главата , идеята е без да се разнитва веригата. А втулката обикновено се вади лесно , завираш си пръста вътре и дърпаш , но ако някой е ползвал силикон вместо О-пръстени , е по-сложно.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проект Хъски

                              Първоначално публикуван от SMR610 Преглед на мнение
                              Интересно ми е да споделиш как реши въпроса с откъснатата ост на водната турбинка.На снимката прилича на някакъв вид занитване???
                              Е то се вижда че това е заварка, решението е добро за момента но при други обстоятелства ще си е проблем, но ще кара така и то дълго.
                              При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проект Хъски

                                Решение на проблема за сега няма временно е сложена турбината така, не мисля че ще изкара дълго(дори изобщо, за пробно палене обаче ще стане) защото двигателя има доста големи вибрации. Издирвам вал но за съжаление за сега е кауза пердута. Говорих с 2-3 стругари и се оказа че няма да стане да се разпробие и да се навие резба. Защото е цялостно закалено и материала е по твърд от ножовете. Намирам за сега в ибей валове но все пишат че са от ТЕ610 2005-2007г. но не могат да ми кажат какво да измеря по моя и да сравня с този който се продава. Явно продавачите само разглобят и продават инфо от тях забрави, като коне с капаци са. Тоя мотор е толкова труден от към части че по скоро мъж ще забременее от колкото да се намерят читави части на добри пари.

                                Подшушнаха ми идея да сменя мотора. КТМ - ЛЦ4 от 97г. ползва същия двигател или поне на 90% еднакъв с тоя а части за КТМ в нета БОЛ, преди седмица мина един търг на двигател за 200 паунда...ама кой да знае.

                                Целта е мотора да се върне в състояние да се движи по пътищата на родината и най накрая да получи едно културно обслужване... за толкова години.

                                Имам една снимка но ме е срам да я покажа...да не ми резнат тиквата модераторите. Ще трябва червена точка да ми сложат .

                                То човек като изтряска и се чуди кво да прави....

                                П.С Турбинката е с набито обратно клинче което и пречи да излезе напред, като в същото време съм се подсигурил с най здравото възможно лепило за метал. Мисля че това ще достатъчно за да я държи далеч от изпадане в "Б" група
                                Който оцелее ще закусва!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X