Здравейте колеги, имам следния проблем. XR-a ми харчеше доста масло, за около 120-140 км падаше на минимум, затова реших да му сменя гумички на клапани и сЕгменти. Свалих двигателя от рамката и след като ми пристигнаха частите от ebay извиках един приятел, който е вещ, както се казва, разбирач. Клапаните ги паснаха в един сервиз, и той започна да сглобява двг. На следващия ден аз си монтирах всичко, и нямах търпение да го запаля но уви не иска... на другия ден го извиках пак да види какво е станало. Наново свалихме капака на клапаните, и презацепи  на белезите, реглажи на клапаните,  но единят белег на разпределителния вал  застава малко по на горе с полОвин зъб.Всичко гледахме от manual-a,как трябва да е. И пак бутане и ритане и само припуква и не иска да заработи и мИрише много странно от ауспуха. Какво може да сме объркали. Помагайте че направо ми идва да си сложа въжето, когато моторЪТ ми не работи. Възможно ли е да е нещо от токовете, но пък искра хвърля. Кажете ако има някакви тънкости по зацепване на белези ,реглаж на клапани ,слагане на сЕгменти ......просто не знам 
 
							
						
					
 
							
						






 
							
						 .Като прецакаш няколко комплекта клапани ще се научиш
.Като прецакаш няколко комплекта клапани ще се научиш
							
						 
  
							
						
 Този проблем се получи защото един разсглобява,после двама други сглобяват вместо него, и се чудят това къде се слага.
Този проблем се получи защото един разсглобява,после двама други сглобяват вместо него, и се чудят това къде се слага.
							
						
Коментар