Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: XR мания - 400/440сс

    Първоначално публикуван от bReal Преглед на мнение
    А колко е лека най-леката?
    ХР без стартер е 116,със стартер не вярвам да е повече от 120,говорим за модел 2007,

    Коментар


    • От: XR мания - 400/440сс

      По нагоре имаше въпрос с какво го заменихме хр 400.Аз лично с дрз 400 го замених,а дрз 400 замених с колело за гората /все още търся мотор/Този нов лачен хр 400 със стартера хваща окото.

      Коментар


      • От: XR мания - 400/440сс

        Първоначално публикуван от evelin d Преглед на мнение
        По нагоре имаше въпрос с какво го заменихме хр 400.Аз лично с дрз 400 го замених,а дрз 400 замених с колело за гората /все още търся мотор/Този нов лачен хр 400 със стартера хваща окото.
        И Аз колега от август без мотор продадох си ХТ-то и сега се чудя със какъв да го заменя в главата ми какво ли не влиза изчетох куп теми и все още не знам какво точно да избера ХР400 , ВР400 , редица 2т машини не знам 4т или 2т е по-добре да избера за хард ендуро. Иначе ХР400 до сега мисля , че най-добре ще ми е хем лесен за поддръжка , хем малък разход.. Искам до попитам на ХР400 от 2000 година нагоре до 2004/5 може ли да се монтира стартер ?
        Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

        Коментар


        • От: XR мания - 400/440сс

          Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
          ЦРФ-Х 450 си е кросов мотор с фар,за Средна гора е перфектен и до там му свършва перфектното.
          Иче,това е меко казано"глупост".Най отговорно го казвам че,няма място където да не може да стъпи ЦРФ 450 Х.
          Където и да си занесеш Сузукито, аз ще закарам Хондата!!!

          Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение

          Иначе с какво да замениш един ХР 400 освен с КТМ?!
          Това ми прилича на изказване на Сергей Станишев!Поне тебе Жорка те имах за реалист!

          Коментар


          • От: XR мания - 400/440сс

            Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
            Иче,това е меко казано"глупост".Най отговорно го казвам че,няма място където да не може да стъпи ЦРФ 450 Х.
            Където и да си занесеш Сузукито, аз ще закарам Хондата!!!
            Казвам каквото съм изпитал сам,на криви пътеки няколко пъти се е налагало да вадя СРФ-Х,просто виждам зор и не мога да тръгна изкарвам го ама с триста зора,при положение че с моя мотор този проблем го няма,същото е и със хр400,значи с двата мотора излизам без проблем а с Х не мога.Ако идваш на Кърнаре на състезанието може да тестваме Х-а,има подходящи пътеки.
            Последно редактирано от hristo jivota; 26-09-12, 23:20.

            Коментар


            • От: XR мания - 400/440сс

              Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
              Казвам каквото съм изпитал сам,на криви пътеки няколко пъти се е налагало да вадя СРФ-Х,просто виждам зор и не мога да тръгна изкарвам го ама с триста зора,при положение че с моя мотор този проблем го няма,същото е и със хр400,значи с двата мотора излизам без проблем а с Х не мога.Ако идваш на Кърнаре на състезанието може да тестваме Х-а,има подходящи пътеки.
              Хатака, това е нещо друго, хвърлят се ръкавици, проблясват шпаги... "всички рицари на турнира", както се пееше в една стара песен.
              Но, може би при обсъждане на понятието "лесен за каране мотор", трябва да се отчитат личните способности и подготовката на водача.
              За Джартов мога да кажа, че ако му дадеш моторна резачка, и с нея ще кара навсякъде, стига да има поне едно колело, което да се върти. Затова, ако утре чуя от него, че CR 500 е един много лесен за каране мотор, аз ще му повярвам и ще си мечтая за такъв... след поне 20 години. Виж, ако аз кажа, че някой мотор е лесен за каране, значи е ама наистина много лесен за каране.

              Поздрави и успешно представяне на състезателите в Кърнаре!
              Последно редактирано от popov308; 27-09-12, 01:18.

              Коментар


              • От: XR мания - 400/440сс

                Не знам как да разбирам понятието"лесен за каране"?
                Да поясня само.В последно време нашата група се запалихме по каране на големи баири които приличат на ''Хилклаиминг".
                Може би заради това харесвам повече силния мотор.Има места където просто слабия мотор няма шанс да се качи.Имам впредвид това че аз съм 100кг.

                П.П.Съжалявам обаче няма да дойда на Кърнаре.Нямам основателни причини,просто така,не ми се харчат излишни кинти.

                Коментар


                • От: XR мания - 400/440сс

                  Не мога да разбера какво спорите за глупости, кой е по-по-най. Няма универсален мотор който става за всички терени еднакво добре, нито пък това че е мощен е кой знае какво предимство, да не казвам недостатък в много ситуации. Ако говорите за много трудни терени виждате какво карат хората по света в такива места, 2Т му викат, 250 а още по-добре 300. Напоследък много хвалят и КТМ Freeride, ама той си е доста с по-тясно приложение от цвайките.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: XR мания - 400/440сс

                    Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                    Не знам как да разбирам понятието"лесен за каране"?
                    Да поясня само.В последно време нашата група се запалихме по каране на големи баири които приличат на ''Хилклаиминг".
                    Може би заради това харесвам повече силния мотор.Има места където просто слабия мотор няма шанс да се качи.Имам впредвид това че аз съм 100кг.

                    П.П.Съжалявам обаче няма да дойда на Кърнаре.Нямам основателни причини,просто така,не ми се харчат излишни кинти.
                    Джарта, имах предвид, че за теб, като добър и опитен моторист, почти всеки мотор е лесен за каране. А за мен, като начинаещ и несигурен моторист, почти всеки мотор е труден за каране - явен пример, че "не е от мотора".

                    И тъй като темата е за XR ще споделя, че карах такъв и ми се стори лесен за каране т.е. прощава грешките, лесно се владее, удобен, с нисък център на тежестта - не се налага да се "бориш" с него, в ниските поема от нищото, стабилно "сече" коловозите и др. Труден ми е само ако го угася в някой баир, че ритането с късите крачета е проблем. Въпреки това, моите най-искрени комплименти за Танка Руди. Хонда си е Хонда!

                    Коментар


                    • От: XR мания - 400/440сс

                      Понеже все пак темата е за технически дискусии реших и аз да споделя някои мои впечатления и очаквам да дадете и вашето мнение?!
                      Малко предистория - въпреки, че на талона пишеше първа регистрация 1999г. по много други показатели моторът си е очевидно 1997г. (в което няма нищо лошо разбира се). Карбураторът е с инициали PDK1A, въздушният филтър е сменен с такъв на Acerbis, а гърнето е по-отворен тип (неизвестната за мен марка Twister). След смяната на агренажна верига, свещ и други дреболии започнах по често да експлоатирам моторчето. Последва смяна на масло Repsol Offroad 10W40 (пълна синтетика). Дотук добре - радостен, доволен си пърпоркам по гората - падам, ставам и други работи, ОБАЧЕ почнах да забелязвам, че на високи обороти моторът припушва (цветът беше син към черен, май) и то доста... Фабрично трябва да имам маслено радиаторче, но моето явно е хванало крака при предишния или някой от другите собственици и си помислих - "да не би пък да прегрява маслото", но го правеше и на не чак толкова загрял двигател!? Работата запачва да прилича на "сигменти". Да де ама нали съм си аматьорче и бре като се набия в някой по техничен участък и реша да се пробвам - пипам леко газта и не реагира, давам още малко и излитам - ама само мотора, аз по гъз. Специалистите ми викат: "бедна му е сместа, бегай да си играеш с карбуратора, то и за т'ва ти грее". Аз като послушно момче тичам в гаража и го почвам...
                      Действие второ: викам си да взема много хубаво да прочета темата за ХР, все някой е написал как хубаво се регулира карбуратор. Еврика информация бол и чета ли аз чета, и се почват едни настройки... Големият жигльор е 162, малкият 62, винта за сместа беше отвит 2-ва и три четвърти оборота. Допълнително отварям и старият и дебел Service Manual и пак чета, то си имало таблица де та вместо да чета, гледам!

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-09-27_15-28-23_839.jpg
Прегледи:1
Размер:96.0 КБ
ID:5412238

                      От езиковите ми познания по Английски разбрах, че при мен би трябвало винчето за сместа да е завъртяно на 2-ва и една четвърт оборота?! Забравих да спомена - освен, че реагираше бавно и рязко на подаваната му газ, чуваше се и характерното пукане в ауспуха (по всеобщата логика = бедна смес?). По назад в темата колеги са писали, че при напълно завит винт на сместа мотора би трябвало да загасне (при мен стана така) и при отвиването му оборотите трябва да се покачват до едно ниво и после пак да падат (явно съм глух, защото стигнах до 4-ри оборота на винта, а оборотите не се променяха), точно при най-високи обороти сместа била богата (на гориво разбира се), тогава се затяга половин оборот и готово. Аз направих следното - настроих емулсията на 2-ва оборота и една четвърт (може би и съвсем малко повече), това разбира се на загрял двигател, поиграх си малко с винта за оборотите за празен ход, направих няколко обиколки на квартала (като слушах ауспуха дали ще гърми, като връщам газта - НЕ гърмеше вече), отново забравих да спомена, че смених маслото с Repsol Moto Rider 15W50 (полусинтетика) и когато спрях го изфорсирах няколко пъти на място - характерният от преди това пушек изчезна (или вече съм и кьорав незнам). Дали е породено от смяната на маслото или от настройката на карбуратора - не знам. Опитах се и да навия рязко ръчката за газта, преди при това упражнение маторът рязко заглъхваше и почти загасваше за момент, сега е все едно имам ускорителна помпа (е не точно де, ама все пак).
                      Следователно така и не разбрах при какво положение на винта за сместа тя е богата или бедна, но при следващото каране ще сваля свеща да видя какво аджеба съм сътворил. За сега смяната на сигменти се отлага ако въобще има нужда от такава (ще наблюдавам нивото на маслото, че преди го попапкваше)!
                      Отворен съм за всякакъв коментар, съвет или предложение по този тип интервенции (специално за карбуратора говоря), че ми се върти в главата да се сложи един такъв от ЦРФ примерно, но за сега ще почака...

                      Коментар


                      • От: XR мания - 400/440сс

                        Значи,всичките тези настройки където ги правиш със винтчето,са настройки на празния ход.От 1200-1300 об.нагоре всичко зависи от иглата и главния жигльор.
                        По време на движение при връщане на газта и движение на мотора по инерция на скорост,храненето със гориво става отново от жигльора на празния ход и съответно ако е бедна сместа гърми ауспуха. Щом не ти гърми значи си му докарал сместа.От тази настройка донякъде ти зависи и прехода от празен ход към средни обороти и при липсата на ускорителна помпа това е много важен момент.
                        Стефан Дянков

                        Коментар


                        • От: XR мания - 400/440сс

                          Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                          Това ми прилича на изказване на Сергей Станишев!Поне тебе Жорка те имах за реалист!
                          Джарта, смятам се за реалист, това съвсем сериозно.
                          Изказването ми беше с нотка на шега (затова отзад на изречението съм добавил и една питанка), не че КТМа е лош мотор, но новите КТМи докато си изградят репутацията на Honda XR трябва още бая петролни кладенци да пресушат.

                          XR-a е култ! Такава репутация не се гради на майтап.
                          Факта, че 2012г. коментираме така горещо този модел доказва думите ми по-горе.

                          Все се каня да ви пусна едни снимки, на един чаровен 400сс уникат, който има щастието да тъпче Пасарелските пътеки из Средна гора и Плана... ама в скоро време ще го направя, за да се изкефят всички фенове на модела.

                          Аз при цял оранжев гараж си оставам ХR заклет фен.

                          Коментар


                          • От: XR мания - 400/440сс

                            Здравейте момчета и момичета де, ако има . Налага се да си сменя кормилото, та въпроса ми е:
                            какво да избера, 22мм или 28мм с адаптори? Иначе съм се насочил към "high" сериите, като габарити, ще съм ви признателен да споделите мнение и да се обосновете. Мерси предварително, поздрави.
                            XR4

                            +359.885.88.99.29

                            Коментар


                            • От: XR мания - 400/440сс

                              Здравейте отново, да избързам да кажа, преди да сте ми отговорили , че си смених кормилото, отдавна. Налага ми се, обаче и смяна на съединител. Тъй като маслото ми е на едно излизане, предпочитам да не го сменям за въпросната манипулация. Четох, че като събориш мотора настрани и изчакаш някакво време маслото да се стече, си отваряш капака и си работиш спокойно без да точиш. Някой пробвал ли е? И изобщо струва ли ви се разумно? Мерси отново!
                              Последно редактирано от bReal; 31-10-12, 15:56.
                              XR4

                              +359.885.88.99.29

                              Коментар


                              • От: XR мания - 400/440сс

                                Първоначално публикуван от bReal Преглед на мнение
                                Здравейте отново, да избързам да кажа, преди да сте ми отговорили , че си смених кормилото, отдавна. Налага ми се, обаче и смяна на съединител. Тъй като маслото ми е на едно излизане, предпочитам да не го сменям за въпросната манипулация. Четох, че като събориш мотора на страни и изчакаш някакво време маслото да се стече, си отваряш капака и си работиш спокойно без да точиш. Някой пробвал ли е? И изобщо струва ли ви се разумно? Мерси отново!
                                Става. Аз така съм сменял съединител без да точа маслото. Вярно правих го на друг мотор, но не виждам защо да не стане и на твоя. Просто маслото се стича в другата част на двигателя. Естествено като правиш това гледай да работиш максимално чисто, за да не вкараш боклуци при маслото Успех

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X