Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

    Браво на мики..чудесна тема много интересна и добре написана
    ..чакаме продължение
    И едно предложение което най вероятно ще отхвърлите но все пак..
    ..накрая вземете да си ъпгрейдвате нещата с по един ктм 250 ехс 2тактов..както е направил Теди Блазусиак и всички тези проблеми ще отпаднат ..ако и на него успеете да му кипнете водата дори и без вентилатор / то няма и вентилатор и не съм видял някой да слага/..ще ви стисна ръцете
    Последно редактирано от mitkov; 06-10-09, 11:33.

    Коментар


    • #17
      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

      Здравейте

      Имам KTM 400 exc 2006 и имам подобен проблем.След каране при което перката ми е работила бая време, акумулаторът ми пада.Странното в случея е, че ако успея да го запаля с кик после алтернаторът явно не зарежда акумулаторуът.Ако не му дам ток от някаде не иска да запали на стартер, а времето беше хладно и перката не се е включвала при следващото ми излизане с мотора.
      Някой може ли да ме насочи каде може да е проблемът.Задавам въпроса си тук защото мисля че темата е крайно интересна и любопитна за всички които имат този проблем, а и на мен ми се случи точно преди една седмица.

      Коментар


      • #18
        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

        Първоначално публикуван от dor4o Преглед на мнение
        Здравейте

        Имам KTM 400 exc 2006 и имам подобен проблем.След каране при което перката ми е работила бая време, акумулаторът ми пада.Странното в случея е, че ако успея да го запаля с кик после алтернаторът явно не зарежда акумулаторуът.Ако не му дам ток от някаде не иска да запали на стартер, а времето беше хладно и перката не се е включвала при следващото ми излизане с мотора.
        Някой може ли да ме насочи каде може да е проблемът.Задавам въпроса си тук защото мисля че темата е крайно интересна и любопитна за всички които имат този проблем, а и на мен ми се случи точно преди една седмица.
        2006 не би трябвало да ти прави проблеми.Смени акумулатора, сигурно е заминал.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #19
          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

          Послепис :
          На Софииското състезание си купих нов акумулатор от ЕДИ-МОТОРС за да си гаранторам че ще паля безпроблемно и наистина следващите 3-4 състезания нямах никакви проблеми перката си върти а аз си паля без проблемно.Така беше до Стара Загора !! Изведнъж акумулатора ми клекна и от там нататък само проблеми. Дадох го вечерта между 1-и 2-рия ден да ги заредят и човека който го зарежда ми обясни че е зареден на някакво хубаво зарядно и трябва да е БЕТОН.

          На втория ден преди X-трака го сложих на мотора и ГРЕДА даже не можа да запали. Последва голямо тикане м/у препятствията и така и не завърших заради изгасване в реката!

          Акумулатора беше Китайски и предполагам от там е проблема. То други нямаше и всички продават само тези Китайки.

          От момента Стара Загора акумулатора се скапа и можех да запаля 4-5 пъти и край ,а беше на едва 4-5 месеца.

          Приятел си взе от Шумен за Хусаберга подобен Китайчо и на 3-ден просто не запали оказа се че е прекънал а беше на 3-дена???
          Казах му че има в Шумен представителство на VARTA и там работи наш общ приятел ( ИВАН-КРОСА ).На другия ден за Хусаберга си беше купил нов VARTA не за 50лв. а за 100 , НО ТАМ Е РАЗКОВНИЧЕТО ХОРАТА ГО ПРОДАВАХА КАТО ПОДСИЛЕН ЗА ЕНДУРО И УСТОЙЧИВ НА СИЛНИ ВИБРАЦИИ -предполагаме че Китаиските са за шосеики без вибрации. Най вероятно зверските вибрации му разказват играта на китайския!

          Купете си истински акумулатор за безпроблемно каране
          Излиза по евтино
          ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

          Коментар


          • #20
            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

            Моят акумулатор е на 1 месец.Не би трябвало да даде фира толкова бързо.
            Впечатление ми направи, че когато моторът е запален и меря с мултицеда, акумулаторът не се зарежда.Това ме озадачава.

            Коментар


            • #21
              До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"


              ..тръгвай по веригата и виж ..къде се губи тока ..или въобще произвежда ли се такъв./може генератора да има изгоряла намотка..тука вече 2 такива случая имаме/

              Коментар


              • #22
                До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                Мерси, за насочването.А ако е генераторът може ли да се пренавие или се слага нов.Вие как решихте проблема.

                Коментар


                • #23
                  До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                  Добре де а каква мощност консумира перката на ктм-а има ток за фар а за перка не нещо не ми се връзва.При Хондата фара си е на отделна намотка запалването си е на отделна и зареждането на акумулатора е на 3-та от там консумира ток перката но само 25 вата и не разрежда акумулатора а и да го разрежда е малко защото в момента в който го загасиш и перката спира проблема е ,че към фара тока е променлив и без товар мисля че беше около 38 волта и не става да се вземе от там за перката а при ктм- как седят тези параметри?
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #24
                    До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                    Maй, това сьс загряването на КТМ не е детска болест а хронично заболяване и бая години ги даржи.И аз реших че скопче и вентилатор ще го излекувам ама не можах,та втората ми стапка след много сьвети от вещи лица беше да сменя антифриза с червен .смених го и вьпреки това още щом му мушна 1-ва на някое засукано място и си хвьрля водата.И така карам ли поне на 2-ра с вентилатор-бива ,като преди да изгася мотора пьрво изкл.вентилатора и така имам после ток за стартиране.Да ама и ний си имаме един като АДИ дет се на вре в каменисти хард пьтеки и щь не щь на края се забатачвам,замалявам и мушкам 1-ва и мотора си хвьрля водата преди мене .За да не карам без антифриз монтирах/побалгарих/ един разширителен сьд ,хем и да не замьрсявам природата с канцерогенни вещества.Незнам 2010год. КТМ имат ли оригинално разш.сьд или наистина сьм с една идея пред тях..ха ха.поздрави на всички.

                    Коментар


                    • #25
                      До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                      "Добре де а каква мощност консумира перката на ктм-а има ток за фар а за перка не нещо не ми се връзва"

                      И да не ти се връзва, за съжаление е така. Не мога да ти кажа каква мощност е перката, но KTM-а си го купих нов от Пазарджик /когато беше там магазина/ и тогава преди да си тръгна ми сложиха вентилатора. След една-две седмици акумулатора започна да дава фира. Даже си мислех, че в сервиза не са вързали нещо както трябва. Ама явно не само на мен, и явно май не във връзването е проблема, а някъде другаде.
                      Както и да е! Мисля да изчакам miki да каже как се отразява тунинга от BMW върху КТМ, да го почерпя едно пиене, че ще взема наготово решението на проблема и да го споменавам с добро.
                      /Защото, ми се случи да си загубя манивелата за ритане и мотора неколкоратно да ми изгасне на изключително равнинни месности, колкото и рядко да се срещат в планината. Не предполагах, че законите за запазване на масата не важат при изгасен двигател и след всеки метър той ставаше все по-тежък, и по-тежък, и по-тежък/

                      Коментар


                      • #26
                        До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                        Анализ на деня - С новата перка; "нов" датчик)

                        - При нормално интензивно каране, тип планинско рали, но по пътеки(не е кстрими) - дори не се включваше датчика на вентилатора.

                        - Къси екстрим-пътечки - същото;

                        - Общо взето - движи ли се мотора, дори и на по-ниска предавка(защото някой път го мъча например на втора с полусъединител - тогава включва датчика на вентилатора) - пак същото;

                        - Задържа ли се някъде на втора с полусъединител или на място да работи мотара - вече се включва перката;

                        Мотора НЕ ИЗВРЯ нито един път! А имаше доста сериозни места, където "извряхме" всички.(Групата беше Ади, Мишо-69 и аз).

                        ОБАЧЕ - тия 30-40 пъти поне стартер за запалване - акумулатора падна, верно вече в по-късните часове на деня, но падна!

                        Извод - продължавам с "лекуването" - чакам всеки момент новия "статор" (http://www.ktm.com/index.php?id=248&...4153&isotype=0)
                        а вероятно няма да откажа и един добър акумулатор...само дето тези на "Оптима" са по 600 лв!!! Сигурно няма да е такъв...
                        Последно редактирано от Жоро Донечки; 11-10-09, 23:44.
                        Mitsubishi L200 DobbleCab

                        KTM XC 450 RW 2009
                        KTM 350 SX 2011

                        Коментар


                        • #27
                          До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                          Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                          ...Извод - продължавам с "лекуването" - чакам всеки момент новия "статор"...
                          Дойде ли "статора" miki? Откъде го поръчваш, от Вальо, от KTM или САЩ? Аз лично ще съм ти задължен, ако като го слагаш, го постнеш пак със снимки както водната помпа!

                          Коментар


                          • #28
                            До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                            Първоначално публикуван от JOF Преглед на мнение
                            Дойде ли "статора" miki? Откъде го поръчваш, от Вальо, от KTM или САЩ? Аз лично ще съм ти задължен, ако като го слагаш, го постнеш пак със снимки както водната помпа!
                            Статора е вече в къщи. От Вальо, от КТМ. Прав си обаче, че е американско производство целия комплект. И си е кажи-речи към 200 евро с додставката комплекта.(Снимки имам, но по-късно, при монтажа ще ги пусна).

                            Умишлено задържам монтажа с 1 седмица, защото искам да пробвам още един вариант с досегашнита доработки. А именно - да карам с включен фар... и да видя как се държи акумулатола. Според "знаещите" от фирмата КТМ и техния съвет - карането с включен фар стимулирало зареждането на акумулатора или нещо такова...Щото аз именно за да не изтощавам акумулатора - досега карам без включен фар. Та тъй...
                            Mitsubishi L200 DobbleCab

                            KTM XC 450 RW 2009
                            KTM 350 SX 2011

                            Коментар


                            • #29
                              До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                              Тези, които търсят по-яки и надеждни акумулатори ще посъветвам да си вземат такива за Хонда (Бултрако или Макея Моторс). Всички останали са измислени и рано или малко по-късно ще започнат да ви правят проблеми. Вече има 7Ah и за КТМ (Varta май бяха), но след като Кокера си взе такъв, каза че подобрението не е голямо. Е, все пак си спестяваш няколко ритания.

                              Коментар


                              • #30
                                До: KTM 450 XC-WR - отстраняване на "детските болести"

                                Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                                ....искам да пробвам още един вариант с досегашнита доработки. А именно - да карам с включен фар... и да видя как се държи акумулатола. Според "знаещите" от фирмата КТМ и техния съвет - карането с включен фар стимулирало зареждането на акумулатора или нещо такова...
                                Мисля, че не са ти казали, че трябва да си държиш и леко натисната спирачката, за да ти свети стопа - още повече да зарежда акумулатора
                                Шегувам се! Дано да стане нещо, макар че не виждам логика!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X