Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

    Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
    Напротив - казват.
    Балансиращия вал няма да е балансиращ ако не се върти синхронно с
    В посочения сайт за Сузуки ДР350 съм изчел почти всичко. Там пише за един доста често срещан проблем, а именно сипване на повече масло. Това се получава ако нивото на маслото се мери при непален скоро двигател. В този случай маслото се е стекло надоло в картера и в рамката където е масления резервоар и щеката за нивото не е останало почти нищо.
    Когато се проверява нивото на маслото на ДР350, а също и на ДР250, трябва да се запали двигателя да поработи малко (1 минута примерно), гаси се и се гледа по маркировките на щеката за маслото.
    Ти с DR ли си колега?
    Всички сме земни.

    Коментар


    • #32
      До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

      ДР 350 е велик мотор - 7 англичани обиколиха света с такива мотори - 40 000 мили за всеки без сериозни повреди.
      Има и филм, посветен на пътешествието - Mondo enduro.

      Коментар


      • #33
        До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
        ДР 350 е велик мотор - 7 англичани обиколиха света с такива мотори - 40 000 мили за всеки без сериозни повреди.
        Има и филм, посветен на пътешествието - Mondo enduro.
        С двете ръце съм ЗА това е много добър.Както споменавам по-горе взех го новобранец след доста консултации и добре ,че отидох при Благе в Самоков та ми отвори очите ,че се бях метнал на доминатор.Видях го ,че си е тежичък и си викам нали съм си здрав ще го ударжам някакси по баирите.Сега както ги сравнявам ДР-а към 120кг. с доминатора над 150кг. като карам ДР-а 2 часа по гората и не мога да се изкъпа после и съм с 1-2 кг надолу с доминатора щях да си го карам само по чаршията не можеш да си направиш същия кеф.Другото е ,че вчера двама души едвам отворихме крабуратора и сигурен съм не е отварян от както са го затворили във фабриката всичко му беше пефектно нямаше нито една част сменена говорим за 30000км. пробек само имаше утайка на дъното щото и въздушния филтер не беше мит от фабриката .

        Поздрави
        Всички сме земни.

        Коментар


        • #34
          До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

          Първоначално публикуван от gdormishev Преглед на мнение
          Ти с DR ли си колега?
          С КТМ ЕХС125 съм.

          ДР350-то ми е за разходки, ама пусто почна се смяна на това-онова. Ново буталце, шлайфано цилиндърче, клапани и леглата им, нови гумички на клапанчета, ново аспухче да гърми и да върви. Следват и други разни хубавини Какво да се прави - кеф цена няма.
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #35
            До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

            Мите, какъв ти е ДРа? S, SE, SHC или чисто 350?

            Коментар


            • #36
              До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
              Мите, какъв ти е ДРа? S, SE, SHC или чисто 350?
              Балигу
              S трябва да е - няма стартер, не е от спортните, с един разпределителен вал. На всичко отгоре на резервоара му пише DR350S
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #37
                До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                Значи твоя е дуал спорт от първите, само с манивела. Правят ги до 94г
                Водят се S и са стрийт легал. Малко са по-тежки от офроуд версията, към 118кг. Офроуд ги дават от началото до края все по 113кг., даже последните години са май на 112кг
                От 95г S става на SE, т.е. с ел.стартер, но и килцата му скачат на 130
                Иначе всички 350ки са едновалови...

                Коментар


                • #38
                  До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                  Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                  Значи твоя е дуал спорт от първите, само с манивела. Правят ги до 94г
                  Водят се S и са стрийт легал. Малко са по-тежки от офроуд версията, към 118кг. Офроуд ги дават от началото до края все по 113кг., даже последните години са май на 112кг
                  От 95г S става на SE, т.е. с ел.стартер, но и килцата му скачат на 130
                  Иначе всички 350ки са едновалови...
                  Значи моя трябва да е SE щом е с ел.стартер а не S.Само заради ел.стартера ли скачат толкова много?
                  Всички сме земни.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                    Първоначално публикуван от gdormishev Преглед на мнение
                    Само заради ел.стартера ли скачат толкова много?
                    Основно заради стартера.

                    Има и един модел 350 SHC той е 130 и кусур килца, то и 250 има такъв.
                    Това са онези дето им се регулира окачването с механизма от кормилото.
                    Светльо Гичев мисля, че имаше такъв, може да разкаже повече за него ако чете това

                    Коментар


                    • #40
                      До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                      Основно заради стартера.

                      Има и един модел 350 SHC той е 130 и кусур килца, то и 250 има такъв.
                      Това са онези дето им се регулира окачването с механизма от кормилото.
                      Светльо Гичев мисля, че имаше такъв, може да разкаже повече за него ако чете това
                      Четох по форума за това окачване нещо май не бяха много доволни от него ,както и да е я кажете някоя страница откадето да си пазарувам за мотора (DR350SE 9 ако ми се наложи, че има доста и не знам каде ще си остана само с плащането ?
                      Всички сме земни.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                        Основно заради стартера.

                        Има и един модел 350 SHC той е 130 и кусур килца, то и 250 има такъв.
                        Това са онези дето им се регулира окачването с механизма от кормилото.
                        Светльо Гичев мисля, че имаше такъв, може да разкаже повече за него ако чете това
                        Моят е 250 SHC... ако мога да помогна с нещо... насреща съм
                        Suzuki TS 200R - 1996, Suzuki Dr 250 SHC - 1991, Suziki RMZ 450 - 2007, Yamaha YZ 450F - 2010...

                        Коментар


                        • #42
                          До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                          И аз съм с DR 250 SHC. За сега нямам проблем с укачването, което всъщност е доста удобно. Един майстор тук, в Стара Загора, обаче ми каза, че развали ли се ти ставало много тъпо .
                          Кольо Динев

                          Коментар


                          • #43
                            До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                            Само да спомена по темата в Събота направих така наречения T-Vent Mod и цялата операция ми отне колко 30мин. Като го направих същото от снимките.Направих около 2 часа тестов пробег около х.Вада ,х.Ловна и х.Пионерска и за мое щастие и учудване няма го това споменато прекъсване когато даваш газ по тежък терен.Може и да си въобразявам , но мисля и ,че ниските обороти станаха по устойчиви както и пъргавината също.

                            Поздрави
                            Всички сме земни.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                              Колега пусни някоя снимка на този T-Vent Mod ако можеш. Не мога да разбера от там дърпа или изпуска въздух(трябва ли да скрия двете маркучлета за да не влиза мърсотия в тях) Мерси

                              Коментар


                              • #45
                                До: Suzuki DR 350S 98г. - прекъсване

                                Първоначално публикуван от The_troublemaker Преглед на мнение
                                Колега пусни някоя снимка на този T-Vent Mod ако можеш. Не мога да разбера от там дърпа или изпуска въздух(трябва ли да скрия двете маркучлета за да не влиза мърсотия в тях) Мерси
                                В началото има снимки аз така го направих и от него изпуска въздуха който му е в повече.Иначе си зависи от теб каде ще го скриеш маркуча които отива надолу.Слагаш тръба да не е къса или много дълга и я закрепи с опашка за което ти е удобно място.А тази която отива кум седалката се скрива в рамката.
                                Всички сме земни.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X