До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване
	
		
			
			
				
	

Отговорът е елементарен.
За офроуд са много по-добри от железните. Всичко е заради олекотяването. Няма хубав офроуд мотор с железен резервоар.
 
Шосейките са си със железни. Щото там 3-4кг повече не са фатални.
 
Това за изпаренията е философстване.
Наблюдават се такива, но това е в порядъка на някакви 10-20-30мл за дни, при това на слънце.
					
					Първоначално публикуван от gdormishev
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
Отговорът е елементарен.
За офроуд са много по-добри от железните. Всичко е заради олекотяването. Няма хубав офроуд мотор с железен резервоар.
Шосейките са си със железни. Щото там 3-4кг повече не са фатални.
Това за изпаренията е философстване.
Наблюдават се такива, но това е в порядъка на някакви 10-20-30мл за дни, при това на слънце.





 . Дай аргументи. Аз споделих част от мойте. Ще добавя , че пластмасата старее и става трошлива /а тук не караме много мотори първа ръка/. Плюс това не съм сигурен но май при тежък удар металния ще се деформира , а пласмасовия ще се пръсне. Това последното обаче трябва да го даваме на Митбъстърите да проверяват.
. Дай аргументи. Аз споделих част от мойте. Ще добавя , че пластмасата старее и става трошлива /а тук не караме много мотори първа ръка/. Плюс това не съм сигурен но май при тежък удар металния ще се деформира , а пласмасовия ще се пръсне. Това последното обаче трябва да го даваме на Митбъстърите да проверяват.
							
						 . Някой знаели каква е разликата в цената между пластмасата и метала. В аргументите на Нешев има резон, пак може да има пластмаса и пластмаса
. Някой знаели каква е разликата в цената между пластмасата и метала. В аргументите на Нешев има резон, пак може да има пластмаса и пластмаса 




Коментар