До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"
Евала miki, значи си го излекувал. Поправи ме ако греша:
- перка на водната помпа /hard parts/;
- датчик, включващ на по-висока температура /"Цар Симеон", "BMW"/;
- статор /hard parts/;
- евентуално нов акумулатор;
- евентуално разширителен съд;
БРАВО! Най-накрая. Какво по-голямо доказателство от това, щом другите са хвърлили водата, а КТМ - а не. Предполага се, че перката му е била включена постоянно, а си е имал ток. Доведе нещата до хепиенд. Ще ги изплагиатствам - света е малък, ако се засечем в гората или в някоя хижа, ще черпя!!! Обещано!
Евала miki, значи си го излекувал. Поправи ме ако греша:
- перка на водната помпа /hard parts/;
- датчик, включващ на по-висока температура /"Цар Симеон", "BMW"/;
- статор /hard parts/;
- евентуално нов акумулатор;
- евентуално разширителен съд;
БРАВО! Най-накрая. Какво по-голямо доказателство от това, щом другите са хвърлили водата, а КТМ - а не. Предполага се, че перката му е била включена постоянно, а си е имал ток. Доведе нещата до хепиенд. Ще ги изплагиатствам - света е малък, ако се засечем в гората или в някоя хижа, ще черпя!!! Обещано!
Не "евентуално", а нов, обикновен от Еди.

Фара е закачен на едната намотка на статора и не се бърка в заряда на акумулатора.
. Според хардпартс не е, пък и щом от представителството са казали така...
В производителя ли е грешката?
Коментар