Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зацепване на 4т мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: XR мания - 400/440сс

    Не виждам смисъл да обяснявам едно и също нещо по десет пъти , но все пак:

    Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
    ...тук си помагаме , а не си ги мерим...
    ПП.Жоро , мисля че е крайно време да минеш с гумата-напълнихме темата с глупости...
    Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


    "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
    Джон Кенеди

    Коментар


    • #17
      До: XR мания - 400/440сс

      Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
      Разпределителният вал няма никакво значение дали се слага с гърбиците надолу или нагоре. Явно въобще не ти е ясен принципа на деиствие на газоразпределителния механизъм. Надолу се слага , за да се монтира капака на клапаните по-лесно,иначе ще се натискат пружините.Белезите идват изместени ,когато ти е разтегната ангренажната верига-да не забравяме че говорим за Хонда .Някога слагал ли си чисто нова верига?
      [QUOTE]Нема твърдиш,че ако маховика е на белег и поставиш разпределителния вал с гърбиците на горе,ще запали
      на сушата и град помага

      Коментар


      • #18
        До: XR мания - 400/440сс

        петър ти е написал каквото трябва можеш да се пробваш

        Коментар


        • #19
          До: XR мания - 400/440сс

          Баси глупавите спорове! Айде стига! Ще запали естествено. Обясни ти го по-горе човека. Един оборот на разпределителния вал = на 2 оборота на коляновия - следователно на всеки половин оборот на разпределителния вал има как да се зацепи. Ама в хондата е по удобно когато гърбиците са надолу, та като монтираш капака , да не ти се налага да натискаш и клапаните. Друг е въпроса , че целия спор е безмислен щото аз не бих сложил въпросния капак преди да превъртя мотора няколко оборота поне. Та в крайна сметка вала се нагажда за монтаж на капака след като е зацепен надеждно. Това не променя факта , че тук повечето от нас се чувстват приятели и гледат да се държат като такива. И естествено скачат когато някой безпричинно изостря тона.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #20
            До: XR мания - 400/440сс

            Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
            Сега обяснявам на :Емо,двамата Жоровци,Дискуса и специално за Робокоп. Има една наука и тя се казва МАТЕМАТИКА. Та според математиката 360 : 2 = 180 .Ако малко си напрегнете мозъците ще се сетите ,че говоря за ъглови градуси. Разпределителният вал се върти със скорост два пъти по-малка от скороста на коляновия. За един оборот на коляновия вал(360 градуса),разпределителният извършва половин оборот(180 градуса). Това означава,че ако направим на белег маховика(ГМТ или както на него е написана буквата Т) и зацепим разпределителния с гърбиците надолу,то след като превартим маховика с един оборот(завартим на 360 градуса) и заветната буква Т се покаже отново на хоризонта , разпределителнят вал ще е направил половин оборот и ще се е завъртял с гърбиците нагоре. Драги ми Дискусе : искра се подава на всеки оборот малко преди ГМТ.Но 4 -тактовият двигател се нуждае от 2 оборота(или казано 4 такта) за да изварши един работен такт -в случая е третият такт. А при тези 2 оборота искрата цъка 2 пъти:в края на втория и в края на четвъртия такт. От тези две цъквания само първото е полезното-именно в този такт ти зацепваш.Второто цъкане се извършва в края на последния,четвърти такт(продухване)-където аз зацепвам толкова "нелогично" разпределителния вал с краката нагоре. Робокопе не се бой,клапаните са още здрави и прави. Извинения не очаквам.
            Когато Математиката говори и боговете мълчат !!!
            ако с това искаш да кажеш,че за един цикъл белега на маховика се показва два пъти на отворчето и няма значение на кои от двата момента се зацепи разпределителния вал съм съгласен
            на сушата и град помага

            Коментар


            • #21
              До: Зацепване на 4т мотор

              Ми да кажа и аз мойто скромно мнение ;
              Мотора наистина ще запали и по двата начина на зацепване.
              Това е възможно поради факта, че искрата се подава на всеки оборот на коляновия вал, когато буталото е в ГМТ не зависимо дали буталото е на компресия или на продухване.

              Коментар


              • #22
                До: Зацепване на 4т мотор

                според това което казваш,ще запали и си е така.
                Последно редактирано от robocop; 14-11-09, 19:11.
                на сушата и град помага

                Коментар


                • #23
                  До: Зацепване на 4т мотор

                  робокоп не разбра ли че и да сложиш разпределителния вал нагоре с гърбиците мотора ще си работи просто е прието да се слагат надолу с цел по лесно затваряне на капака на главата защо пак се повтаря едно и също нещо много хора затова се въздържат да пишат във форума защото го мислят за скучен

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X