Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

    Първоначално публикуван от gdormishev Преглед на мнение
    кажи за резевоарите пластмасовите специално какво ти е мнението

    Отговорът е елементарен.
    За офроуд са много по-добри от железните. Всичко е заради олекотяването. Няма хубав офроуд мотор с железен резервоар.

    Шосейките са си със железни. Щото там 3-4кг повече не са фатални.

    Това за изпаренията е философстване.
    Наблюдават се такива, но това е в порядъка на някакви 10-20-30мл за дни, при това на слънце.

    Коментар


    • #17
      До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

      Ммммм да значи спестяваме пари и аз резервоар и лепенки!

      Супер е форума мерси за бързите отговори.

      Поздрави
      Всички сме земни.

      Коментар


      • #18
        До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

        Да се включа с малко коментар за пластмасовите резервуари..... не ги харесвам. Може и да са 0.5 кг. по-леки при същия литраж , но пропускат /пласмасата е антистатични свойства/ и проблема не е в изгубеното гориво , а в това , че изглеждат ужасно захабени на външен вид. Теоретично би трябвало да са по-издръжливи на удар /самовъзстановяват си леки гънки/, но имат гадния навик да се самоспукват около местата на захващане. Никаква лепенка или боя не може да се задържи върху тях за повече от 5-6 месеца. Като резултат от тези минуси последните версии мотори ги пускат с допълнителна кора покриваща гадния пластмасар.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          Да се включа с малко коментар за пластмасовите резервуари..... не ги харесвам. Може и да са 0.5 кг. по-леки при същия литраж , но пропускат /пласмасата е антистатични свойства/ и проблема не е в изгубеното гориво , а в това , че изглеждат ужасно захабени на външен вид. Теоретично би трябвало да са по-издръжливи на удар /самовъзстановяват си леки гънки/, но имат гадния навик да се самоспукват около местата на захващане. Никаква лепенка или боя не може да се задържи върху тях за повече от 5-6 месеца. Като резултат от тези минуси последните версии мотори ги пускат с допълнителна кора покриваща гадния пластмасар.
          Дрън-дрън!От пласмасовия резервоар по добро за ендуро мотор няма.Металните резервоари са история.

          Коментар


          • #20
            До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

            Немой с рого бре /както казал Вуте в известния виц/. Дай аргументи. Аз споделих част от мойте. Ще добавя , че пластмасата старее и става трошлива /а тук не караме много мотори първа ръка/. Плюс това не съм сигурен но май при тежък удар металния ще се деформира , а пласмасовия ще се пръсне. Това последното обаче трябва да го даваме на Митбъстърите да проверяват.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #21
              До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

              Добре де да не стават семейни скандали сега. Някой знаели каква е разликата в цената между пластмасата и метала. В аргументите на Нешев има резон, пак може да има пластмаса и пластмаса . Както всичко хубаво на този свят то е скъпо в повечето случай.

              Поздрави
              Всички сме земни.

              Коментар


              • #22
                До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                Хм... Не съм чул някой да си купува метален резервоар за да смени пластмасовия си. Обикновено металния го сменят с пластмасов.
                Има страхотни афтърмаркет резервоари на ACERBIS, които са по-големи, но и при тях промяната на цвета е неизбежна. Може би по-новите го нямат този проблем. Цената им e около $200 в щатите.
                Аз бих си сменил металния резервоар с пластмасов без да ме е грижа, че мотора няма да е лъскав. Нали е за офроуд все пак - няма да го разхождам по чаршията

                Бях чел за сузуки ДР350, че се случвало да превърти зъбчатката на балансиращия вал и да удари коляновия вал, и ставала тотална щета вътре. Някой от вас чувал ли е за такъв случай в България?
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #23
                  До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                  Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                  Немой с рого бре /както казал Вуте в известния виц/. Дай аргументи. Аз споделих част от мойте. Ще добавя , че пластмасата старее и става трошлива /а тук не караме много мотори първа ръка/. Плюс това не съм сигурен но май при тежък удар металния ще се деформира , а пласмасовия ще се пръсне. Това последното обаче трябва да го даваме на Митбъстърите да проверяват.
                  Купих си пластмасов резервоар от Хонда ХР600, модела до 87-а от Германия. Цвета му е същия като на снимките на новите хонди оттогава, мек и еластичен е и пластмасата е доста термоустойчива - когато остане малко бензин, започва да кипи, но резервоара не се размеква
                  Разликата в теглото обаче не е голяма - има няма половин килограм за подобен обем с металния.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                    ... Разликата в теглото обаче не е голяма - има няма половин килограм за подобен обем с металния.
                    Как е установена тази разлика?

                    Предимство на пластмасовия резервоар е, че след падане на мотора, той си остава със същия обем, а металния става по-малък
                    За ДР350 има пластмасови резервоари по 16-18 литра, което е идеално за пустинята В далечния 20-ти век, малко след пускането на модела, са го пратили на пустинно състезание с жена зад кормилото.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #25
                      До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                      Това с пустинята е така даже имаше снимки някаде в нета.Иначе за дефекта го има описан тук:
                      http://www.suzukidr350.com/suzukidr3...drproblems.htm
                      Казват, че се случва много много рядко и не съм чувал честно казано за такъв случай в БГ.
                      Всички сме земни.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                        Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                        Бях чел за сузуки ДР350, че се случвало да превърти зъбчатката на балансиращия вал и да удари коляновия вал, и ставала тотална щета вътре. Някой от вас чувал ли е за такъв случай в България?
                        На кратко балансиращия вал се върти с много точна синхронизация с коляновия вал и е възможно да се получи разминаване между двете и тогава става страшно за съжаление никои не е застрахован независиму от навъртяните колометри.Не казват защо се получава така но можем да предположим защо....

                        Поздрави
                        Всички сме земни.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                          Първоначално публикуван от gdormishev Преглед на мнение
                          На кратко балансиращия вал се върти с много точна синхронизация с коляновия вал и е възможно да се получи разминаване между двете и тогава става страшно за съжаление никои не е застрахован независиму от навъртяните колометри.Не казват защо се получава така но можем да предположим защо....

                          Поздрави
                          Напротив - казват.
                          Балансиращия вал няма да е балансиращ ако не се върти синхронно с коляновия вал. Проблема се получавал когато се прецака щифта с който е зацепена една зъбчатка към маховика на КВ, която предава въртенето към зъбчатката на балансиращия вал и тогава балансиращия вал вече не се върти синхронно с КВ. Този щифт е с топлинна сглобка, доколкото си спомням. Мисля, че препоръчваха поставянето на още един щифт симетрично на оста на вала.
                          Ако щифта излезе от дупката си долния край на биелата и противотежестите на балансиращия вал се срещат с доволно висока скорост и в двигателя става БУМ. Последствията са тежки - счупени валове, а може и картера да пострада.
                          Вероятно това е наистина доста рядко срещан проблем.
                          В посочения сайт за Сузуки ДР350 съм изчел почти всичко. Там пише за един доста често срещан проблем, а именно сипване на повече масло. Това се получава ако нивото на маслото се мери при непален скоро двигател. В този случай маслото се е стекло надоло в картера и в рамката където е масления резервоар и щеката за нивото не е останало почти нищо.
                          Когато се проверява нивото на маслото на ДР350, а също и на ДР250, трябва да се запали двигателя да поработи малко (1 минута примерно), гаси се и се гледа по маркировките на щеката за маслото.
                          Последно редактирано от Димитър; 13-10-09, 20:09.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #28
                            До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                            Какво е синхронизиращ вал? Да не би да става въпрос за разпределителен вал?
                            Кольо Динев

                            Коментар


                            • #29
                              До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                              Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                              Какво е синхронизиращ вал? Да не би да става въпрос за разпределителен вал?

                              Балансиращ вал - не синхронизиращ
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #30
                                До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                                Напротив - казват.
                                Да моя грешка казват
                                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                                Балансиращия вал няма да е балансиращ ако не се върти синхронно с коляновия вал. Проблема се получавал когато се прецака щифта с който е зацепена една зъбчатка към маховика на КВ, която предава въртенето към зъбчатката на балансиращия вал и тогава балансиращия вал вече не се върти синхронно с КВ. Този щифт е с топлинна сглобка, доколкото си спомням. Мисля, че препоръчваха поставянето на още един щифт симетрично на оста на вала.
                                Ако щифта излезе от дупката си долния край на биелата и противотежестите на балансиращия вал се срещат с доволно висока скорост и в двигателя става БУМ. Последствията са тежки - счупени валове, а може и картера да пострада.
                                Вероятно това е наистина доста рядко срещан проблем.
                                Да това е интересно
                                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                                В посочения сайт за Сузуки ДР350 съм изчел почти всичко. Там пише за един доста често срещан проблем, а именно сипване на повече масло. Това се получава ако нивото на маслото се мери при непален скоро двигател. В този случай маслото се е стекло надоло в картера и в рамката където е масления резервоар и щеката за нивото не е останало почти нищо.
                                Когато се проверява нивото на маслото на ДР350, а също и на ДР250, трябва да се запали двигателя да поработи малко (1 минута примерно), гаси се и се гледа по маркировките на щеката за маслото.
                                Това със проверката на маслото е така само работата на двигателя трябаше да е на 3000 оборота за 1 или 3 мин. беше описано доста добре в сервизната книжка за смяна и проверка на масло.
                                Всички сме земни.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X